HSuomi Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 Otin repäsevän lähdön kaverin pihalta jonka jälkeen huomasin että etenkin jyrkissä käännöksissä perä takertelee ja tuntuu vähän siltä niin kun olis 100% lukko. Normaalisti ajettaessa ei pidä mitään ylimääräistä ääntä, ainoastaan jyrkissä käännöksissä auto taittuu huonosti ja sisäpuolen rengas lyö "yli", välillä, ei aina. Mitähän on mennyt, uskaltaako ajaa yhtään? Niin kyseesssä kupla ja superdiffi 4:llä pikkurattaalla. Just tuli leima ja olis huippu ajokelit.... Hannu Quote Link to comment
HSuomi Posted July 27, 2008 Author Share Posted July 27, 2008 Tirehtöörit biffissä varmaan ku kukaa ei sano mitn... Quote Link to comment
-AP- Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 Pikkuratas murtunut? Päästä öljyt ulos ja kato onko miten paljon kiinteää materiaalia mukana? Quote Link to comment
NordBling Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 Mitkä öljyt tollasessa lukossa pitää olla? Jos se on kitkalukko, öljyllä on suurikin merkitys. Quote Link to comment
-tipi- Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 Eihän super diffi lukko olekaan. Quote Link to comment
NordBling Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 Eli vaan vahvempi tasauspyörästö? No sitte on jotain rikki/irti. Ajamalla ei parane. Quote Link to comment
HSuomi Posted July 27, 2008 Author Share Posted July 27, 2008 Oliskohan pikku-rattaat leikkaamassa kiinni? Ei kai se auta ku alkaa repimään kamoja irti prkele. Quote Link to comment
HSuomi Posted July 27, 2008 Author Share Posted July 27, 2008 Mikäs on superdiffistä seuraava kestävämpi vaihtoehto kun ei toikaan näköjään kestä? Spooli ei tule kysymykseen. Quote Link to comment
JustinCase Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 t. Mika Ai perkele... Ihan OT ,mut melkein unohtanut jo ton pätkän olemassa olon missä Mike Herbert (r.i.p) repii menemään. =) Quote Link to comment
HSuomi Posted July 27, 2008 Author Share Posted July 27, 2008 Type 1 Swing Axle 1,495.00 Ton voi unohtaa. Quote Link to comment
Marko Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 Type 1 Swing Axle 1,495.00 Ton voi unohtaa. Sit kannattaa aloittaa antiviritys niin palikat kestää :D Quote Link to comment
Guest Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Quaife LSD t. Mika Ai perkele... Ihan OT ,mut melkein unohtanut jo ton pätkän olemassa olon missä Mike Herbert (r.i.p) repii menemään. =) Mike on tietaakseni ihan hyvissa sielun ja ruumiin voimissa, vasta viime kuussa sen kanssa juttelin puhelimessa... Veljensa Mark ajoi tuota kinneria ja se oli Mark joka kuoli kolarissa. Jan Quote Link to comment
metake Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Type 1 Swing Axle 1,495.00 Ton voi unohtaa. Käytettyjä ZF:n lukkoja on välillä liikkunut 700 - 1000 eur hintaan. Quote Link to comment
JustinCase Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Quaife LSD t. Mika Ai perkele... Ihan OT ,mut melkein unohtanut jo ton pätkän olemassa olon missä Mike Herbert (r.i.p) repii menemään. =) Mike on tietaakseni ihan hyvissa sielun ja ruumiin voimissa, vasta viime kuussa sen kanssa juttelin puhelimessa... Veljensa Mark ajoi tuota kinneria ja se oli Mark joka kuoli kolarissa. Jan Ja oikeassahan olet... Meni veljekset sekaisin oikein kertaheitolla. Quote Link to comment
HSuomi Posted July 30, 2008 Author Share Posted July 30, 2008 Minkälaisia tehoja/käyttöä porukalla on kestänyt tämmöset super diffit? Itellä 2.0l kone ja ehkä 20-30 lähtöä. Quote Link to comment
Guest piippu Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Kesto on kyllä paljon kiinni siitä mikä on penkin ja ratin välissä ;) Jos vetäisee jokaisen lähdön ensin pakilla paikoilleen, jarrut pohjaan, kierrokset 8000......ja hoplaa.....kytkin ylös, niin hajoaa, vaikka olis porscehen laatikko. Siis tarkoitan, että noissa "lähdöissä" on kestonkannalta huomattavan oleellista ottaa löysät pois aina ennen rykäisyä, niin kestää hieman heikompikin konsepti-> eli auto paikolleen, käsijarrulla hieman kierroksia käyttäen veto päälle ja jätetään se ikäänkuin "pänniin" sen jarrun avulla ja sitten kierrokset mihin haluaa jne..... Itsellä 1915cc kone välitetyssä, mutta muuten vakio laatikossa ollut jo 4vuotta eikä mitään hätää (koneteho 160hv) Quote Link to comment
mite^ Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Kesto on kyllä paljon kiinni siitä mikä on penkin ja ratin välissä ;) Jos vetäisee jokaisen lähdön ensin pakilla paikoilleen, jarrut pohjaan, kierrokset 8000......ja hoplaa.....kytkin ylös, niin hajoaa, vaikka olis porscehen laatikko. Siis tarkoitan, että noissa "lähdöissä" on kestonkannalta huomattavan oleellista ottaa löysät pois aina ennen rykäisyä, niin kestää hieman heikompikin konsepti-> eli auto paikolleen, käsijarrulla hieman kierroksia käyttäen veto päälle ja jätetään se ikäänkuin "pänniin" sen jarrun avulla ja sitten kierrokset mihin haluaa jne..... Itsellä 1915cc kone välitetyssä, mutta muuten vakio laatikossa ollut jo 4vuotta eikä mitään hätää (koneteho 160hv) Käsijarrulla kun pitää vetoa päällä perä laskee alas jolloin saa pitoakin enemmän lähtöön :) Quote Link to comment
Guest Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 koklaa tuolta: en tiiä kyl onko sopivaa mut virma on suomessa. http://www.diffdealer.com/ Quote Link to comment
HSuomi Posted August 23, 2008 Author Share Posted August 23, 2008 Pıkku ratas kuulemma olı rıkkı. Ens vııkol auto nıppuun ja bokserınopeuspaıvaan ajamaan. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.