Jump to content

Tolkuttoman leveitä 15" renkaita?


Recommended Posts

Siis pitikö se olla tuo 245-255, vai "tolkuttoman" leveä? Onko 345 riittävän leveä, sen suurempaa en äkkiseltään löytäny, tosin ei sekään halpa ole: http://www.camskill.co.uk/m53b0s997p0/Car_Tyres_-_MPV_Tyres_-_People_Carrier_Tyres_-_15_inch_R15_inch_-_345_35_15_345_35R15

Hyviä ehdokkaita Åke ja Pete annoitte, mutta mulle tolkuttoman leveet olis nyt max 255/45 - 55 profiiliset ettei ala mennä maasturihenkiseksi, tai ohi mun rahapussin paksuuden. On silti kupla lähtöinen tuo mun projektin mittakaava ja matalalla profiililla sais mataluutta. Ajo-ominaisuudethan ei taida nyt parantua mun huuhailuissa...

Edited by SePi
Link to comment

Eikös korkeat renkaat mahdollista suuremman madalluksen auton koriin. Matalalla renkaalla tulee minimi maavara nopeammin vastaan.

Tuo mun KAR-7 projekti kaipaa nimenomaan koko hökötyksen laskemista, koska jousituksen avulla syntyvä lasku ei oo kovin huima. Kapeet ja korkeet renkaat olis pahin vaihtoehto - eli silmille karkkia ja Antti, nuo JR:n vanteet olis just sopiva sekoitus taivutetun putken näköistä puolaa ja härskiä huulta negatiivisella ET:llä. Pelti ei kelpaa koriin eikä vanteisiin.

Ja tää kyselyhän on osa tätä haastetta löytää tyyliä joka palikkaan - joita etitään ja hommaillaan sen verran paljon ja ajoissa että on pakko saattaa homma päätökseen saakka.

Link to comment

Tuo mun KAR-7 projekti kaipaa nimenomaan koko hökötyksen laskemista, koska jousituksen avulla syntyvä lasku ei oo kovin huima. Kapeet ja korkeet renkaat olis pahin vaihtoehto - eli silmille karkkia ja Antti, nuo JR:n vanteet olis just sopiva sekoitus taivutetun putken näköistä puolaa ja härskiä huulta negatiivisella ET:llä. Pelti ei kelpaa koriin eikä vanteisiin.

Ja tää kyselyhän on osa tätä haastetta löytää tyyliä joka palikkaan - joita etitään ja hommaillaan sen verran paljon ja ajoissa että on pakko saattaa homma päätökseen saakka.

Onko luvissa kuinka tarkat ehdot etupään osalta? Voisiko etupalaa sektioida ja laittaa lyhyttä tolppaa?

 

Kitcar puolella on joskus näkynyt varsin villejä tolppa rakenteita mm. Robin Hood B2

Sub_K.JPG

Link to comment

@ x-pj - Jousituksen nosto koko etupäähän olisi aika massiivinen silppuamis/linjaamis operaatio, eikä silläkään saisi kuin tuuman pari tolppien päitä ylemmäs. Sitten tulee etupelti jo vastaan.

 

@ Tonii73 Etupää on tehtävä alkuperäisillä McPherssoneilla. Tolppien pituutta ei ole onneksi määritelty.

Link to comment

Kyllä sen kynätolpilla aikas lähelle lattiaa saa. Mulla on 1302:ssa kynät ja tunkki (motonetin niitä 19€:n paskoja)

ei mene ihan kallistuksen vakaajan alle. Säätövaraa alaspäin olisi vaikka kuinka. Eli ykköskoppasen golfin 

tolpilla voisit päästä melko alas.

  • Like 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...