Hebster52 Posted January 18, 2014 Posted January 18, 2014 (edited) Onko vaan mulla vai saako muutkaan www.hotcars.net sivustoa auki? Oon kokeillu jo kaikilla eri nettilaitteilla mitä talosta löytyy ja ei tunnu pelittävän.. :) Edited January 18, 2014 by Hebster52 Quote
ARTO Posted January 18, 2014 Posted January 18, 2014 Jahas, enää ei oo kontti hukassa, vaan nettisivustotkin hävis atlantille:) Quote
nikke911 Posted January 18, 2014 Posted January 18, 2014 Hotcarsin tietokonejärjestelmä hajos.. Quote
jaraku Posted January 18, 2014 Posted January 18, 2014 olin viimeviikolla matzin kaa luurin päässä ja se sano et niillä on koko atk juzka sekasin ja ei tiedä koska saavat kuntoon. Quote
Pepe Posted February 9, 2014 Posted February 9, 2014 Veikkaisinpa että datat kadonneet kovalevyltä ja varmistukset ovat olleet puutteelliset. Ei näin pitkä katko millään muulla selity. Quote
Paadre Posted February 10, 2014 Posted February 10, 2014 Oli noi jo kertaalleen auki. Olisko ollu joku viis päivää sitten kun siellä pyörähdin onnistuneesti. 1 Quote
Stidi Posted February 10, 2014 Posted February 10, 2014 Hakkeri teki täystuhon ja käynnistyyrityksiä ollaan jo tehty useasti. Nyt kuitenkin kaikki serverit ja ohjelmat uusittuja joten huomenna taas uusi yritys! Terveisin, HOT CARS Mats Asplund Tällaisen vastauksen sain kun tänään asiaa kyselin. Quote
metake Posted February 12, 2014 Posted February 12, 2014 http://www.hotcars.netPAHOITTELEMME!Webshoppi on tökkinyt jo jonkin aikaa mutta nyt onkaikki ongelmat vihdoinkin paikallistettu ja korjattu.Hot Cars'in internet-sivut olivat jaksoittain poissa toiminnasta 13.1.-11.2.Katkos johtui hakkeroinnista ja koko järjestelmän kaatumiseen sekä laajasta laiterikosta.Pahoittelemme katkoksesta aiheutunutta haittaa. Quote
Guest a-p Posted February 12, 2014 Posted February 12, 2014 Nyt ei ainakaan pääse kuin etusivulle. Quote
Hebster52 Posted February 12, 2014 Author Posted February 12, 2014 Kyllä sivut pelaa nyt mulla ainakin ihan niinkuin pitää. Napauta sitä kuplaa keskellä sivua. Quote
Guest a-p Posted February 12, 2014 Posted February 12, 2014 Sorry, olin näköjään väärässä, piti vaan painaa uusintaa pari kertaa ni sit aukes. Tiesin kyllä kuplan painamisen. Quote
tobbe` Posted March 3, 2014 Posted March 3, 2014 Onkohan tuo pulju vieläkin jumissa vai mikäköhän mättää, kun tilasin viime viikon alussa tavaraa eikä ole mitään tilausvahvistusta tullut eivätkä vastaa sähköposteihin? Quote
Hebster52 Posted March 3, 2014 Author Posted March 3, 2014 Kauppa ainakin vielä auki kun viime tiistaina kävin paikan päällä hakemassa uretaanipuslaa sieltä. Voi olla ongelmia vielä nettiyhteyksien kanssa? Quote
Guest Pesone Posted March 3, 2014 Posted March 3, 2014 eipä sieltä ikinä oo tilausvahvistusta tullut muutenkaan, sähköpostia en oo kokeillut, mutta Mats osaa kyllä vastata puhelimeen. Quote
tobbe` Posted March 3, 2014 Posted March 3, 2014 Sitä mie täs kävin miettimääki et onkohan tuolt edellisil kerroil tullu tilausvahvistusta. Itse kuulun nuorempaan polveen ja netistä tulee tilattua kaikkea vaatteista auton osiin, ja olen tottunut siihen että netissä käytävästä kaupasta kommunikointi tapahtuu s-postilla, eikä tarvitse erikseen soitella tilausten perään.. Quote
Paadre Posted March 3, 2014 Posted March 3, 2014 Netillä en ole koskaan tuolta tilannut mutta puhelimella kyllä ja ne tavarat ovat tulleet kyllä todella nopeasti (yleensä seuraavana arkipäivänä). Quote
Hebster52 Posted March 3, 2014 Author Posted March 3, 2014 Samoin minäkin oon yleensä soittanu jos ollu jotain mitä oon tarvinnu helppoja osia heti eikä oo ollu aikaa tilata muualta netin kautta. Tai sitten piipahtanu paikan päällä hakemassa jos ollu muutenkin asiaa Vaasaan. Quote
eekoo Posted March 19, 2014 Posted March 19, 2014 Amerikan laivalla olis pitäny tulla tavara marraskuulla, tammikuulla, helmikuulla, maaliskuun 16 pvä ja taas pitäis tulla maaliskuun 26 pvä.. jess Quote
Lahti411 Posted March 19, 2014 Posted March 19, 2014 Joskus vuosia sitten pystyi tekemään normaalisti nettiostokset -eli mihinkään ei tarvinnut soitella tai kysellä ostoksien perään. Sittemmin huomasin parin epäonnistuneen tilauksen jälkeen, että nettikaupassa tehdyt ostokset ei kirjaudu eteenpäin. Viimeiset tilaukset olne tehnyt niin, että katson tarvittavat osat nettisivuilta ja tilaan puhelimitse. Toiminut ihan hyvin, mutta olisihan se kiva, että nettikauppa toimis, jos sellainen kerran on! Quote
ARTO Posted March 19, 2014 Posted March 19, 2014 Amerikan laivalla olis pitäny tulla tavara marraskuulla, tammikuulla, helmikuulla, maaliskuun 16 pvä ja taas pitäis tulla maaliskuun 26 pvä.. jess Ai, luulin tämän "kontti hukassa" vaiheen loppuneen jo 10 vuotta sitten, mutta näköjään vaasalaisen kontit seilaa singaporen kautta... Quote
eekoo Posted March 20, 2014 Posted March 20, 2014 Toivottavasti tulee ennen syyskuuta, silloin on tilauksen vuosipäivä, eihän se mukavaa ole vaasalaisillekaan , toivottavasti vaihtavat tukkuria...Ihmetyttää kun laivan saapuminen on noin epävarmaa, olen tilaillut jotai Halmarin kautta Losista ja sieltä tulee GPS kartta osoite josta näkee tarkasti missä laiva ajelee. Quote
eekoo Posted April 1, 2014 Posted April 1, 2014 Amerikan laivalla olis pitäny tulla tavara marraskuulla, tammikuulla, helmikuulla, maaliskuun 16 pvä ja taas pitäis tulla maaliskuun 26 pvä.. jess Laivan pitäis tulla tänään (aprillipila?) Quote
metake Posted April 3, 2014 Posted April 3, 2014 Amerikan laivalla olis pitäny tulla tavara marraskuulla, tammikuulla, helmikuulla, maaliskuun 16 pvä ja taas pitäis tulla maaliskuun 26 pvä.. jess 3 Quote
Anpu Posted April 8, 2014 Posted April 8, 2014 (edited) Liekö syynä ;) https://www.riemurasia.net/video/Konttilaiva-karkaa/140321 Edited April 8, 2014 by Anpu Quote
eekoo Posted April 10, 2014 Posted April 10, 2014 tavarasta lähes varma näköhavainto 9.4 Vaasassa.... Quote
Recommended Posts