mikan Posted May 21, 2007 Posted May 21, 2007 Nettiautosta katselin hintoja ja mietin, että pääseekö työpalkoille: http://www.nettiauto.com/1102825 http://www.nettiauto.com/1295809 http://www.nettiauto.com/1295822 t. Mika ps. Sinänsä mielenkiintoista, että kaikki on samassa paikassa myynnissä. Tunteeko joku paikkaa tarkemmin? Näyttää olevan muutakin wanhaa kalustoa myynnissä. Quote
-tipi- Posted May 21, 2007 Posted May 21, 2007 Tuskin pääsee suurituloisimpien top kymppii, ja pitäs ensin saada auto myytyä ennen kun yhtään tiliä tulee. Nuokin on ollu myynnissä aika pitkään. Quote
Hebster52 Posted May 21, 2007 Posted May 21, 2007 Eikä oo edes mitenkään ylihinnoiteltuja. Tosin liian kalliita mulle, ei oo varaa heittää kerralla tuo summa pöytään joten omat projekti varmaan maksaa lopussa puolet enemmän omasta taskusta mutta "investoinnit" ovat jakautunu useammalle vuodelle jolloin ne ei tunnu ollenkaan... :D Quote
DjMokkis Posted May 21, 2007 Posted May 21, 2007 Tuo ekan linkin kupla on tosiaan ollut tuolla nettiautossa jo pitkään... Koomista sinänsä että sen hinta oli 9500 euroa eikä se silläkään mennyt niin nosti sitten hinnan 11500 euroon ;)) Oli vissiin liian halpa niin kukaan ei sitä ostanut :P Quote
Art_Zi Posted May 21, 2007 Posted May 21, 2007 Eikä oo edes mitenkään ylihinnoiteltuja. Ja ovat vielä autoliikkeiden hintoja...eli kun menee rahatukun kanssa hakemaan niin tuostakin hinta vielä tipahtaa alaspäin. Quote
Guest Barney Posted May 21, 2007 Posted May 21, 2007 Tunteeko joku paikkaa tarkemmin? Näyttää olevan muutakin wanhaa kalustoa myynnissä. Kävin itse paikanpäällä kun eka splitti tuli myyntiin, muttei autoa ollut sillon tontilla. Oli vielä tosin lumi maassa. Nyt näyttäs olevan kuvatkin otettu pihassa. Quote
Guest Damien Posted May 21, 2007 Posted May 21, 2007 Onpa hienoja autoja! Ei ihan törkeät hinnatkaan, kyllä joku minua varakkaampi voisi ostaakin valmiin harrasteauton. Mulla kun ei ole käyttöautokaan edes lähellä 10 toosaa. Näiden markkinat on kyllä suomessa aika marginaaliset, joten roikkuvat varmaan pitkään myynnissä. Laittais ulkomaille myyntiin, ei persaukiset palstalaiset noita osta. ;) Quote
GT78 Posted May 21, 2007 Posted May 21, 2007 Ja sitte arvais mitä seuraavaks kysyttäis/itkettäis...:D Quote
Guest Posted May 21, 2007 Posted May 21, 2007 Autot seisoo ulkona sään armoilla...Kävin tänään katsomassa niitä. Hienoja ovat. Olispa ylimääräistä! Räikkönen ostais noi parin tunnin palkalla...Reilua! Quote
Virtanen Posted May 22, 2007 Posted May 22, 2007 Kyllä toi listan ensimmäinen on ainakin ns. fuskuentisöinti. 30 hp motti ja kummallinen verhoilukangas. Varmaan löytyy paljon muutakin väärää osaa kun tarkemmin tutkii. Quote
Mikko Posted May 22, 2007 Posted May 22, 2007 Kyllä toi listan ensimmäinen on ainakin ns. fuskuentisöinti. 30 hp motti ja kummallinen verhoilukangas. Varmaan löytyy paljon muutakin väärää osaa kun tarkemmin tutkii. kerrassaan hävytöntä!!! Paaliin vaan koko pommi! =) Quote
Virtanen Posted May 22, 2007 Posted May 22, 2007 Pointtina ettei tuollaisessa kannata erehtyä luulemaan orginaaliksi ja maksaa sen mukaan. Ei ihan halpaa muuttaa alkuperäiseksi. Quote
Mikko Posted May 22, 2007 Posted May 22, 2007 Tyylikkäät ovien sisäkahvat siinä :D No ni, noilla 'nilkkaremmeillä' ja ovet avaamalla saa kireemmänkin paketin auki Quote
JaakkoS Posted May 22, 2007 Posted May 22, 2007 tuo ekan splitti oli myynnissä jokunen vuosi sitten jossain hangon suunnalla, vanhemmalla harrastajalla...oiskohan "entisöinti" tehty joskus 90-luvun alussa..en muista..tosiaakin tuo kummallinen sisusta on mersun kangasta..olin itse ostamassa autoa joskus 7-8 vuotta sitten..mutta hinta oli silloin ns. "metässä" jossain 40000mk luokkaa..ja autossa oli liikaa vääriä osia, joten unohdin.. ...splitissä oli silloin vielä hellan 50-luvuset sumarit edessä..kivaa mielestäni noi kojelaudan kansikalokeroiden luukut.. lienee pieni lohtu..väärän sisustan kanssa ja 30 heppasen koneen kanssa.. jarrut taisi olla jonkin 60-lukusen...semmoinen tyypillinen suomi entisöinti..melkein, mut ei ihan..tuo yksilö hakee vielä hetken aikaa uutta omistajaa, jos harrastajapiiristä semmonen löytyy?? ehkä paksu lompakkoinen sikaari mies tommosen osta.. -js- Quote
Recommended Posts