Jump to content

50000, päivitys: 100000!


Guest Raggare

Recommended Posts

vaikka keskelle pakoputken reikää:D

 

 

Se tarrahan on niin VALTAVA, ettei se siihen mahdu. :-)

 

 

No h**vetti, vaihda isompi putki...

 

 

Putken ominaisuuksia

 

1. Putki on valmistettu pitkästä reiästä, joka on ympäröity metalli- tai muovikuorella.

 

2. Putken on oltava ontto koko matkalta - älä käytä eripituista reikää kuin kuori on.

 

3. Putken sisähalkaisijan on oltava pienempi kuin ulkohalkaisija,muuten reikä jää ulkopuolelle.

 

4. Toimitettaessa putken on oltava täytetty ilmalla. Muu sisältö, kuten vesi, höyry tai bensiini vaihdetaan sinne myöhemmin.

 

5. Putki toimitetaan ilman ruostetta. Ruoste on asennettava putkeen työmaalla. (Jotkut toimittajat nykyään asentavat putkeen ruosteen jo varastossa, jolloin säästetään aikaa työmaalla.)

 

6. Halkaisijaltaan yli 15 cm olevaan putkeen on kirjoitettava sanat "suuri putki", jottei myyjä luule sitä pieneksi.

 

9. Laipallisten putkien laipoissa on oltava pultinreiät. Näiden reikien on oltava erillään keskellä olevasta pitkästä reiästä.

Link to comment
  • 4 weeks later...
Perustarrat löytyis mut tarkotus oli teettää Top10 tarrat spesiaalimmat ja nyt ei o viel harrastelian budjetti sallinu niitte tilausta et malttakaa hetki.

 

Oon mä sen verran kova höpöttäjä että mä voin vaikka maksaa siitä tarrasta. Niin, jos se on hiano!

 

t. Mika

Link to comment
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Melkein 3000 tunnaria ja yli 130000 viestiä. Muutama hullu on kirjoittanut jopa yli 3000 viestiä! ;-)

 

t. Mika

 

3000 tunnaria ja 570 ilmavw:tä... Aika paljon tuplatunnareita ja vesivessailijoita?

Link to comment
  • 2 years later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...