Jump to content

Bugselecta, uusi versio


Guest fastghia

Recommended Posts

Hieno juttu! Tuossa hebmyller mallissa on vain ovien yläreunat liian korkealla..

 

Minä ehdin muuten ennen tuon Hebmüller version kanssa... Tai siis minähän oon jo muokanu semmoisen vanhalta Selectalta...

 

Tämän oo tehny jo lokakuussa 2003:

3284.jpg

 

Ja tämän rodin oon tehny joulukuussa 2003

3346.jpg

Link to comment
Guest Raggare

lohja, ähtäreiden luvattu maa ;) no ei..

muutes.. mä ku oon vissiin vähän käsi mut miks firefox ei mul osaa avata tota swäffää..? tai siis tulee se akkuna et minkä ohjelman halut valita avaamaan tämän tiedoston taikka save to disk. ie avaa kyl mutta en minä haluis käyttää sitä ku se ei oo oletusselain. ff on 1.5 ja flashplayer 8

Link to comment
muutes.. mä ku oon vissiin vähän käsi mut miks firefox ei mul osaa avata tota swäffää..? tai siis tulee se akkuna et minkä ohjelman halut valita avaamaan tämän tiedoston taikka save to disk. ie avaa kyl mutta en minä haluis käyttää sitä ku se ei oo oletusselain. ff on 1.5 ja flashplayer 8

 

Pääseekö N00b kerrankin neuvomaan raggar the haggeria. Noh mulla tuli kans ff1.5 ja samalla flashilla ongelma et kokoajan puskee tota valintaikkunaa, kun sitten laitoin siihen että tee aina tämä valinta tälle tiedostotyypille, ja klikkasin avaa tiedosto. Rupes automaattisesti puskee uutta välilehtee auki ja alta aikayksikön oli 111 välihteä auki, ennen kun sain stopattua sen. No tämän jälkeen tapahtuu sama kaikilla .swf tiedostoilla, niilläkin jotka ennen toimi.

 

Koitas että meet työkalut-> asetukset-> lataukset -> lataustoiminnot -> näytä ja muokkaa toimintoja

 

Saat listan, tsekkaa onko kaks SWF kohtaa. Jos on, poista niistä toinen. Tsekkaa tuplaklikkaamalla että poistat sen, jossa on täppä kohdalla "avaa oletus ohjelmalla"

 

Eli siis mie jätin sen toisen, jossa oli täppä kohdalla "käytä liitännäistä" Shockwave Flash.

 

Ja alko toimimaan.

 

EDIT:

 

Sit näköjään pitää tallentaa toi kovolle ja käyttää sieltä. Jos erehtyy takasin tonne nettilinkkiin, alkaa temppuilla samalla tavalla uudestaan...

Link to comment
Guest Raggare

noniinoniimuttakuhöh, ei siel valikos ollu edes mitn :D tainnu osua maanantai kappale..

onko nyt sitten aika siirtyä visioista tekoihin :O

 

joo rich selecta sano jotta: "The main reason its not working is because they are just linking the flash file. I have informed them that they NEED to add it to a html file (which I have supplied to them) so hopefully it will be viewable to all asap"

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
Guest teemui

Prt Scr -napilla saat kaiken ruudulla näkyvän leikepöydälle (alt pohjassa se kaappaa aktiivisen ikkunan). Kuvankäsittelyohjelmassa sitten ylimääräiset roinat pois

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...