Guest Wicu Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 Pitäneepä otella yhteyksiä sinne suuntaan siis :) Njaa mitäköhän katastus setä noista pitäisi.. mahtaisko mennä läpi jos esittäs tyhmää. Quote Link to comment
koltsu Posted August 9, 2010 Author Share Posted August 9, 2010 Pitäneepä otella yhteyksiä sinne suuntaan siis :)Njaa mitäköhän katastus setä noista pitäisi.. mahtaisko mennä läpi jos esittäs tyhmää. Jaa a.. Eipä ainakaan pari vuotta sitten inssi sanonut käännetyistä mitään,,ku entisellä volvon lintalla leimalla kävin.. Leimalle mulla on toiset vanteet.. ;) Quote Link to comment
Guest Wicu Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 pitänee harkita samaa mikäli omaan käännetyt hommaa. Quote Link to comment
koltsu Posted June 14, 2011 Author Share Posted June 14, 2011 Pientä muutosta tälle kesälle.. Vanteet sai uuden värin ja myöhemmin tänä kesänä pitäis koko auto vetästä yli.. Quote Link to comment
koltsu Posted September 4, 2011 Author Share Posted September 4, 2011 Vihdoin ja viimein sain pari viikkoa sitten ylimaalaus urakan hoidettua. Väri löyty harley davidsonin kartasta(hilettä 700g/litrassa), kuitenkaan tää ei oo mikään bilehile.. Melko lähellä alkuperästä iberschrot väriä. Ihan vaan sen takia,ettei tarvinnu maalata autoa sisältä. Tältä siis näyttää uudella maalilla ja uusilla valkosivuilla yms.. 1 Quote Link to comment
Guest Juha1300 Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 Todella nätti väri, Pidän kuplastasi Quote Link to comment
Kemin Karavaanari Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 On kyllä muuttunut positiivisesti edukseen! Vanteiden väri ja valkosivukombo keventää mukavasti ilmettä. Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 Kyllä pystäristäkin nätin saa. Uus väri on aivan mahtava. Vanteiden maalaus kruunasi kokonaisuuden. Quote Link to comment
koltsu Posted October 2, 2011 Author Share Posted October 2, 2011 Jaahas. Adolf lähti talviunille.. Tämäkin kesä meni taas ilman mitään teknisiä murheita ja mikä parasta, uusi väri saatin vihdoin niskaan.. Jos sitä ens vuonna alkais tota konetta päivittämään.. Näillä mennään!! Pari kuvaa tuli räpsittyä ennen nukkumaan menoa.. Quote Link to comment
koltsu Posted April 29, 2012 Author Share Posted April 29, 2012 Nostetaampa tätäkin.. Auto tuli kaksi viikkoa sitten heräteltyä talviunilta ja leimattua ilman huomautuksia.. Eilen vaihdoin penkkien verhoilut tollasiin mustiin keinonahkasiin. Kivasti muuttu ilme sisällä ja samalla pääs eroon siitä tunkkasesta kärystä mikä lähti vanhoista paskasista päälisistä. Ennen Jälkeen Quote Link to comment
Tanhis Posted April 30, 2012 Share Posted April 30, 2012 Nostetaampa tätäkin.. Auto tuli kaksi viikkoa sitten heräteltyä talviunilta ja leimattua ilman huomautuksia.. Eilen vaihdoin penkkien verhoilut tollasiin mustiin keinonahkasiin. Kivasti muuttu ilme sisällä ja samalla pääs eroon siitä tunkkasesta kärystä mikä lähti vanhoista paskasista päälisistä. Mahtaistkohan noi rypyt lähtee pienellä lämmittämisellä. Quote Link to comment
Guest PeKes Posted April 30, 2012 Share Posted April 30, 2012 tai odottamalla kunnon helteitä :) Quote Link to comment
koltsu Posted April 30, 2012 Author Share Posted April 30, 2012 tai odottamalla kunnon helteitä :) Tämä kävi itelläki mielessä.. Katotaan ku tulee vähän paremmat kelit, ni varmaan häviää noi rypyt.. Eiköhän ne siitä sitten paremmin istu.. ;) Quote Link to comment
-tipi- Posted April 30, 2012 Share Posted April 30, 2012 Näyttäis kaipaavan lisää fyllinkiä sisään. Onkohan penkkien jousitus ja rungot ehjät? Quote Link to comment
ARTO Posted April 30, 2012 Share Posted April 30, 2012 Joo, löysällehän noi jää, joten jos haluaa rypyttömäksi, täytettä sisään. Quote Link to comment
koltsu Posted May 8, 2012 Author Share Posted May 8, 2012 Pitäis tota perää vielä tiputtaa.. Oliskohan kaks napsua liikaa?? Quote Link to comment
Kemin Karavaanari Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Pitäis tota perää vielä tiputtaa.. Oliskohan kaks napsua liikaa?? 2 napsua laatikon päästä vetää aika tonttiin (katso kuva) Joustoja ei ollut kuin ulospäin ja vakiolatat hakkas runkoon.. Ehkä napsu laatikon päästä? Jos ei riitä niin kaveriksi napsu ulkoa. Viisaammat kommentoinevat jatkoksi. Quote Link to comment
koltsu Posted May 13, 2012 Author Share Posted May 13, 2012 Nyt on perää yksi ulompi napsu tiputettu.. Seuraavaks varmaan kavennettua säätökeulaa metsästämään, ni sais keulaa vielä aavistuksen tiputtaa.. Onko kellään tästä putkesta kokemuksia?? Pitäis saada jotain vähän orkkis henkistä ulostuloa.. http://www.paruzzi.com/verkkokauppa/?zo ... ubgroup=51 Mitenkäs muuten edestä saa camberia säädettyä?? Quote Link to comment
koltsu Posted May 8, 2014 Author Share Posted May 8, 2014 Jos sitä tätäkin nostelis välillä.. Auto otettu ajoon ja leimattu huomautuksitta. Pariin vuoteen ei ole tehty mitään ihmeempää, tankattu, huollettu ja ajettu. Viime kesänä vaihdoin käärmeenpesän rosteriseen "Gt motorsport" putkistoon ja puskurit uusiin. Eilen saapui kavennettu säätökeula ja muut siihen kuuluvat hilppeet, myös vanteet puhalsin ja maalattiin. Akselin meinasin viikonloppuna asennella ja samalla vaihtaa taakse uudet lattojen puslat, jos niillä katoais toi helkkarin ärsyttävä narina.. Tarkoitus olisi tänä kesänä auton korkeuden säätyä ilma-alustalla, mutta tästä ei vielä 100% varmuutta ole. Myös toinen "kesä"auto Bmw m5 -00 syö tehokkaasti kukkaroa.. Tuosta yksi oma ottama räpsy danibacka picnicistä... ...ja yksi random kuvaajan stadi cruisingista. Kirjoitellaan taas lisää tekstiä, kun saadaan jotain uudistusta tehtyä. Quote Link to comment
ARTO Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 M5, lääh lääh... Ihan kivan näköinen kuplakin:) Quote Link to comment
-Alex- Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Onko edessä joustovaroja, toimiiko etujousitus siis? 1 Quote Link to comment
ARTO Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Eihän vanhoissa Harley Davidsoneissakaan oo joka nurkassa toimivaa jousitusta, joten tässä lienee ihan samasta kyse... Quote Link to comment
koltsu Posted May 8, 2014 Author Share Posted May 8, 2014 M5, lääh lääh... Ihan kivan näköinen kuplakin:) Tolta näyttää femma nykyään. ;) Onko edessä joustovaroja, toimiiko etujousitus siis? Kyllä se vielä jotenkin joustaa varsinkin, jos ei ole ihan neljää ihmistä autossa.. Quote Link to comment
ARTO Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Moderaattorit sai/saa varmaankin paskahalvauksen kuvan johdosta:D Quote Link to comment
Guest Antti33 Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Pirun siisti volsu! Montako rihlaa tota takapäätä on nyt tiputettu? (sisä/ulkorihlaa). Quote Link to comment
koltsu Posted May 8, 2014 Author Share Posted May 8, 2014 Pirun siisti volsu! Montako rihlaa tota takapäätä on nyt tiputettu? (sisä/ulkorihlaa). Ulkoa yksi napsu, muistaakseni.. Quote Link to comment
koltsu Posted May 11, 2014 Author Share Posted May 11, 2014 Nonniin, nyt olis kavennettu asenneltu. Perhana millanen urakka oli, reilut 10h meni. Pienoinen ongelma tuli tuon akselin säädön kanssa. Jää niin linttaan että vakaaja raapii koko aika maahan.. Miten ton säädön pitäis tarkalleen mennä. Pitäisikö keulan säädön mennä ns. yläasentoon, kun tunkkaa keulan ilmaan ja säätöpalat ovat vapaana. Nyt säätö jää vain puoleen väliin, enkä saa nostettua keulaa tarpeeksi ylös.. Alkoi jo väsymys painaa, joten en jaksanut hirveästi perehtyä koko säätöön. Onkos kupla millainen ajaa jos jättää koko vakaajan laittamatta?? Quote Link to comment
boxer Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 Hyvältä näyttää.. Toki saattaa vähän maatakin raapia ;) Quote Link to comment
Kemin Karavaanari Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 Nonniin, nyt olis kavennettu asenneltu. Perhana millanen urakka oli, reilut 10h meni. Pienoinen ongelma tuli tuon akselin säädön kanssa. Jää niin linttaan että vakaaja raapii koko aika maahan.. Miten ton säädön pitäis tarkalleen mennä. Pitäisikö keulan säädön mennä ns. yläasentoon, kun tunkkaa keulan ilmaan ja säätöpalat ovat vapaana. Nyt säätö jää vain puoleen väliin, enkä saa nostettua keulaa tarpeeksi ylös.. Alkoi jo väsymys painaa, joten en jaksanut hirveästi perehtyä koko säätöön. Näinhän se kuuluis toimia. Vaseliinia akseliin ja jos ei vaikuta niin ota iskarit irti toisesta päästä jos tämä auttais (jos liian lyhyet iskarit) Quote Link to comment
-tipi- Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 Hankala lienee rasvata noilla nipoilla ;) Eiköhän se liene iskarit, jotka estää ulosjouston. Eli iskari irti toisesta päästä -> säätö -> auto alas (ehkä renkaiden alla tallaa) -> iskari kiinni. Quote Link to comment
Dennis Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 Niin minäkin on joutunut tekemään = iskari irti alapäästä saadakseni enemmän ulosjoustoa ja sitä kautta enemmän "esikiristystä" jousiin Dennis Quote Link to comment
koltsu Posted May 12, 2014 Author Share Posted May 12, 2014 Joo täytyy ottaa noi iskarit irti ja kokeilla. Nipat joutuu hakemaan uudet, kun vanhan akselin nipat olivat väärän kokoiset. ;) Toi kallistuksenvakaaja on aika hanneksesta, tulee niin perhanan alas. Pystyykö sitä siirtämään ylemmän putken kohdalle tms?? Quote Link to comment
Kujis Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 Kaasupilliä kylkeen ja "muotoilet" sopivaksi, ei toi kummankaan mitään jousiterästä ole :) ja nopea jäähdytys ettei ureraanit sula. Quote Link to comment
koltsu Posted May 20, 2014 Author Share Posted May 20, 2014 Nyt on keula nostettu niin paljon kun sain. Ei hirveesti noussut vaikka otti iskarit irti alapäästä. Vakaaja lähtee kyllä tallin hyllylle odottelemaan vaikka leimasedän hylkyä. :D Kulmatkin säädettiin, nyt pysyy taas ladulla.. Mikäs auttais parhaiten siihen ettei auto hirveesti laskis kun ottaa enemmän miestä kyytiin?? Lisäjousilla varustetut iskarit vai jäykkyys säädettävät iskarit?? Ei raaskis hirveästi nyt panostaa, kun pussia tulee kuitenkin. Quote Link to comment
Kemin Karavaanari Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 Auttaisko tarra jossa lukee: No fat chicks, Will rub. Kyllä ne vaihtoehdot on varmaan mitä luettelitkin. Hieno pystäri! Quote Link to comment
metake Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 Mikäs auttais parhaiten siihen ettei auto hirveesti laskis kun ottaa enemmän miestä kyytiin??-66 asti käytetyt takajousisauvat vaihdat nykyisten tilalle. Ovat millin paksummat ja jonkun verran jäykemmät. En muista mistä vuosimallista alkaen on sopivat, paksutolpasta ainakin, ovaaleissa tais olla kaikissa pidemmät. Quote Link to comment
x-pj Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 -66 asti käytetyt takajousisauvat vaihdat nykyisten tilalle. Ovat millin paksummat ja jonkun verran jäykemmät. En muista mistä vuosimallista alkaen on sopivat, paksutolpasta ainakin, ovaaleissa tais olla kaikissa pidemmät. -59 asti pidemmät sen jälkeen nuo lyhyemmät. Splitissä kaikkein paksuimmat 25mm ja saman mittaiset kuin näissä uudemmissa. Quote Link to comment
JM Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Stalussa kans millin paksummat. Z-barin toimintaan paneutumalla vois saada kuorman kanto kykyä lisää. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.