Jump to content

Slugit järjestää: Dyno Day #4 28.8.2009


Guest

Recommended Posts

Posted

Mites kuplat on yleensä sidottu kiinni? Aiheuttaako esim. moottorin taka-kannatin komplikaatioita? Mitä pitää huomioida?

 

Jos vaan mahdollista, niin perä ylös ja korkeaprofiiliset renkaat taakse. Tuossa edellisten kuvien autossa pakosarja otti melkein kiinni, vaikka perä onkin jo aika korkealla ja moottori 1" nostettu. Jos vaimennin roikkuu takahelman alla, niin kannattaa korvata se stingerillä tai vastaavalla.

  • Replies 278
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Mites kuplat on yleensä sidottu kiinni? Aiheuttaako esim. moottorin taka-kannatin komplikaatioita? Mitä pitää huomioida?

 

Jos vaan mahdollista, niin perä ylös ja korkeaprofiiliset renkaat taakse. Tuossa edellisten kuvien autossa pakosarja otti melkein kiinni, vaikka perä onkin jo aika korkealla ja moottori 1" nostettu. Jos vaimennin roikkuu takahelman alla, niin kannattaa korvata se stingerillä tai vastaavalla.

 

... ja joissain joutuu tekemään näin.

 

Nimimerkki: Kollektori betonissa...

post-203-13888360654845_thumb.jpg

  • 2 months later...
Posted

Vieläkö ehtii mukaan? Ei tosin ole varmaa mutta tähtään töiden jälkeen siihen kahteen menessä pöristä paikalle. Vaikkei mitään kolminumeroisia teholukemia tulekkaan :)

  • 4 weeks later...
Posted

Vieläkö tämä ilmoittautuneiden lista on ajankohtainen?

 

Alhoracing SLUGI???

BRC:n sinertävä hevonen

Broidi

DOODAH(jos saa luvan)

Hannu Mattila PERUTTU

Heebah

HSuomi

Kaj Nordling

Kotten

maad914

Niklas L

Ozone

pehmuste

urpon kaveri

valtteri

Vilho

vw1302Si

 

Aikaa on vielä tasan kuukausi. Jos tuntuu siltä, ettei pääse paikalle, niin nyt on oikea aika perua ja antaa tilaa muille mahdollisille dynoilijoille.

Guest urpopuisto
Posted

Meikäläinen ei ole saanut konetta valmiiksi ikävä kyllä. Eli slukien eka oma peruutus. Toivottavasti muut saavat puristettua koneet kasaan.

 

 

Marko

Guest alhoracing
Posted

Alhoreisinki voi antaa oman vuoron tarvitsijalle, mutta jos tilaa jää, niin tulen mukaan päättämään oman kauden tavoiteajassa.

Guest urpopuisto
Posted

No niin, sain mun luovuttamalle paikalle haalittua yhden ilmajäähybokserin eli urpo tulee toisen kaverin muodossa.

 

 

Marko

 

EDIT: Siis jos ei ole jonossa odottamassa muita aiemmin ilmoittautuneita niin kaveri tulee mun paikalle.

Guest Hannu Mattila
Posted

Mulla jää dynottamiset väliin, vaikka paikalle tulenkin. Ellei jonkunlaista ihmettä tapahdu.

 

Ei tuo penkkiin tulossa ollut auto ole vielä valmis. (lue: rahat loppu)

Posted

Onnistuiskohan tulla tuona aamuna jo ajoissa että ehtis oikee säätöjä vähän katella? Tietysti normi korvausta vastaan. Varmaan parhaiten selvii soittamalla. Mihin kellonaikaan toi "dynopäivä" on tarkotus alottaa? Löytyyköhän IDF suuttimia?

Guest kartio
Posted

Jos mukaan vielä mahtuu niin voisin tulla katsomaan paljonko tosta mun vesivessasta irtoaa ennen kun sitä sen enempiä alkaa thyynäilemään. :)

Guest urpopuisto
Posted

Hyvä lieriö, sekaan vaan. Katsotaan mitä Tomi, virallinen osallistujalistan pitäjä sanoo. Uskon kyl et mahtuu mukaan.

 

 

-Marko

 

EDIT: Jätät vaan vedet siks aikaa pois koneesta :)

Guest kartio
Posted

Hei puistourpo!

 

Loistava idea. Eikös siitä saa jopa lisää hevosia koneeseen, kun vesipunpulla on vähemmän tekemistä? ;)

Guest urpopuisto
Posted

Sluugien nestejaos esittäytyy ainakin...

 

 

-M-

  • 2 weeks later...
Posted

Varasin ajan oikeen säätämistä varten kyseiseen paikkaan ens viikolle joten valitettavasti peruutan oman osallistumiseni. Eli nyt ainakin 1 paikka vapautuu. Paikalle tulen varmaan kyllä autolla mutta turhaa sitä enää sitte on rullilla nirhata.

Posted

Eiköhän sinne autoja keksitä, jos ei kerrassaan muita olla niin voidaan tänäkin vuonna mitata DWL urtsibiilistä montako kymmentä prosenttia tehosta menetetään nykyisellä pakoputkostolla.

Posted

Erittäin luotettavasta lähteestä kuulin, että paikalle on tulossa tunnetun ulkomaalaisen VW- julkaisun toimittaja tekemään juttua tapahtumasta. Toivottavasti saadaan tarpeeksi erilaisia autoja ja moottoreita paikalle, vakioista aftermarket- moottoreihin ja kiihdytysmoottoreista ratakoneisiin. Tällä hetkellä taitaa olla tulossa eri tavoin ahdettuja, ilokaasutettuja, alkoholilla käyviä, jne, eli mielenkiintoista kalustoa. Voisi olla muutama paikka vapaanakin, jos halukkaita löytyy.

 

Vielä on siis reilu viikko aikaa saada laitteet laulamaan ja testikuntoon.

Posted
eiköhän hänkin siellä näy.

 

Mutta miten käy Slugiluolan punaisen föönin?

Onko no-show, vai riittääkö into?

Toiset uhoo, toiset tekee...

 

-t-

Guest valtteri
Posted
mahtuuko yks dailydriver-junakeula mukaan? ehkä sillä irtoo se

"lowest power of the day" - titteli?

 

Koska oot mun vanha tallikaverikuoma, niin täten luovutan oman slottini sulle, ja jätän voimaroogerisplitin talliin, eli saat mun dynopaikan!

 

nimim. autohan on "tottakai" valmis

Posted

kiitos kuoma.

pakkohan se on uteliaisuudesta mennä kokeileen että mitä tonni-500 cc antaa... josko vaikka öljyt/filsun vaihtais ennen sitä :-)

 

pitää myö starkastaa että missäs tää on. ;-)

 

kitosh.

 

t. hämärä laskeutuu nummelaan...

Guest Kimmo Antikainen
Posted

Kukas tuolla toimii "seremoniamestarina", vai polkeeko jokainen omiaan?

Posted

Jappe Malin polkee autoja rullilla.

 

Tässä olisi nyt viimeisin lista, katsotaan nyt kuinka moni vielä jänistää. Puuttuuko listalta nyt vielä joku? Aikoja ei jaeta etukäteen, mutta jos joku estyy tulemasta, jos ei saa esim. aamupäivälle aikaa, niin yritetään järjästellä niin, että onnistuu. Toiveita saa esittää.

 

Alhoracing

BRC

Broidi

DOODAH(jos saa luvan)

Heebah

Kaj Nordling

Kotten

maad914

Niklas L

Ozone

Urpon kaveri

Vilho

vw1302Si

DWL:n urho

Heikki Våg

KLR:n urho

Jyri

Kartio

Tamike

Posted

Mikä on tilanne äänenvaimennuksen suhteen? Sallitaanko esim. täysin vaimentamaton pakoputkisto? Itse en ole metelin ystävä, mutta voi olla, etten ehdin alkukäyrien lisäksi paljoa muuta väsäämään. Pyrin tietysti jonkin pöntön asentamaan.

Posted

Tuolla ei ole db- rajaa, josta tulikin mieleen, että kannattaa ottaa earit tai vastaavat mukaan. Meteli sisällä saattaa välillä olla aika kova.

Posted

No siis minut voisi laittaa listalle mutta eikö sitä voisi vähän pitkittää sitä häppenkikiä ettei porukka feidaa kun minä pääsen paikalle? Työt kun kestää tasan niin kauan kun minulla on töitä, mutta viimeistään yhdeltä pääsen töistä ja sitten toki menee se ajoaika porvoosta.

Posted
Mikä on tilanne äänenvaimennuksen suhteen? Sallitaanko esim. täysin vaimentamaton pakoputkisto? Itse en ole metelin ystävä, mutta voi olla, etten ehdin alkukäyrien lisäksi paljoa muuta väsäämään. Pyrin tietysti jonkin pöntön asentamaan.

 

Täh ei mulla oo mitään muuta ku Stingeri... Mut eik se ookkin vaimennin onhan ? =D

 

-MP-

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...