Guest Mika Raussi Posted October 15, 2006 Posted October 15, 2006 Tartteis vissiin saada kuplaan pikkasen jäykemmäks tota persepään jousitusta kun niin helposti niiaa alas ja pyörät ottaa lokarin sisälle kiinni. Oliks juniksessa paksummat sauvat ja sattuuko ne näihin akvaarioihin? Quote
Racing Posted October 15, 2006 Posted October 15, 2006 1200 Mallissa on jäykemmät ja kaikissa malleissa joissa ei Z vakaajaa takana. Tosin ero on hyvin pieni muistaakseni puoli milliä. Laitoin omaan -73.seen -62 1200:sen vääntösauvat taakse,aavistuksen muuttui ehkä jäykemmäksi ei tosin paljoa että huomaisi. Olisko jouselliset takaiskarit sun ratkaisu? Quote
Ketsa Posted October 15, 2006 Posted October 15, 2006 Spliteissä on selvästi vahvemmat takajouset. Quote
Guest Mika Raussi Posted October 15, 2006 Posted October 15, 2006 Jouselliset takaiskarit vois olla kyl yks ratkasu, mut mielellään mie panisin jäykemmät vääntösauvat, jos mahdollista. Quote
Ketsa Posted October 15, 2006 Posted October 15, 2006 Tommonen kuva tullut joskus otettua sauvojen vuosimallieroista. Quote
Guest Mika Raussi Posted October 15, 2006 Posted October 15, 2006 Melkonen ero! Onks ne saman pitusia? Quote
Guest Mika Raussi Posted October 15, 2006 Posted October 15, 2006 No nythän löyty! On vaan hintaakin kohtuu reippaasti. *plim* Quote
Mikko Posted October 15, 2006 Posted October 15, 2006 käytetyt splitin sauvat löytyy halvemmalla Quote
Hebster52 Posted October 15, 2006 Posted October 15, 2006 No nythän löyty! On vaan hintaakin kohtuu reippaasti. *plim* Toi oli hyvä tietää tulevaisuutta ajatellen.... ;-) Quote
Ketsa Posted October 16, 2006 Posted October 16, 2006 Melkonen ero! Onks ne saman pitusia? Noiden pituudet samat. IRS:issä ja ovaaleissa muun pituisia. Quote
mikan Posted October 16, 2006 Posted October 16, 2006 Spliteissä on selvästi vahvemmat takajouset. Mikähän muuten on ollut ajatuksena volkkarilla kun kevyemmässä on jäykemmät? t. Mika Quote
Ketsa Posted October 16, 2006 Posted October 16, 2006 Ajo-ominaisuudet korvattu myöhemmin ajomukavuudella? Quote
mikan Posted October 16, 2006 Posted October 16, 2006 Ajo-ominaisuudet korvattu myöhemmin ajomukavuudella? Tiet ovat varmaan tulleet sileämmiksi ja mutkat loivemmiksi. :-) t. Mika Quote
Guest Mika Raussi Posted October 16, 2006 Posted October 16, 2006 Saa muuten myös kertoa kokemuksia lisäjousellisista iskareista. Tekeeks niillä mitään? Quote
Ketsa Posted October 16, 2006 Posted October 16, 2006 Nuoruudessa oli laikassa bugpäkit. Perää ei niillä saanut tonttiin, vaikka olivat säädettynä matalimpaan asentoonsa. Jäykistivät kyllä. Quote
Guest Mika Raussi Posted October 16, 2006 Posted October 16, 2006 No jäykistystähän tässä ajetaankin takaa. Tontittaa saa säädettävistä latoista. Quote
Essi Posted October 16, 2006 Posted October 16, 2006 Jäykkä tulee, madallus hieman hankalaa. Jos toi linkki toimii, niin siinä on vääntöjousia säädetty yhdellä hampaalla matalammaksi ja lisäjouselliset iskarit löysimmässä asennossa. Lopputuloksena vakio korkeus.:( http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/2469.JPG Pitää vaihtaa vakiot iskarit ens kesäksi. Quote
Ketsa Posted October 16, 2006 Posted October 16, 2006 Kävi kuten Essillekkin. Kaksi ulkobooria madallusta muuttui vaikio korkeudeksi pukpäkillä. Ei auta latasta säätäminen yhtään mitään.. Quote
mikan Posted October 16, 2006 Posted October 16, 2006 Eli sinänsä nuo jousi-iskarit toimii sitten oikein hyvin perän jäykistäjänä. :-) t. Mika Quote
Guest Mika Raussi Posted October 16, 2006 Posted October 16, 2006 Noh ehkä normaalia painavammalla perällä saattais sit jopa toimiakin. Pitää katella nyt jos sais vaikka jotain motivaatiota ekaks aikaan. Quote
Olli Ristimäki Posted October 16, 2006 Posted October 16, 2006 Kävi kuten Essillekkin. Kaksi ulkobooria madallusta muuttui vaikio korkeudeksi pukpäkillä. Ei auta latasta säätäminen yhtään mitään.. Täsmälleen saman kokemuksen voin jakaa, yhdellä hampaalla latasta pudotettu ja pumput löysimmässä asennossaan -> vakiokorkeus. MUTTA: tuli mielestäni paljon mukavampi ajaa, takapää on jämäkkä mutta samalla kuitenkin ottaa miellyttävän pehmoisesti töyssyt ja montut. En oo kokeillut jäykemmillä säädöillä mut silleen saa varmaan nousemaan helposti ja jäykkyyttä ja "kantavuutta" lisää. Tosin noissa on liikevara melko lyhyt pisimmilläänkin joten jäykässä asennossa ei paljon oo joustovaraa. Ja korkeuskin on lopulta mulla ihan hyvä kun iskarit hetken käytön jälkeen meni hieman kasaan ja otin Z-barin pois, laski perä about sentin-kaks ja nyt on passelisti pyörä lokarin reunassa. Quote
Dalton Posted October 17, 2006 Posted October 17, 2006 Essi: Onko nuo suksitelineet omavalmistetta vai onko tuollaisia joskus saanut lisävarusteena? Quote
Essi Posted October 18, 2006 Posted October 18, 2006 Essi: Onko nuo suksitelineet omavalmistetta vai onko tuollaisia joskus saanut lisävarusteena? Kyä toi on ihan Kuplaa varten tarkoitettu vanha lisävaruste. Täältä myyntipalstalta joskus ostettu. Quote
Dalton Posted October 18, 2006 Posted October 18, 2006 No perskeles tuollaisethan täytyy jostakin löytää. On tosiaan komean näköiset! Quote
-tipi- Posted October 18, 2006 Posted October 18, 2006 Suksitelineitä näkyy olevan VeteranenServicen kataloogin eka sivulla. Tosin tollaselle 2 parin telineelle ei tainnu olla hintaa. 4 parin telineelle oli. Quote
Dalton Posted October 18, 2006 Posted October 18, 2006 Tarkoititko tätä http://www.veteranen-service.de/e/index.php ? Tietääkö kukaan löytyykö noita ihan suomesta? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.