Jump to content

Pallo Pritschen -72


Recommended Posts

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kiva ettei lopu työt kesken =)

 

Kauanko vaimo ymmärtää? Vai onko töissä mukana =D =D

 

Lauantaina oli aika kiukkunen mutta jo sunnuntaina alkoi leppymään ja halus käydä sitä vilkaisemassa.. :)

 

Maanantai aamuna jopa jo kyseli että ehtiskö sen saada ajokuntoon ensi lauantaiksi... :D

Link to comment

Onnittelut! Hienoa nähä sullakin projekti jonka läpiviemällä on mahdollisuus päästä ajamaan ilmajäähdytteisellä ihan oikealla volkkarilla, eikä homma jää taas vaan teoreettiselle look-ät-me-asteelle (niin ku ittellä)!!! Magee kärry :)

Link to comment
Lauantaina oli aika kiukkunen mutta jo sunnuntaina alkoi leppymään ja halus käydä sitä vilkaisemassa.. :)

 

Maanantai aamuna jopa jo kyseli että ehtiskö sen saada ajokuntoon ensi lauantaiksi... :D

 

Taitaa tehdä tiukkaa ensi lauantaiksi, mutta ehkä jo ensi kesäksi!

Link to comment
Lauantaina oli aika kiukkunen mutta jo sunnuntaina alkoi leppymään ja halus käydä sitä vilkaisemassa.. :)

 

Maanantai aamuna jopa jo kyseli että ehtiskö sen saada ajokuntoon ensi lauantaiksi... :D

 

Taitaa tehdä tiukkaa ensi lauantaiksi, mutta ehkä jo ensi kesäksi!

 

Juup, sanoin että jos ottaisin pari päivää vapaata töistä niin saattais onnistuakin saada liikkumaan puuhakilvillä... :D Juu, ensikesäksi liikenteeseen varovasti kunnostaen jotta patina säilyy. ;)

Link to comment
  • 2 weeks later...

Mitä eroja noissa kansissa mahtais olla?

 

http://www.tunacan.net/t4/

 

Type 4 exhaust ports

 

The Type 4 cylinder head used two different types of exhaust ports over the years. The early "oval port" was used in all models through 1978. This includes every 914, 912E and 411/412. The 1972-1978 Transporter used the oval port, but in 1979 it received what is called the square port. The heads with the square ports are also referred to as Vanagon heads, as all of the aircooled Vanagons utilized this port.

Link to comment

No, tänään kaivelin laatikoita ja seuraavaa osaan sanoa heti mitä puuttuu:

 

Suutin pari jakoputkineen toiselle puolelle (oliskohan ollu oikeanpuoleinen pari) puuttuu.

Öljyjäähdytin puuttuu.

Moottoripelti joka tiivistää koria vasten vauhtipyörän päässä.

Kiinnike termostaatin vaijerille?

Ilmaputsarit.

Huohotin laatikko

Varmaan muutakin...

 

Seuraavanlaista osaa löytyi:

DSC_0584.jpg

 

3 erilaista plenumia..?

DSC_0583.jpg

DSC_0582.jpg

 

3 erilaista Boksia?

DSC_0581.jpg

DSC_0580.jpg

DSC_0579.jpg

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Olisko kellään tietoo miten pitkä tuo öljytikun putki kuuluu olla sisäänpäin?

Se oli katkennu sisäpuolella ja loput oli hävinny. Ulkopää oli 50mm mutta nyt kuvassa sekin pätkä on poistettu.

 

Meneekö toi putki koko puhallinkopan läpi öljyntäyttöputken lähelle vai kuinka?

 

DSC_0125.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...