Guest fastghia Posted January 11, 2006 Posted January 11, 2006 http://www.volkswarenhaus.de/bugSelecta.swf Quote
Hebster52 Posted January 11, 2006 Posted January 11, 2006 Hieno juttu! Tuossa hebmyller mallissa on vain ovien yläreunat liian korkealla.. Minä ehdin muuten ennen tuon Hebmüller version kanssa... Tai siis minähän oon jo muokanu semmoisen vanhalta Selectalta... Tämän oo tehny jo lokakuussa 2003: Ja tämän rodin oon tehny joulukuussa 2003 Quote
Ketsa Posted January 11, 2006 Posted January 11, 2006 Ei vieläkään mankeleita valittavana, muuten Raggari alkaa hipoon täydellisyyttä :-) Quote
Marko Posted January 11, 2006 Posted January 11, 2006 sweeeeet.. Lohjan suunnallahan tuollainen jo liikkuu:D Quote
Guest Raggare Posted January 11, 2006 Posted January 11, 2006 lohja, ähtäreiden luvattu maa ;) no ei.. muutes.. mä ku oon vissiin vähän käsi mut miks firefox ei mul osaa avata tota swäffää..? tai siis tulee se akkuna et minkä ohjelman halut valita avaamaan tämän tiedoston taikka save to disk. ie avaa kyl mutta en minä haluis käyttää sitä ku se ei oo oletusselain. ff on 1.5 ja flashplayer 8 Quote
Fileas Posted January 11, 2006 Posted January 11, 2006 sweeeeet.. Lohjan suunnallahan tuollainen jo liikkuu:D xD Quote
Guest Raggare Posted January 11, 2006 Posted January 11, 2006 joo kato filleki rupee vaan keräilee heebaa ja rapsuttelee maaleja: Quote
Tomppa Posted January 11, 2006 Posted January 11, 2006 Aiaiai, kyllähän tolla syntyy kaikkea kivaa... kummasti kuuskymppiseen keksisi heebaa ja muuta hauskaa ;) (vaikka Ovulaarin koriin tuon teinkin :) Quote
-tipi- Posted January 12, 2006 Posted January 12, 2006 Just katoin eilen Buselecta.comista onko tullu uutta versioo, kun jossain tuli vastaan rättikatollinen selectakupla... Quote
-tipi- Posted January 12, 2006 Posted January 12, 2006 muutes.. mä ku oon vissiin vähän käsi mut miks firefox ei mul osaa avata tota swäffää..? tai siis tulee se akkuna et minkä ohjelman halut valita avaamaan tämän tiedoston taikka save to disk. ie avaa kyl mutta en minä haluis käyttää sitä ku se ei oo oletusselain. ff on 1.5 ja flashplayer 8 Pääseekö N00b kerrankin neuvomaan raggar the haggeria. Noh mulla tuli kans ff1.5 ja samalla flashilla ongelma et kokoajan puskee tota valintaikkunaa, kun sitten laitoin siihen että tee aina tämä valinta tälle tiedostotyypille, ja klikkasin avaa tiedosto. Rupes automaattisesti puskee uutta välilehtee auki ja alta aikayksikön oli 111 välihteä auki, ennen kun sain stopattua sen. No tämän jälkeen tapahtuu sama kaikilla .swf tiedostoilla, niilläkin jotka ennen toimi. Koitas että meet työkalut-> asetukset-> lataukset -> lataustoiminnot -> näytä ja muokkaa toimintoja Saat listan, tsekkaa onko kaks SWF kohtaa. Jos on, poista niistä toinen. Tsekkaa tuplaklikkaamalla että poistat sen, jossa on täppä kohdalla "avaa oletus ohjelmalla" Eli siis mie jätin sen toisen, jossa oli täppä kohdalla "käytä liitännäistä" Shockwave Flash. Ja alko toimimaan. EDIT: Sit näköjään pitää tallentaa toi kovolle ja käyttää sieltä. Jos erehtyy takasin tonne nettilinkkiin, alkaa temppuilla samalla tavalla uudestaan... Quote
Guest Raggare Posted January 12, 2006 Posted January 12, 2006 ooh! no mäpäs kokeilen kotona tuota. :) Quote
Guest Raggare Posted January 12, 2006 Posted January 12, 2006 noniinoniimuttakuhöh, ei siel valikos ollu edes mitn :D tainnu osua maanantai kappale.. onko nyt sitten aika siirtyä visioista tekoihin :O joo rich selecta sano jotta: "The main reason its not working is because they are just linking the flash file. I have informed them that they NEED to add it to a html file (which I have supplied to them) so hopefully it will be viewable to all asap" Quote
Guest Sami W Posted January 12, 2006 Posted January 12, 2006 Etulamput näyttää hiukan oudoilta. Siis makaavalamppuisen. Ja sävylasit sekä kokonaiset sivuikkunat olis hyvä saada myös:) Quote
Guest Raggare Posted January 12, 2006 Posted January 12, 2006 http://www.volkswarenhaus.de/bugselecta.htm updeitti ni ei enää flässit hypi silmille Quote
Masa Posted January 22, 2006 Posted January 22, 2006 http://www.geocities.com/james_t228/index.html löytyykös tämä karmann ghia designer jo jostain täältä? Quote
Guest Angelbunny Posted June 4, 2006 Posted June 4, 2006 Pojat, kertokaas mulle miten tuon kuvan saa kopioitua?? Mä olen ny yrittäny kaikkeni.. =( Quote
Guest teemui Posted June 4, 2006 Posted June 4, 2006 Prt Scr -napilla saat kaiken ruudulla näkyvän leikepöydälle (alt pohjassa se kaappaa aktiivisen ikkunan). Kuvankäsittelyohjelmassa sitten ylimääräiset roinat pois Quote
Racing Posted June 4, 2006 Posted June 4, 2006 Tällänen tulee mun omasta... =) Ai meinaatko tehdä möhköstä vaasa-ovaalin ? D: Ei vaiskaan... Quote
-Puide- Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Tällänen tulee mun omasta... =) Ai meinaatko tehdä möhköstä vaasa-ovaalin ? D: Ei vaiskaan... Hahaha... Jeb! Nyt oot Kyösti asian ytimessä =D -MP- Quote
Guest Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Hallituksen kulkupelistä voisi ehdotella fixaamista hieman tuohon tyyliin... (-72 1300) Quote
Guest Raggare Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 ja notsii joku tollane kuosi ja koneeseen ytyy nii et 66set jää ;) Quote
seppo mäntykivi Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Ensi kesäksi jos saisi madallettua. Lavalle mahtuisi sopivasti kompurat ja säilöt ilmajousille.... Quote
-MITO- Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Eikös tossa oo lavan sisässä asialliset paikat sijottaa ne? Quote
Guest Raggare Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 treasure chest. taitaa sepi olla sellanen salakuljettaja ni ei mahu ;) Quote
seppo mäntykivi Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Luukussa jo bensalämppäri ja akku. Vararengas pitää vielä sinne laittaa, ja varaosat/työkalut. Lavalle jos sellaisen alulaatikon tekis. Quote
Guest Mika Raussi Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Huumeitahan siellä lavan alla salakuljetetaan ;) Quote
Racing Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Huumeitahan siellä lavan alla salakuljetetaan ;) Jaaha! nyt se selvis miksi teikäläinen tekee lavakuplaa ;-) Quote
Recommended Posts