pipo_esa Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 Meni kyllä täydestä... Mulla on kyllä etupuskurin alla ilmanottoaukko syylärille ja tarvittaessa voi vesipumpun hihnapyörää pienentää niin sais veden kiertää paremmin. Kesällä ratatapahtumiin kokeilee miten jäähtyy Quote
Guest Sgegis Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 Eiku oikeesti se lähti :D Ja olen oikeasti vailla konetta. Onhan se nyt kuitenkin kupla ja siinä pitää olla ilmajäähdytteinen kone. Vois kyllä lykätä ton koneen johki toisee runkoo ja tehä ratapelin siitä.NAM Quote
Kurre Posted April 3, 2008 Posted April 3, 2008 Mulla olis yks 'Kurre-proof' kone ja siile kaveriks kone jossa apulaitteet. Sekin toimii, mut ei oo hyvä. Maksetaanko näistä rahuja? Quote
Guest Sgegis Posted April 3, 2008 Posted April 3, 2008 1.3l ratapeli? Lisää kuutioita kehiin :) No ei se ihan 1.3 ollu ;)..... 1.1 Quote
mite^ Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 1.3l ratapeli? Lisää kuutioita kehiin :) No ei se ihan 1.3 ollu ;)..... 1.1 Ai ai. :D Quote
Guest Sgegis Posted May 9, 2008 Posted May 9, 2008 Eilen 8.5 sain auton leimattua. Sanomista tuli olka-akseleista, ei kuulema ole alkuperäiset(keiteleen dropit). Quote
DWL_Puavo Posted June 13, 2008 Posted June 13, 2008 Onneks on viikonloppu tulossa niin voi huuhdella takaraivosta moiset hapatukset :) Quote
Guest Sgegis Posted June 13, 2008 Posted June 13, 2008 Joo no mutta täytyy ottaa sitten oikeen kunnolla, ettei se jää siihen "asennusjurri" vaihteelle :D Quote
Guest Sgegis Posted November 8, 2008 Posted November 8, 2008 Tekniikkaa olisi tarkoitus rakennella tässä talvella.... Quote
Guest Sgegis Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Talleilla tapahtuu osa 2. Oma projekti on seisoskellut tämän uuden projektin läpiviemiseksi. Rakentajana häärää Biisoni. Tarinaa tulee, jos tulee on tullakseen oli tullanneina tulauksilla tiluksilla. Quote
Guest Biisoni Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Juu.. Eli paljon on tehty ja paljon on tekemättä, mutta tarkoitus olisi saada tuo kulkemaan omin voimin tuonne Kiikalaan toukokuussa! Varmaan jossain vaiheessa voisi siis laittaa oman projektiosion tuolle koslalle, jossa olisi hieman kuvia projektin matkan varrelta.. Quote
Guest Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 On kyllä aivan erinomaisen hienon värinen! :-) Quote
Guest Sgegis Posted April 9, 2009 Posted April 9, 2009 (edited) _Khaled Mustafa Musse Edited September 7, 2015 by Sgegis Quote
Guest Biisoni Posted April 10, 2009 Posted April 10, 2009 Nyt oot tainnu Sgegge vetää väärästä pussista niitä sieniä! Edelliseen kuvaan verrattuna ei näyttäisi hirveesti tapahtuneen, mutta on siinä aika paljon saatu aikaan. Etuakselisto tuli leikattua, liimattua ja parsittua ja muutenkin keula saatu nippuun jarruineen päivineen. Tässä kuvassa oli jo kone kasattuna ja paikallaan ja uusi laatikko kaikkine härpäkkeineen on kasassa. Kokonaisuutena perä rupee olemaan myös aika lähellä valmista. Sähköt on aloitettu ja vois sanoo, että ne on hyvässä alussa. Hyvinkin vittumaiseksi osoittautunut tarvike kattoverhoilu on puoliksi paikallaan, enää puuttuu loput:) Vanteet tuli maalailtua ja uusien renkaiden kanssa istutettua alle.. Se mitä sieniä syövä ystävämme Sgegis yrittää sanoa, niin tarkoitus olisi tällä matolaatikolla kruisalla vw openiin perjantaina lämmittämään grilliä:) Vieläkään en ole saanut aikaiseksi omaa projektiosiota tästä omasta kuppelista, mutta ehkä jossain vaiheessa :) Quote
Guest Biisoni Posted August 19, 2009 Posted August 19, 2009 No jo vain! Nyt on sitten tämä minunkin murhe saatettu Suomen tieliikenteeseen :) tosin hieman jäljessä aikataulusta.. Tänään siis rekisteröinti katsastettu ja ei muuta kun kovaa ajoa:) lopputulos kuvaa laittelen myöhemmin! Quote
Guest ykä Posted November 19, 2009 Posted November 19, 2009 Oisin kiinostunut tosta vesiprojektin toteutuksesta miten on rakennettu mm. koneen kiinnikkeet ja miten katsastus mies suhtautui. Itselläni vastaava projekti meneillään. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.