Jump to content

Vääntösauvojen maalaus


Recommended Posts

vaikea kuvitella etta mikaan maali pysyisi kiinni, ellei sitten aivan ohutta kerrosta sumuta... josta taas ei ol ejuuri hyotya. Vaantosauvahan taipuilee niin rajusti etta about kaikki maali lohkeilisi kuitenkin, ja sitten siella on kosteutta keraavia taskuja ja halkeamia. Vaseliinia vaan pintaan tai vahaa.

Link to comment
> vaikea kuvitella etta mikaan maali pysyisi kiinni

 

Hoh hoijaa... onhan ne alunperinkin maalattu, eli ihan hyvin pysyy. Itseasiassa yhtä hyvin kuin vaikkapa kallistuksenvakaajassa.

 

Enpa ole koskaan nahnyt kuplassa kallistuksenvakaajaa jossa olisi maalit tallella.... :)

 

Joku teollisuusmaalaus voisi ehka toimia, pulveri tms... tavan paukkupurkkimaali ei varmasti pysy.

Mutta kysymys onkin siita mita etua silla saavutetaan? Minusta ei mitaan. Vaha tai vaseliini on oleellisemmat suoja-aineet joilla on jotain toivoa pysyakin siina pinnassa.

Link to comment

Kysymään maaliliikkeestä maalin elastisuutta lisäävää ainetta sen maalin sekaan millä sitten maalaatkin. Enemmän tietoa varmaan löydät aineesta jos haeskelet keskusteluja missä muovipuskureita tms joustavia tingeltangel kikkareita on maalailtu.

Link to comment

> Enpa ole koskaan nahnyt kuplassa kallistuksenvakaajaa jossa olisi

> maalit tallella.... :)

 

No mä olen ihan omissa autoissakin nähnyt useita ja olen katsellut tuolla tapahtumissakin että jotain maalia ovat muutkin ihmiset autojensa pohjiin yleensä laittaneet, yllättävän harva ajaa peltipuhtaalla alustalla.

Link to comment

150 tkm takana olleesta pakusta otetut vääntösauvat ihan hyvin maalissa vielä,parit kuplankin sauvat on mutta niistä ei kilsoja tiedä ja värit pinnassa.eli kyllä niissä värit pysyy ja siitä kallistuksen vakaajasta että kyllä ne kivet sitä väriäkin syö myös ainakin edessä

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...