Jump to content

Haitarikattoluukkujen kimppatilaus?


Recommended Posts

Guest hleppa

Ei taida AC.ta kiinnostaa,olen kysellyt sieltä muutamaan kertaan.Mites aiot saada kyselyihin vastauksen tuolta?Lähetin itse sinne meiliä pariviikkoa sitten eikä mitään ole kuulunut...

Mä olen ainakin kimppatilauksessa mukana, jos sellainen saadaan aikaiseksi.

Link to comment

Näitähän sai Englannistakin, tosin punta kovassa kurssissa mutta verot/tullit jää pois: alkaen (siis pelkkä katto) noin 300 euroa setti. Firma oli http://www.parisbeetles.co.uk/beetle%20sunroofs.htm

 

En kyllä tunne kumpaakaan firmaa enkä ole tilannut tuolta UK firmasta eli en tiedä kuinka luotettavia puljuja ovat. Tämän enkkufirman katto on asennettu ainakin Volksworldin jossain numerossa 2000-luvulla, muistin mukaan.

Link to comment

Englannin kaverilta rahtikustannuksia:

 

Rahti yhdelle luukulle 35 puntaa, eli noin 54 egee.

 

Jos saamme yhdessä tilattua 5 luukkua, niin rahti yhteensä 60 puntaa. (~90€)

 

Viidestä luukusta vielä 10% alennus.

 

Luukkujen hinnat näkyvät nettisivuilla.

 

Täydellinen sarja muuten, mutta sisäverhoilusta veloittavat erikseen 60 puntaa.

Link to comment

Mullakin olis tarve tollaselle. Projektin katto on kuopalla. Tällä säästää paljon kittiä, aikaa ja vaivaa. Laita Seppo nimi listalle. Kupla on kyseessä ja toi Super lienee hyvä koko.

Link to comment
Guest DaFox

Yksi juniksen luukku kelpaisi, mistä saisi ostaa.. :)

 

Tuossa engelsmannin rätti-sarjassa noi napit ripoteltuna ympäri rätin aukkoa ei näyttäneet kauhean "PRO"lle

Link to comment
Guest hleppa

Mun mielestä ei kannattaisi sortua tuollaiseen nepparikattoon. Eipäilen vahvasti, että vesi ainakin tulee sisään ja lepatus on järkyttävä jo kuudenkympin vauhdissa...Jenkkilän katto on kokemusten mukaan erittäin laadukas ja asiallinen. Toivottavasti saadaan sieltä edes jonkinlainen vastaus.

Link to comment
Guest metyme

Löysin jo haitarin romikselta.Ostin Twingon haitarin.

Toinen löytyy Oili Jalonen Oy.ltä Turusta,h 450€.(pyynti 600€ tinkasin jo valmiiksi jollekin)

Link to comment
Guest Toheltaja

nepparit ei vaan istu silmään. Olikohan minkä valmistajan 3 palkeisia luukkuja bemareissa, noissa 300 sarjalaisissa 80 luvun alkupuoliskolla. Kaverilla ois sellanen ja ihan fiksun oloinen, alumiinirangoilla kattopellissä kiinni, ja taipuu tarvittaessa aika mutkallekin.

Link to comment

Ekassa postauksessa mainitun jenkkipuljun bussin katto oli ainakin asiallinen silloin kun tuotiin. Rahti on vaan törkeä ja matkahuolto ei halua ottaa kyytiin kun se on täyskokoisessa puu/pahvilaatikossa. Kuplan kattohan mahtuu pienempään.

Link to comment
Juniksessa on 60x60cm aukko katossa, johon mulla ei ollut luukkua,meinasin jo pistää umpeen koko reiän ,kunnes joku sano että Twingon luukku peittää sen ja on vielä hanuri

 

Minkä kokoinen tuo Twingon luukku on?

Tuon ekan sivun junis luukku on aikas leveä....

Link to comment
Guest hleppa

Onko kellään oikeesti kokemusta tuosta jenkki firmasta?Mietin vain sellaista toimintamallia, että jos antais jollekkin kuljetusliikkeelle toimeksiannon hakea ja toimittaa tuollainen haitarikatto. Toisaalta, kun eivät edes vastaa kyselyihin, niin vaikeeta tuokin homma on.Olis varmaan järkevintä unohtaa koko asia...

Link to comment

Kysykääs huvikseen kuusamon heikiltä.. nimim. hese

 

Puhui tässä alkukesästä että menee käymään itse kaliforniassa, jotain tilaushommia,, ajankohtaa en muista tarkkaan milloin oli menossa, vai kävikö jo ?? Saattas vaikka olla antaa vinkkejä toimituksiin jos ei muuta.

 

Vastaili maileihin ainakin viimeex ku oli ulkomailla.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...