Jump to content

potkikaa perseelle


Recommended Posts

Nyt on inspiraatio kateissa. Tallissa makaa -67 junakeula ja pirun mätä 356 possu. Tuntuu että harva kaveripiirissä arvostaa näitä vanhoja romuja. Löytyisköhän täältä palstalta kannustusta näiden projektien läpiviemiseen? Ajatuksena oli tontittaa paku ja tehdä possusta jonkin sortin kilpuri. Unelmana olis mennä eri tapahtumiin pakulla possu trailerilla. Vois olla komee yhdistelmä. Kommentteja...

Link to comment
Guest Raggare

you can do it!

no, jos haluu vähän inspistä ni paa ees jompikumpi liikenöitävään kuntoon (=juna siirtolapuilla?), helpottaa pahmimpaan tuskaan ku edes pääsee ajelee, sit pikkuhiljaa edistää paikka sieltä toinen täältä.

Link to comment
Guest fastghia

Possu on makee vaikkei vw ookkaan mut serkku ;)

 

Motivaatiuo tahtoo lipsua aika usein muillakin. Mutta onneks täältä löytyy kannustusta tai "kannustusta" :p

 

Mulla tahtoo suurin ongelma ajan ja taidon puutten lisäksi olla se, että mieli ja suunnitelmat muuttuu vähintään 5 kertaa siinä ajassa, kun projekteille ei tapahdu yhtään mitään...

 

Ainoo tapa mulle pitää mitään motivaatiota yllä on pitää huoli, et on jotain liikkuvaakin kalustoa tallissa.

Link to comment
Guest Hannu Mattila
Ai niin... vaihda kavereita ;)

Joo, ihan väärät kaverit on jos ei ymmärrystä löydy.

Sullahan on molemmat pelit mistä toiset haaveilee eli junis ja possu..

Link to comment
kuulin jotain huhuu et t2 nähtäis viimeistään ens kesänä bug runissa.. kyl kai ne kaverit vähä ymmärtää ainaki jotku

 

Toi ENSI KESÄNÄ SITTEN käsite on kanssa vähän kokenut inflaatiota :)

 

..meillä oli tapana joskus kavereiden kanssa lyödä vetoa aina tyyliin "syö hatullinen pas.. neekerinsuukkoja ellei.." No ei siitäkään mitään tullut kun kaikilla lipsui projektit ..onneksi :)

 

Kyl se siittä kun aina välillä jaksaa vähän käydä tekemässä, ellei muuten niin haaveilemassa ja juomassa oluen tallilla..

Link to comment
Guest tompelo
Tosta ei parempaa tilannetta enää voi olla, paitti jos on kaks junista ja kaks possua :D joillain niinkin päässy käymään...

 

nyt on emmon junis tilanne päivitetty.. huomeen haemme sen toisen juniksen.. milloin on toisen porssen aika?

Link to comment
Guest Sulevi Slug

junakeulaa oon itekin haeskellu. hyvät aihiot vaan tuntuu olevan harvassa olisko vinkkiä tervepeltisestä projektista? saa olla kauempaakin.

 

mikä on suomessa kovin aika junakeulalle, onko 14s varttimaili mennyt jo rikki? että tietää mitä lähtee ehkä tavoitteleen =)

Link to comment
junakeulaa oon itekin haeskellu. hyvät aihiot vaan tuntuu olevan harvassa olisko vinkkiä tervepeltisestä projektista? saa olla kauempaakin.

 

Aika kaukaa haettua tuokin :) (tervepeltinen)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...