hanski. Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 uusi projekti ilmestynyt pihalle..vanhat tehdään ensin valmiiksi,juu... mutta..onko jostakin päin maailmaa saatavana /mahdollisesti jo joku suomen puolellakin toteuttanut...??? pallokeula-pakuun ilmajousitusta....??? hakunappulalla ei heti tärpännyt moista .... Quote
hanski. Posted August 2, 2007 Author Posted August 2, 2007 kuplat melko tuttuja...typ 2 eivät ollenkaan....saako tuosta palliksesta korin nostettua irti, kuten kuplasta... tuolla yks kuva aiheesta... tuohan on junis mutta eikös noi oo melko samoja... http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/4658-wiima-1962-ruttu/ Quote
mikan Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 kuplat melko tuttuja...typ 2 eivät ollenkaan....saako tuosta palliksesta korin nostettua irti, Ei ainakaan ilman laikkaamista. t. Mika Quote
hanski. Posted August 2, 2007 Author Posted August 2, 2007 ok...eli auton pyöritys/kääntöteline on ekana työlistalla jos aikoo tuon hiekkapuhaltaa... vai onko paha homma ottaa kori pois.... huolellinen ruosteen poisto pitää tehdä...se on selvää.... +miten tuota runkoa ois fiksu jäykistää....? Quote
Racing Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 vai onko paha homma ottaa kori pois.... ....? Mitäs luulisit itsekantavasta autosta...?ihan sama kun yrittäis jostain golffista irrottaa koria pohjasta D:) Quote
hanski. Posted August 2, 2007 Author Posted August 2, 2007 jep jep...kuten sanoin tää on outo laite kuplaan verrattuna... mutta selkis tääkin.... Quote
hanski. Posted August 2, 2007 Author Posted August 2, 2007 tuolta löytyy kätevän oloinen kääntöteline... kiitoksia tanhikselle!!!! http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=175412 Quote
Guest pikkutomppa Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 Ilmat löytyy:) Kustom House oy Lapua... Quote
hanski. Posted August 2, 2007 Author Posted August 2, 2007 ASIAA!!!! saa laittaa lisääkin kuvia.... tyylikäs laite....ja matala, niiku pitääkin olla... Quote
Sakke Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 Ilmajouset on höpö-juttua.Ei niillä tee mitään :D Quote
Hebster52 Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 Voe he/€\/€tti ku on upee!!! Nyt mä meen hakeen sen -72:senkin...!! :D Quote
Racing Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 Nätti on bussi kyllä pikkutompalla!! Yleensä orggistyyliset on enemmän makuuni mutta tämä on kyllä hieno! laita lisää kuvia vaikka kokonaan uuteen topickiin. Quote
Guest Toheltaja Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 jos paikallaan kääntyvän telineen haluut, multa löytyy kuvat sellaisen tekemiseen... http://koti.mbnet.fi/vwgolf/sonderi/sonderi/sontsa23.jpg Quote
hanski. Posted August 3, 2007 Author Posted August 3, 2007 nämä kuvat ovat jääneet mieleen...vanhoja ovat, mutta onko kellään tuosta kyseisestä autosta lisää kuvia tai tietoa....?? just sellanen kun tuosta vois tehdä.... Quote
Guest Toheltaja Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 löytynee thesamban sivuilta nuokin muistaakseni. Quote
hanski. Posted August 3, 2007 Author Posted August 3, 2007 ok... tosin siellä on niin pirusti kaikkee....jos joku vaan löytää....kiitoksia jo etukäteen!!!!! Quote
Hebster52 Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 Varmaan tästä aiheesta hyötyäkin: Lowering a Bay. Quote
Guest Toheltaja Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 Sen verran täytyy lyödä kiville että aika savotta on edessä sekä etu että takapään kanssa jos noin alas meinaa saada. Etupäässä joudut nostamaan akselia runkoon nähden ja hommaamaan droppiolat. Ja edelleen tulee pallonivelet vastaan... Kannattaa suosiolla heittää alle olkatappiakseli jostain juniksesta ja tehdä siitä. Quote
hanski. Posted August 3, 2007 Author Posted August 3, 2007 Kannattaa suosiolla heittää alle olkatappiakseli jostain juniksesta ja tehdä siitä. juu haastetta pitää olla...kerroppa jani tuosta lisää, kuuntelen mielelläni lisää neuvoja ... Quote
Tuomo Lehmikangas Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 Onko autossa minkäverran mätävikaa? Että jos joutuu tekemään helmoja ja palkkeja joka paikkaan, niin samalla vois channeloida / body-dropata sen niin pääsis tonttiin. Quote
hanski. Posted August 3, 2007 Author Posted August 3, 2007 taitaa valtsulla olla tuosta omakohtaisia kokemuksia..heh heh heh... Quote
Guest Valtsu Posted August 4, 2007 Posted August 4, 2007 taitaa valtsulla olla tuosta omakohtaisia kokemuksia..heh heh heh... Joo kyl se hyvin keikkuu.... :) Ilmajousilla sais varmaan ohjelmoitua semmosen keikutusmoodinkin... :) :) Quote
hanski. Posted August 5, 2007 Author Posted August 5, 2007 kellä on nykyään suomen nopein pallokeulapaku....? jos vertailukohtana on vaikka varttimaililla ajetut ajat....? +minkälaisella tekniikalla.... onko jollakin laittaa selvää kuvaa...millanen on juniksen etuakseli verrattuna pallokeula akseliin... juniksessa on olkatapit...ja pallossa pallonivelillä...näin oon ymmärtänyt... onko noissa kokoeroa jne jne..... siis selvää vertailukuvaa haetaan.... Quote
hanski. Posted August 5, 2007 Author Posted August 5, 2007 lisäksi kaivataan kuvia pallon konehuoneesta jossa vesikone.... lähinnä golffilaiset koneet.... jos tähän ei halua laittaa, niin privana!!!! +kuvat jäävät vain mulle, eivät julkiseen jakeluun/näyttämiseen.... +mikä on palloon koskaan tehty tehokkain kone? koko ja tehot... (joka kelpaa vertailumoottoriksi...) kiitoksia!!!!! Quote
hanski. Posted August 5, 2007 Author Posted August 5, 2007 kiitos mikko!!! onko kellään olemassa vastaavaa paperia pallokeulasta....??? Quote
JaniM Posted August 5, 2007 Posted August 5, 2007 Pallon tehokkain on kyllä 2 litranen ruutta 70 pollea. Quote
hanski. Posted August 5, 2007 Author Posted August 5, 2007 Pallon tehokkain on kyllä 2 litranen ruutta 70 pollea. niin mullekkin just kaveri soitti ja väitti....???? Quote
Guest Posted August 5, 2007 Posted August 5, 2007 Pahoitteluni jakamastani virheellisestä tiedosta. Oma paperini ei jostain syystä tuntenut ko. moottoria. :-/ Quote
mikan Posted August 5, 2007 Posted August 5, 2007 Joten rajana on sitten 2,5 litranen 84 heppanen. t. Mika ps. Possun kutonen olis kiva. :-) Quote
hanski. Posted August 5, 2007 Author Posted August 5, 2007 Joten rajana on sitten 2,5 litranen 84 heppanen. t. Mika ps. Possun kutonen olis kiva. :-) niin 20% lisäteholla...jep jep....ei tuokaan huono idea ole... tosin koneen hinta ja saatavuus voivat olla heikkoja.... +rälläkällä konetilaan isohko aukko..heh.. Quote
Hebster52 Posted August 6, 2007 Posted August 6, 2007 Joten rajana on sitten 2,5 litranen 84 heppanen. t. Mika ps. Possun kutonen olis kiva. :-) niin 20% lisäteholla...jep jep....ei tuokaan huono idea ole... tosin koneen hinta ja saatavuus voivat olla heikkoja.... +rälläkällä konetilaan isohko aukko..heh.. Ei se niin paljon isompi ole... ;) Etenkään jos vertaa nelkun koneeseen... Siinähän on toi flekti vielä jatkeeksi lohkolle kun taas possun koneessa on flekti lohkon päällä... Tässä vähän makua siitäkin.. ;) 240 km/h in fourth gear... (9,72MB .mpg) Turbo 911 RSR powered.. Ja toinen vähän samanlainen... http://www.airspeedparts.com/video/speed-e.wmv Quote
hanski. Posted August 6, 2007 Author Posted August 6, 2007 kivasti kulkee....ei siinä mitään... mutta tuo pitäis kyllä vielä ihan katsastaakkin....heh.. Quote
Hebster52 Posted August 6, 2007 Posted August 6, 2007 Iske vaan "2,0l" possun kutonen siihen ja "omavalmiste moottorina Antituunattuna 83,5hv.." ;) Ei kyllä sen kakslitrasen voi saada ihan leimattuakin... Quote
Guest Posted August 6, 2007 Posted August 6, 2007 Ei saa valitettavasti antituunata moottoreita. Possun 6 konetta ei nykysäännöillä saa palloon. Tehottomin 6 kun on 110hp. Mika Quote
Hebster52 Posted August 6, 2007 Posted August 6, 2007 Ei saa valitettavasti antituunata moottoreita.Possun 6 konetta ei nykysäännöillä saa palloon. Tehottomin 6 kun on 110hp. Mika Kyllä minun mielestä toi pitäis onnistua. Jos tehot menee yli tuon 20% se vain vaatii muutosluvat. Ainakin minä olen niin lukenu noi säädökset ym.? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.