Guest Sgegis Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 Ajattelin ihan duunipöydällä purkaa / kasata, koska ei ole juottovehkeitä siellä missä auto on. Täytyy vaa koittaa jotenki saaha ne suoraan... No lopputulos on itsetehty ;) Quote Link to comment
metake Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Täytyy vaa koittaa jotenki saaha ne suoraan... Sellaine pro-työkalu kuin kulmarauta. Eli 2 pätkää kulmaa rautaa, yx putken kummallekin puolelle, ja puristimilla kiinni. Välistä mahtuu mukavasti vielä heppaamaan, sitten kulmaraudat pois ja lopullinen hitsaus. Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Nonii nyt on madalluspalat ja kavennus 1" per puoli Olin senverran kovis , että kavensin noista päistä enkä kiinnityskohtien välistä :) sen verran luotan omiin saumoihin.Oli tyhmää tai ei mutta jos hajoo ni sit tehää uus. Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Nonii nyt on madalluspalat ja kavennus 1" per puoliOlin senverran kovis , että kavensin noista päistä enkä kiinnityskohtien välistä :) sen verran luotan omiin saumoihin.Oli tyhmää tai ei mutta jos hajoo ni sit tehää uus. Äkkiä tuntuu että kannattikohan nähdä kaikki tuo vaiva 1 tuuman kavennusta / puoli varten. Mutta onhan se parempi niinkin jos erityisiä vanteita ja jos tontittaa. Miten pallonivelkeulassa nuo laakerit tuolla päissä? Vai tuleeko uretaanit? Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Vaiva ? Tämähän on harrastus. Kaikki tehdään sydämmestä ;) No joo keula tulee ihan maihin. Kyllä meinaan pitää ihan orkkis laakerit tossa. Ainakin on 2" kavennettu keula nyt :D Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Niin no vaiva ja vaiva. Mutta jos meinaat mitään muita vanteita kuin vakioita käyttää, niin tuo 1 tuuma ei riitä jos tosiaan tontittaa haluaa. Siihen vielä droppi-olat, niin on levenee taas 1/2 tuumaa. Noista laakereista siksi kysyin kun olin käsityksessä ettei ne enää asetu tuonne päähän jos noin kaventaa, mutta ilmeisesti onnistuu. Akseli näyttää tosi hyvältä, ei muuta kuin virtaa kinttaisiin jatkossakin. Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Ai... No näillä mennää mitä o... Rakennetaa uus jos ei oo hyvä... Nii ja mihinkä ne laakerit sieltä muuttuis... Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted August 7, 2007 Share Posted August 7, 2007 ööjotaihommailuu tänää, huomen valmis otos koko akselistosta. kiitosmoi. Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 (edited) Yeppekayjey mutsinystävät.Kovin jäi ylös droppiolilla ja hmm säätöpaloilla.Konetta konttiin ensiviikolla... Edited September 16, 2015 by Sgegis Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 The Attachment is too big. Max Size: 256 KB onko mulle tullu rajoituksia....? Quote Link to comment
mikan Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 The Attachment is too big.Max Size: 256 KB onko mulle tullu rajoituksia....? Sama kuin muillakin, kuvan koko pitää olla alle 256 kiloo. t. Mika Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 Aijaa, no no ollu varmaa huonolaatusempia noi muut mitkä oon vaa puolittanu... Quote Link to comment
Guest Biisoni Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 "[kuka arvaa millä maalattu:] (biisoni voi olla hiljaa)" Niin, minähän sen tiedän, koska taitaa olla värikin mun omasta "värikartasta":) Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Tämmöstä tänään, jonkinmoista huomenna. Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 (edited) * Edited September 16, 2015 by Sgegis Quote Link to comment
Pepe Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Kyllä me ollaan ihan sanattomia :) Quote Link to comment
pipo_esa Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Jokos kohta on ajossa? Veden vallankumous jatkuu... Quote Link to comment
hanski. Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 minkäkokoinen tuo kone on? golffilainen vai.. onko välilaippa itsetehty vai jostakin tilattu...? Quote Link to comment
Pepe Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Ei ole asenneongelmaa noiden vesikuplien kanssa, mutta en kyllä ymmärrä miksi turata isolla työllä vesikone kuplaan jos kone tuottaa vakiot 90 hevosvoimaa tms. Eikö saman saa bokseristakin ulos vielä ihan järkevällä rahallisella investoinnilla. Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Jokos kohta on ajossa? Veden vallankumous jatkuu... Sauhut ois tarkotus ottaa sitten kun löytyy p-asetelma jostain, varmaa parin viikon sisään... Tavoite ois se vappumiitti hietsussa, jos semmoista on ? minkäkokoinen tuo kone on? golffilainen vai.. onko välilaippa itsetehty vai jostakin tilattu...? Kyllä toi 59hp 1.3 on ;) Laippa on tilattu eräältä laippavelholta. (täydellisyyttä hipova) Quote Link to comment
Guest Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 90 hv 1.8 vesikone n.500 euroa. 90 hv ilmakuplakone min. 1xxx? euroa. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Ei ole asenneongelmaa noiden vesikuplien kanssa, mutta en kyllä ymmärrä miksi turata isolla työllä vesikone kuplaan jos kone tuottaa vakiot 90 hevosvoimaa tms. Eikö saman saa bokseristakin ulos vielä ihan järkevällä rahallisella investoinnilla. Sama vika rahikaisella. Menettää muutenkin ne bokserin hyvät ominaisuudet. Quote Link to comment
Guest Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Tilalle rivikoneen hyvät ominaisuudet. Quote Link to comment
metake Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 90 hv 1.8 vesikone n.500 euroa. 90 hv ilmakuplakone min. 1xxx? euroa. Ensinmainittua ei taida luvallisesti kuplaan saada? Jälkimmäisen sen sijaan saa :) Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Ei ole asenneongelmaa noiden vesikuplien kanssa, mutta en kyllä ymmärrä miksi turata isolla työllä vesikone kuplaan jos kone tuottaa vakiot 90 hevosvoimaa tms. Eikö saman saa bokseristakin ulos vielä ihan järkevällä rahallisella investoinnilla. Saako? Laakso puhuu asiaa. Entäs kun lähetään siitä ylöspäin, johonkin 150hv? Kyllä mä ton ihan heppojen/kestävyyden/potentiaalin takia tonne istutan. On se hyvä että tämä jakaa mielipitetä. Missäs mallissa sun roojekti on pipoesa? Quote Link to comment
hanski. Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 kuka on laippavelho...? kiinnostaa muakin... onhan tuossa vesikoneessakin etuja... ja aina kannataa kaikkea uutta koittaa... Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Kyllä tämmöinen jälki moniakin kiinnostaa. En tiedä saako nimeä julkaista, mutta oikeasti jos kiinnostaa niin enköhän voi kysyä sitä. Vauhtipyörä OLI 180mm nyt 200mm Quote Link to comment
hanski. Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 laitan sulle privaa.. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 toi laippa on kyllä hieno verrattuna hemin tekemään. Quote Link to comment
Guest Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Herää kysymys miksi maksaa osasta joka ei mihinkään näy, moninkertaisesti aivan yhtä toimivaan verrattuna? Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Se on taas makukysymys? Miksi maksaa jostain pisteosasta monta sataa? Joku toinen laippa?näyttää hieman rimpulalta.... Quote Link to comment
pipo_esa Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Ei ole asenneongelmaa noiden vesikuplien kanssa, mutta en kyllä ymmärrä miksi turata isolla työllä vesikone kuplaan jos kone tuottaa vakiot 90 hevosvoimaa tms. Eikö saman saa bokseristakin ulos vielä ihan järkevällä rahallisella investoinnilla. Saako? Laakso puhuu asiaa. Entäs kun lähetään siitä ylöspäin, johonkin 150hv? Kyllä mä ton ihan heppojen/kestävyyden/potentiaalin takia tonne istutan. On se hyvä että tämä jakaa mielipitetä. Missäs mallissa sun roojekti on pipoesa? Hitaasti etenee. Vesikoneella hv/euro suhde on kyllä selvästi parempi, kestävyydestä ei varmaan tarvitse puhuakaan? Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 Nonii Laippavelho on Reijo Pylväläinen 0400713081 Lahdesta. Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Onkos immeiset mimmosia takapään kallistuksenvakaajia värkänny? Tossa mallissa ei semmottii oo, notta jotaaki pittees rakentuo. Uusinta uutta Quote Link to comment
-MITO- Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Eikö tuohon passais se Camber compensator tjsp. Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Nii siis tämmönenkö. Onko hyviä/ huonoja kokemuksia kellää jakaa... KUVA HC Quote Link to comment
Teevee Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Eikö tuohon passais se Camber compensator tjsp. Orkkiskorkuiseen varmaan ihan jees.. Omas kuplas ei toiminut ollenkaan ku oli perä niin matalalla.. Mut sitte tilasin Saksan maalta semmosen vakaajaraudan, joka on vähän samantapanen ku eteenkin myytävät vakaajaraudat. Mun mielestä ihan toimiva. Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 se tässä mietityttääkin, aika alas tulee itselläkin. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.