Jump to content
mattio

RPB GT vm-71 projekti

Recommended Posts

On 5/7/2021 at 4:43 PM, JuhaR said:

Piparipurkeilla saa muuten valettua lasikuidusta hyvät upotukset takavaloille. Jos haluaa.

Ei tule tapahtumaan. Eivät ole koskaan olleet upotettuja.

Samaan tapaan mulla on ollut rantakirpussa, eli mustakilpisestä kuplasta on tehty kirva vuonna 76. Mä kylläkin tilasin siihen mustat kilvet alkuperäisellä tunnuksella.

Pakko kysyä että missä ihmeessä tuossa on tankki?? Ja miten tuo vararengas mahtuu tuonne etuluukun alle?? mulla tankki täyttää ohjausvarsien päällisen tilan täysin, ja keulan ilmatunneli tuon vararenkaan kohdan..

tuulitunneli.png

Tässä pari kuvaa miten meillä rojut sijoittuvat luukun alle. Täynnähän se on, mutta kaikki tarpeellinen löytyy. Lähimpänä tuulilasia tankki, sen edessä vararengas, vararenkaan päällä rengastyökalut. Vararenkaan vanteen sisällä pissapojan säiliö ja pumppu. Raitisilmaputket kulkevat etunurkista tavaratilan läpi ja kojetaulun  molempiin päihin. Toivottavasti näistä on jotain apua. Rakenteluintoa sinne!

IMG_2787.JPG

IMG_2788.JPG

Alunperin tankki oli peräisin muistaakseni Rellu Kasista tai Kympistä. itse jouduin hankkimaan varapyöränvanteeksi 13" rakennelman jokkismiehiltä, 15" kapeallakaan renkaalla ei mahtunut.

Kiitos! Meidän pitää Matti kehittää kokoontumisajot jossain vaiheessa, niin voidaan tutkailla mallien eroja! 🙂