Guest Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Mites kuplat on yleensä sidottu kiinni? Aiheuttaako esim. moottorin taka-kannatin komplikaatioita? Mitä pitää huomioida? Jos vaan mahdollista, niin perä ylös ja korkeaprofiiliset renkaat taakse. Tuossa edellisten kuvien autossa pakosarja otti melkein kiinni, vaikka perä onkin jo aika korkealla ja moottori 1" nostettu. Jos vaimennin roikkuu takahelman alla, niin kannattaa korvata se stingerillä tai vastaavalla. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Kuvan autosta lainatulla stingerillä saavutettu jopa 40 lisähevosvoimaa! Nimim. olihan se putkisto hiljainen. Quote Link to comment
Broidi Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Mites kuplat on yleensä sidottu kiinni? Aiheuttaako esim. moottorin taka-kannatin komplikaatioita? Mitä pitää huomioida? Jos vaan mahdollista, niin perä ylös ja korkeaprofiiliset renkaat taakse. Tuossa edellisten kuvien autossa pakosarja otti melkein kiinni, vaikka perä onkin jo aika korkealla ja moottori 1" nostettu. Jos vaimennin roikkuu takahelman alla, niin kannattaa korvata se stingerillä tai vastaavalla. ... ja joissain joutuu tekemään näin. Nimimerkki: Kollektori betonissa... Quote Link to comment
HSuomi Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Tällänen maavara riittänee? http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/album_pic.php?pic_id=737 Quote Link to comment
daniel Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Vieläkö ehtii mukaan? Ei tosin ole varmaa mutta tähtään töiden jälkeen siihen kahteen menessä pöristä paikalle. Vaikkei mitään kolminumeroisia teholukemia tulekkaan :) Quote Link to comment
Guest Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 Vieläkö tämä ilmoittautuneiden lista on ajankohtainen? Alhoracing SLUGI??? BRC:n sinertävä hevonen Broidi DOODAH(jos saa luvan) Hannu Mattila PERUTTU Heebah HSuomi Kaj Nordling Kotten maad914 Niklas L Ozone pehmuste urpon kaveri valtteri Vilho vw1302Si Aikaa on vielä tasan kuukausi. Jos tuntuu siltä, ettei pääse paikalle, niin nyt on oikea aika perua ja antaa tilaa muille mahdollisille dynoilijoille. Quote Link to comment
Kotten Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 Kotten kuittaa saapuvansa paikalle. Quote Link to comment
Guest urpopuisto Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 Meikäläinen ei ole saanut konetta valmiiksi ikävä kyllä. Eli slukien eka oma peruutus. Toivottavasti muut saavat puristettua koneet kasaan. Marko Quote Link to comment
ozone Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 Laatikko pitää vaihtaa, mutta mukana ollaan. Onhan tässä vielä aikaa... Quote Link to comment
Guest alhoracing Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 Alhoreisinki voi antaa oman vuoron tarvitsijalle, mutta jos tilaa jää, niin tulen mukaan päättämään oman kauden tavoiteajassa. Quote Link to comment
HSuomi Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 Moottori paikallaan, yhtä anturia vaille ajokunnossa. Eli 99% varmuudella tuun. Quote Link to comment
Guest urpopuisto Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 No niin, sain mun luovuttamalle paikalle haalittua yhden ilmajäähybokserin eli urpo tulee toisen kaverin muodossa. Marko EDIT: Siis jos ei ole jonossa odottamassa muita aiemmin ilmoittautuneita niin kaveri tulee mun paikalle. Quote Link to comment
Guest Hannu Mattila Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 Mulla jää dynottamiset väliin, vaikka paikalle tulenkin. Ellei jonkunlaista ihmettä tapahdu. Ei tuo penkkiin tulossa ollut auto ole vielä valmis. (lue: rahat loppu) Quote Link to comment
HSuomi Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Auto nipussa. Jos kestää sisään ajot ni täällä sit tärähtää! Quote Link to comment
HSuomi Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Onnistuiskohan tulla tuona aamuna jo ajoissa että ehtis oikee säätöjä vähän katella? Tietysti normi korvausta vastaan. Varmaan parhaiten selvii soittamalla. Mihin kellonaikaan toi "dynopäivä" on tarkotus alottaa? Löytyyköhän IDF suuttimia? Quote Link to comment
Guest kartio Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Jos mukaan vielä mahtuu niin voisin tulla katsomaan paljonko tosta mun vesivessasta irtoaa ennen kun sitä sen enempiä alkaa thyynäilemään. :) Quote Link to comment
Guest urpopuisto Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Hyvä lieriö, sekaan vaan. Katsotaan mitä Tomi, virallinen osallistujalistan pitäjä sanoo. Uskon kyl et mahtuu mukaan. -Marko EDIT: Jätät vaan vedet siks aikaa pois koneesta :) Quote Link to comment
Guest kartio Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Hei puistourpo! Loistava idea. Eikös siitä saa jopa lisää hevosia koneeseen, kun vesipunpulla on vähemmän tekemistä? ;) Quote Link to comment
Guest Jat Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Sluugien vesijaos esittäytyy dynopäivillä? Quote Link to comment
Guest urpopuisto Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Sluugien nestejaos esittäytyy ainakin... -M- Quote Link to comment
HSuomi Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Varasin ajan oikeen säätämistä varten kyseiseen paikkaan ens viikolle joten valitettavasti peruutan oman osallistumiseni. Eli nyt ainakin 1 paikka vapautuu. Paikalle tulen varmaan kyllä autolla mutta turhaa sitä enää sitte on rullilla nirhata. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Eiköhän sinne autoja keksitä, jos ei kerrassaan muita olla niin voidaan tänäkin vuonna mitata DWL urtsibiilistä montako kymmentä prosenttia tehosta menetetään nykyisellä pakoputkostolla. Quote Link to comment
Guest Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Erittäin luotettavasta lähteestä kuulin, että paikalle on tulossa tunnetun ulkomaalaisen VW- julkaisun toimittaja tekemään juttua tapahtumasta. Toivottavasti saadaan tarpeeksi erilaisia autoja ja moottoreita paikalle, vakioista aftermarket- moottoreihin ja kiihdytysmoottoreista ratakoneisiin. Tällä hetkellä taitaa olla tulossa eri tavoin ahdettuja, ilokaasutettuja, alkoholilla käyviä, jne, eli mielenkiintoista kalustoa. Voisi olla muutama paikka vapaanakin, jos halukkaita löytyy. Vielä on siis reilu viikko aikaa saada laitteet laulamaan ja testikuntoon. Quote Link to comment
Broidi Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 , alkoholilla käyviä, . Siis Sulevi Sluuki on tulossa? Quote Link to comment
Heebah Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 eiköhän hänkin siellä näy. Mutta miten käy Slugiluolan punaisen föönin? Onko no-show, vai riittääkö into? Toiset uhoo, toiset tekee... -t- Quote Link to comment
Guest valtteri Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 ...ja toiset tekee töitä! Quote Link to comment
beetles Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Hyvä Valtteri ! Esimerkillistä toimintaa. Quote Link to comment
jyrie Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 mahtuuko yks dailydriver-junakeula mukaan? ehkä sillä irtoo se "lowest power of the day" - titteli? Quote Link to comment
Heebah Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 ...ja toiset tekee töitä! Onk nörtteily työtä? -t- Quote Link to comment
Guest valtteri Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 mahtuuko yks dailydriver-junakeula mukaan? ehkä sillä irtoo se "lowest power of the day" - titteli? Koska oot mun vanha tallikaverikuoma, niin täten luovutan oman slottini sulle, ja jätän voimaroogerisplitin talliin, eli saat mun dynopaikan! nimim. autohan on "tottakai" valmis Quote Link to comment
jyrie Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 kiitos kuoma. pakkohan se on uteliaisuudesta mennä kokeileen että mitä tonni-500 cc antaa... josko vaikka öljyt/filsun vaihtais ennen sitä :-) pitää myö starkastaa että missäs tää on. ;-) kitosh. t. hämärä laskeutuu nummelaan... Quote Link to comment
Guest Kimmo Antikainen Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 Kukas tuolla toimii "seremoniamestarina", vai polkeeko jokainen omiaan? Quote Link to comment
Guest Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 Jappe Malin polkee autoja rullilla. Tässä olisi nyt viimeisin lista, katsotaan nyt kuinka moni vielä jänistää. Puuttuuko listalta nyt vielä joku? Aikoja ei jaeta etukäteen, mutta jos joku estyy tulemasta, jos ei saa esim. aamupäivälle aikaa, niin yritetään järjästellä niin, että onnistuu. Toiveita saa esittää. Alhoracing BRC Broidi DOODAH(jos saa luvan) Heebah Kaj Nordling Kotten maad914 Niklas L Ozone Urpon kaveri Vilho vw1302Si DWL:n urho Heikki Våg KLR:n urho Jyri Kartio Tamike Quote Link to comment
Niklas L Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 Mikä on tilanne äänenvaimennuksen suhteen? Sallitaanko esim. täysin vaimentamaton pakoputkisto? Itse en ole metelin ystävä, mutta voi olla, etten ehdin alkukäyrien lisäksi paljoa muuta väsäämään. Pyrin tietysti jonkin pöntön asentamaan. Quote Link to comment
Guest Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 Tuolla ei ole db- rajaa, josta tulikin mieleen, että kannattaa ottaa earit tai vastaavat mukaan. Meteli sisällä saattaa välillä olla aika kova. Quote Link to comment
daniel Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 No siis minut voisi laittaa listalle mutta eikö sitä voisi vähän pitkittää sitä häppenkikiä ettei porukka feidaa kun minä pääsen paikalle? Työt kun kestää tasan niin kauan kun minulla on töitä, mutta viimeistään yhdeltä pääsen töistä ja sitten toki menee se ajoaika porvoosta. Quote Link to comment
-Puide- Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 Mikä on tilanne äänenvaimennuksen suhteen? Sallitaanko esim. täysin vaimentamaton pakoputkisto? Itse en ole metelin ystävä, mutta voi olla, etten ehdin alkukäyrien lisäksi paljoa muuta väsäämään. Pyrin tietysti jonkin pöntön asentamaan. Täh ei mulla oo mitään muuta ku Stingeri... Mut eik se ookkin vaimennin onhan ? =D -MP- Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.