Guest keimonen Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Tulipahan tossa mieleen että minkäslaisia teippauksia teillä on autoissanne tai olette nähneet. Kun tuli tossa LADAn perä vastaan jossa luki: "rikkaat ei herkuttele". Jokunen aika sitten parkkipaikalla tuttu huomas olikohan se nyt E 55 mersun etupuskurissa jotain ja kyykisty lukemaan sitä ja siellähän luki: "köyhät kyykkyyn"... Että tämmöstä. Quote Link to comment
NO H2O Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Heh... Tästä viestiketjusta tuo eka ;-) Quote Link to comment
kokki Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Kemissä on yks kuljetusfirma Tauriainen tai jotain, niillä on sellanen teippaus että. "Muutot ja kuljetuksest, yhtä koska" Toinen on Oulussa joku vanhempi LVI liike jolla lukee autossa, "vettä jo toisessa polvessa" Quote Link to comment
Guest eemeli Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Hep! Itte oon aatellu tälläsiä takalasitarroja: "Hautaanko sulla on kiire?" "Mitä typerämpi kuski, sitä lähempänä ajaa" "Autoni on hetero, joten irti takapuskurista ja heti!" "Peräänajaja maksaa..." "Vain todellinen ääliö ajaa niin lähellä että näkee lukea tämän.." "Läksin ajoissa, ei tartte kaahata =)" "Aja ohi vaan, ja ota kunnon sakot =)" "Kulkis lujempaakin, muttei ole kiire" Arvatkaa että ottaako välillä kaaliin kun turvaväliä taaksepäin on joskus 100 km/h vauhdissa alle auton mitta, tämä 80 alueella... Vähän aikaa sitten oletin, että mulla on oikeus noudattaa nopeusrajotuksia melkeen, eli ajella vain jotain 105% rajotusten näyttämästä, mutta ainakaan täälläpäin maailmaa se ei onnistu mitenkään niin, ettei olis tulppana ja torvensoiton, valojen vilkuttelun ja ääliömäisten ohitusten kohteena. Vähän ku käyrä vielä nuosee, niin vien kortin vapaaehtosesti pois... Sorry kun meni vähän offtopikiksi, mutta tänhän saa vapaasti poistaa =) -eemeli- Quote Link to comment
GT78 Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Joskus ajelin Oldsmobile Custom Cruiserilla jonka takalasiin olin teettänyt mainostoimistossa tarran "Maailma tarvitsee idiootteja". Siinä oli Oldsin logo ja mallihan on tunnettu 90-luvun Mersun takalasista, tosin hieman eri tekstillä. (Maailma tarvitsee esikuvia). Myin auton Helsinkiin jollekin ponnaripäälle, onkohan kukaan nähnyt sitä? Quote Link to comment
Pepe Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Himoksella oli autoihin liimattu "Täysi hyväksyntä" -tarroja :) Quote Link to comment
Guest Sami W Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Tulipa mieleen tämä klassikko "Älä naura! Tyttösi voi istua takapenkillä." :) Quote Link to comment
Guest Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Täyttä ymmärrystä vailla Ei ehkä huonoin, mutta paskimmasta päästä Quote Link to comment
Guest Raggare Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 tääki ois makee Quote Link to comment
Lasse Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 Lammaskadetin takaikkunasta: On Poistettava Ehdottomasti Liikenteeestä Quote Link to comment
Guest Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 Ajattelin käyttiksen takalasiin teettää "Onneksi toinen autoni on kupla..." Quote Link to comment
Guest peppokani Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Ajattelin käyttiksen takalasiin teettää "Onneksi toinen autoni on kupla..." HAH! Tää on ihan mahtava! Saanko minäkin lainata ideaasi? Quote Link to comment
Pietari Perkinen Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Mulla oli 80-luvun loppupuolella Lada, jonka takalasiin teetin kaverillani tarran: "Ohi vaan osamaksuautoilijat". Ja aika moni ohitti ja lujaa... Quote Link to comment
metake Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 "Säästä vesi kaloille" Quote Link to comment
Guest Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Ajattelin käyttiksen takalasiin teettää "Onneksi toinen autoni on kupla..." HAH! Tää on ihan mahtava! Saanko minäkin lainata ideaasi? Siitä vaan, laita mulle kuva autostasi tuolla tarralla vaan... ! Quote Link to comment
Guest Kimmo Antikainen Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Arvatkaa että ottaako välillä kaaliin kun turvaväliä taaksepäin on joskus 100 km/h vauhdissa alle auton mitta, tämä 80 alueella... ....mutta ainakaan täälläpäin maailmaa se ei onnistu mitenkään niin, ettei olis tulppana ja torvensoiton, valojen vilkuttelun ja ääliömäisten ohitusten kohteena. Hieman ohi aiheen taas mutta... Eiks tähän auttas lääkkeeksi se, että annetaan reilusti tietä ohittavalle ? Tiputtaa vaikka vähän vauhtia ja menee valkoviivan toiselle puolelle. Näin ainakin itse teen. Ei hitaammin ajava liimaudu takapuskuriin kii :) Quote Link to comment
mick Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 "Rumahan se on, mutta onpahan maksettu!" "Fuck the fuel economy" Erään auton takalasissa oli kuskinpuolella tarra, jossa luki "Ukko" ja vänkärinpuolella samanlainen tarra "Akka" -tekstillä :) Quote Link to comment
Guest Sami W Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 Ei lujaa mutta täysillä. Quote Link to comment
Guest peppokani Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 Vaimoke oli nähnyt seuraavan tekstin auton persiissä ja hihitteli sitä minulle: "Mulla on hyvät jarrut. Onko sulla hyvät vakuutukset?" Quote Link to comment
Racing Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 meillä oli pallokeulassa joskus "olen ehkä hidas,mutta kuitenkin SINUN edelläsi". Quote Link to comment
metake Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 meillä oli pallokeulassa joskus "olen ehkä hidas,mutta kuitenkin SINUN edelläsi". Himokselta kun palattiin kotiin, niin ohitettiin Junis, jossa oli tuollainen tarra takalasissa :) Quote Link to comment
Guest mäksä Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 no fuckin turbo shit just real power Quote Link to comment
Mika Heikola Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 Jostain teollisuuspuolelta löytynyt "jäteöljyn poistopumppu" etsii vielä sijoituspaikkaansa. Parikin kuplan konetta tuli heti mieleen... Quote Link to comment
Guest Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 meillä oli pallokeulassa joskus "olen ehkä hidas,mutta kuitenkin SINUN edelläsi". Himokselta kun palattiin kotiin, niin ohitettiin Junis, jossa oli tuollainen tarra takalasissa :) Harjula Kouvolastahan se... ja on oikeesti hidas.. ;) Quote Link to comment
Guest fox racing Posted September 16, 2006 Share Posted September 16, 2006 yhessä tosipitkässä mersussa oli "rämä mutta maksettu " ja jossain nissanissa " vain köyhillä on kiire ". Quote Link to comment
Guest Kimmo Antikainen Posted September 16, 2006 Share Posted September 16, 2006 127:n takalasista bongattua: "Tässä minä mennä pörisen" Aika osuvasti laitettu minun mielestä. :D Quote Link to comment
Guest Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 "...vekselivetoset väistää...." Quote Link to comment
Guest veewee Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Työkaverin munakadetin likaiseen takalasiin oli kirjoitettu: Please MTV: Pimp my ride! Quote Link to comment
Broidi Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Helsingin Kallion porvarillisessa kaupunginosassa vanha 80-luvun Lada ja takaikkunassa tarra: Munkkiniemen Työväen Palloilijat Quote Link to comment
-MITO- Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 -67 kuplassani oli tarra Huopalahden Raittiusyhdistys HUORA. Nykyjään tarra taitaa olla Luttion -67:ssa :) Quote Link to comment
Guest Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Ajattelin käyttiksen takalasiin teettää "Onneksi toinen autoni on kupla..." HAH! Tää on ihan mahtava! Saanko minäkin lainata ideaasi? Tottakai, mulle vaan yks tollanen tarra sitten... en ole vielä päässyt tarrapajalle.... :) Quote Link to comment
Guest Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 15v sitten omistin -80 skodan. kori oli hieman nuupahtanut mutta kulki vartin vanhoilla talvirenkailla 14.8s. kaveri liimasi takalasiin tarran"not 4 show, just 4 go". Quote Link to comment
Guest Henkka Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Kaverilla oli valkosessa puskuritarrana - munalla töihin-ja kuorilla kotiin! Quote Link to comment
P_Valtonen Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 http://www.hprint.fi/verkkokauppa/produ ... php?p=1000 Quote Link to comment
P_Valtonen Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 http://www.hprint.fi/verkkokauppa/produ ... .php?c=160 Quote Link to comment
Recommended Posts