Jump to content

pallokeulan jarrulaikojen/rumpujen mittoja...


Recommended Posts

Minua kun pelottaa että Sunkka meinaa keventää?

 

hehheh....

tuli haettua uudemman palliksen ripustukset, joissa tuo "pikkujako"..siinä toivossa että saa helpommin alle 17"-18" vanteet....oz superleggera ois ajatuksena, vannepainot minimiin...

 

juu eihän nuo uudet taida paljoa maksaa, mutta jos noita mittoja ois esillä, niin tietäs mitä tekee....kaveri kun noita sorvailee pilkkahintaan jos ainevahuutta vaan jää....

Link to comment
Etulevyt 49,90 eur/kpl ja takarummut 39 eur/kpl. Jos on pelko että menee liian ohuiksi, eli ovat jo niin kuluneet, niin kannattaako edes yrittää sorvilla?

 

Hanskilla on mielessä pintaruosteen poisto suhtkoht hyvän kuntoisista levyistä eli siksi se sitä kyselee että kuinka paksu on uusi/mikä on minimi.

Link to comment
Etulevyt 49,90 eur/kpl ja takarummut 39 eur/kpl. Jos on pelko että menee liian ohuiksi, eli ovat jo niin kuluneet, niin kannattaako edes yrittää sorvilla?

 

Hanskilla on mielessä pintaruosteen poisto suhtkoht hyvän kuntoisista levyistä eli siksi se sitä kyselee että kuinka paksu on uusi/mikä on minimi.

 

Pintaruostetta ei tarvii/kannata sorvilla poistaa. Jos levyssä on uria tai se on kiero, niin sitten on eriasia. Milli kestää joka levystä (alkuperäiskokoisesta) ottaa pois, siis 0,5mm puolelta ja se riittääkin jo todella huonoihinkin levyihin.

Link to comment

Levyt tuli vuosimalliin -71,ei-70 ja-71-72 levyt on offsetiltään erilaiset kuin uudemmat.

Levyn paksuus uutena 13mm,sorvaus max.o,5mm per puoli,kulumisraja11,5mm.

Rumpu uutena 252mm,sorvaus max,1mm,kulumisraja 253,5,ylikokoisia jarruhihnoja käytettäessävoidaan sorvata 1mm enemmän.

Link to comment
mistäs mä nyt sitten tiedän kummat osat mulla on...??

 

J11562.jpg

 

mittaat ton satulan ja jos on toi 55mm niin uudempaa 72-> mallia. Jos mitta on pienempi niin harvinainen 71-72 only satula jota et helposti löydä uutena. Uudemmassa satulassa on myös paksummat palat.

Link to comment
  • 2 weeks later...

mittaat ton satulan ja jos on toi 55mm niin uudempaa 72-> mallia. Jos mitta on pienempi niin harvinainen 71-72 only satula jota et helposti löydä uutena. Uudemmassa satulassa on myös paksummat palat.

 

juu 55mm ois tuo mitta! kai tuohon saa ihan varaosatiskiltä uusia tiivisteitä..???

Link to comment

-77 pallossa on Girling ja ATE merkkisiä etujarruja. Ainakin jarrun pölykumit on erilaiset (nimimerkki "vääriä ensin sovittanut").

 

Mulla on Girlingit mutta joku oli vuosien saatossa ängennyt siihen niin paljon ATE:n osia että menin lankaan. Päällepäin en tiedä miten erottaa, tietäskö joku? Tiedän kyllä että jarrupalojen tapit on erilaiset mutta mulla oli vääränmerkkiset tapit paikallaan.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...