Jump to content

Onko Keiteleenkone vielä olemassa


Recommended Posts

Tanhis said:
Kuulemma faxilla ja joidenkin lähteiden mukaan jopa kirjekyyhkyllä saa tilauksen perille.

 

Ja julkisesti asiasta mainitseminen että puhelimeen ei vastata voi saada aikaan useamman vuoden tappelun.

 

Täällä asista on keskusteltu joskus aikaisemminkin.

http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/9772-kk-kauppias-ja-hänen-kiinni-saaminen/

 

 

Viime viikolla näkyi overdrivella nostetun noin 8-vuotta vanha keskustelu ylös, joten hyvämuistinen kaveri:)

Link to comment
Guest Kaiponen

Mulle ukkeli vastas samantien kun soitin ja paketti tipahti postiluukusta alas 25 tunnin päästä puhelinsoitosta. Hinta oli kohdallaan ja vaikutti muutenkin ihan hyvältä paikalta ostaa kamppeita.

Link to comment

Ei ehkä ekalla yrittämällä vastaa mutta kokemukset silti pelkästään positiivisiä.

Tavara tulee nopeasti ja on sitä mitä sovitaan eikä hinnat huimaa päätä.

No, mä olenkin aika tuore harrastaja ja kaikki on (vielä) niin ihanaa... ;)

 

Kyllä mä vedän trasselin puhallinkoppaan ihan muista syistä kuin siitä, että joutuu ehkä pari kertaa soittamaan.

Link to comment
Ei ehkä ekalla yrittämällä vastaa mutta kokemukset silti pelkästään positiivisiä.

Tavara tulee nopeasti ja on sitä mitä sovitaan eikä hinnat huimaa päätä.

No, mä olenkin aika tuore harrastaja ja kaikki on (vielä) niin ihanaa... ;)

 

Kyllä mä vedän trasselin puhallinkoppaan ihan muista syistä kuin siitä, että joutuu ehkä pari kertaa soittamaan.

 

Tottakai laatutarkkailematonta saa halvemmalla kuin toisen liikkeen kalliimmalla myymää laatutarkistuksen läpikäynyttä tuotetta.

 

Mutta tästäkin on vähän vaikea tehdä vertailevaa tutkimista kun firmalla ei ole minkäänsortin luetteloa tai nettisivua mistä näitä hintoja ja mahdollisisa valmistajia voisi tutkia.

 

Ja ainakaan itse en kehtaa soittaa ja kysellä jokaisen pikkunippelin (tai isommankaan osan) perään että minkä hintainen ja laatuinen se nyt on. Ja faxia en omista ja viimeksi kun koetin yv:llä hintoja ja laatuja kysellä (valkoista lippua heiluttaakseni) vastaukseksi sain että et en tuhlaa aikaani koska et kumminkaan mitään osta.

 

Mutta niin paljon hyvääkin olen kuullut että kait kaverilla pallo kumminkin on hallussa vaikka ainakaan virtuaalimaailmassa siltä ei asia vaikuta.

Link to comment

Tottakai laatutarkkailematonta saa halvemmalla kuin toisen liikkeen kalliimmalla myymää laatutarkistuksen läpikäynyttä tuotetta.

Nyt en tiedä mitä tarkoitat! Kun olen asioinut Keiteleenkoneessa, myyjä on aukonut kaikki paketit ja henkilökohtaisesti tarkistanut jokaisen tuotteen ennen luovutusta. Iso tai pieni nippeli, niin aina sama kaava.

Link to comment

Tottakai laatutarkkailematonta saa halvemmalla kuin toisen liikkeen kalliimmalla myymää laatutarkistuksen läpikäynyttä tuotetta.

Nyt en tiedä mitä tarkoitat! Kun olen asioinut Keiteleenkoneessa, myyjä on aukonut kaikki paketit ja henkilökohtaisesti tarkistanut jokaisen tuotteen ennen luovutusta. Iso tai pieni nippeli, niin aina sama kaava.

 

No niistä muutamasta tuottesta mitä itselleni on sieltä tullut tainnut sitten jäädä tämä tarkastus tekemättä.

 

Ja harva osamyyjä näkee tuollaista vaivaa osien tarkastamisessa ja hieno juttu tämän puolesta.

 

Ihan kavereiden välityksellä olen osani saanut jos mr kk asiaa rupeaa ihmettelemään.

 

Ja tottakai häneltäkin laadukasta kamaa saa. Ja tottakai muiltakin firmoilta kiinakuraa saa ja tästäkin on omakohtaista kokemusta.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...