Jump to content

Super diffi takertelee.


Recommended Posts

Otin repäsevän lähdön kaverin pihalta jonka jälkeen huomasin että etenkin jyrkissä käännöksissä perä takertelee ja tuntuu vähän siltä niin kun olis 100% lukko.

Normaalisti ajettaessa ei pidä mitään ylimääräistä ääntä, ainoastaan jyrkissä käännöksissä auto taittuu huonosti ja sisäpuolen rengas lyö "yli", välillä, ei aina.

Mitähän on mennyt, uskaltaako ajaa yhtään?

Niin kyseesssä kupla ja superdiffi 4:llä pikkurattaalla.

 

Just tuli leima ja olis huippu ajokelit....

 

Hannu

Link to comment
Quaife LSD

 

t. Mika

 

Ai perkele... Ihan OT ,mut melkein unohtanut jo ton pätkän olemassa olon missä Mike Herbert (r.i.p) repii menemään. =)

 

Mike on tietaakseni ihan hyvissa sielun ja ruumiin voimissa, vasta viime kuussa sen kanssa juttelin puhelimessa... Veljensa Mark ajoi tuota kinneria ja se oli Mark joka kuoli kolarissa.

 

Jan

Link to comment
Quaife LSD

 

t. Mika

 

Ai perkele... Ihan OT ,mut melkein unohtanut jo ton pätkän olemassa olon missä Mike Herbert (r.i.p) repii menemään. =)

 

Mike on tietaakseni ihan hyvissa sielun ja ruumiin voimissa, vasta viime kuussa sen kanssa juttelin puhelimessa... Veljensa Mark ajoi tuota kinneria ja se oli Mark joka kuoli kolarissa.

 

Jan

 

Ja oikeassahan olet... Meni veljekset sekaisin oikein kertaheitolla.

Link to comment
Guest piippu

Kesto on kyllä paljon kiinni siitä mikä on penkin ja ratin välissä ;) Jos vetäisee jokaisen lähdön ensin pakilla paikoilleen, jarrut pohjaan, kierrokset 8000......ja hoplaa.....kytkin ylös, niin hajoaa, vaikka olis porscehen laatikko. Siis tarkoitan, että noissa "lähdöissä" on kestonkannalta huomattavan oleellista ottaa löysät pois aina ennen rykäisyä, niin kestää hieman heikompikin konsepti-> eli auto paikolleen, käsijarrulla hieman kierroksia käyttäen veto päälle ja jätetään se ikäänkuin "pänniin" sen jarrun avulla ja sitten kierrokset mihin haluaa jne.....

 

Itsellä 1915cc kone välitetyssä, mutta muuten vakio laatikossa ollut jo 4vuotta eikä mitään hätää (koneteho 160hv)

Link to comment
Kesto on kyllä paljon kiinni siitä mikä on penkin ja ratin välissä ;) Jos vetäisee jokaisen lähdön ensin pakilla paikoilleen, jarrut pohjaan, kierrokset 8000......ja hoplaa.....kytkin ylös, niin hajoaa, vaikka olis porscehen laatikko. Siis tarkoitan, että noissa "lähdöissä" on kestonkannalta huomattavan oleellista ottaa löysät pois aina ennen rykäisyä, niin kestää hieman heikompikin konsepti-> eli auto paikolleen, käsijarrulla hieman kierroksia käyttäen veto päälle ja jätetään se ikäänkuin "pänniin" sen jarrun avulla ja sitten kierrokset mihin haluaa jne.....

 

Itsellä 1915cc kone välitetyssä, mutta muuten vakio laatikossa ollut jo 4vuotta eikä mitään hätää (koneteho 160hv)

 

Käsijarrulla kun pitää vetoa päällä perä laskee alas jolloin saa pitoakin enemmän lähtöön :)

Link to comment
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...