Hebster52 Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Tämä tuli raahattua kotiin lauantaina. Quote Link to comment
vilkku Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Kiva ettei lopu työt kesken =) Kauanko vaimo ymmärtää? Vai onko töissä mukana =D =D Quote Link to comment
Hebster52 Posted September 2, 2008 Author Share Posted September 2, 2008 Kiva ettei lopu työt kesken =) Kauanko vaimo ymmärtää? Vai onko töissä mukana =D =D Lauantaina oli aika kiukkunen mutta jo sunnuntaina alkoi leppymään ja halus käydä sitä vilkaisemassa.. :) Maanantai aamuna jopa jo kyseli että ehtiskö sen saada ajokuntoon ensi lauantaiksi... :D Quote Link to comment
Guest Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Onnittelut! Hienoa nähä sullakin projekti jonka läpiviemällä on mahdollisuus päästä ajamaan ilmajäähdytteisellä ihan oikealla volkkarilla, eikä homma jää taas vaan teoreettiselle look-ät-me-asteelle (niin ku ittellä)!!! Magee kärry :) Quote Link to comment
NordBling Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Onnittelut! Hienoa nähä sullakin projekti jonka läpiviemällä on mahdollisuus päästä ajamaan ilmajäähdytteisellä ihan oikealla volkkarilla, eikä homma jää taas vaan teoreettiselle look-ät-me-asteelle (niin ku ittellä)!!! Magee kärry :) Täh? Quote Link to comment
vilkku Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Lauantaina oli aika kiukkunen mutta jo sunnuntaina alkoi leppymään ja halus käydä sitä vilkaisemassa.. :) Maanantai aamuna jopa jo kyseli että ehtiskö sen saada ajokuntoon ensi lauantaiksi... :D Taitaa tehdä tiukkaa ensi lauantaiksi, mutta ehkä jo ensi kesäksi! Quote Link to comment
Hebster52 Posted September 2, 2008 Author Share Posted September 2, 2008 Lauantaina oli aika kiukkunen mutta jo sunnuntaina alkoi leppymään ja halus käydä sitä vilkaisemassa.. :) Maanantai aamuna jopa jo kyseli että ehtiskö sen saada ajokuntoon ensi lauantaiksi... :D Taitaa tehdä tiukkaa ensi lauantaiksi, mutta ehkä jo ensi kesäksi! Juup, sanoin että jos ottaisin pari päivää vapaata töistä niin saattais onnistuakin saada liikkumaan puuhakilvillä... :D Juu, ensikesäksi liikenteeseen varovasti kunnostaen jotta patina säilyy. ;) Quote Link to comment
Hebster52 Posted September 15, 2008 Author Share Posted September 15, 2008 Tämmöinen 2-litranen rakennus sarja tuli viikonloppuna Uumajasta. :D Quote Link to comment
Hebster52 Posted September 15, 2008 Author Share Posted September 15, 2008 Moottorin koodi on GE. Yhden lähteen mukaan olis 75-79 2-litranen 70 heppanen kone. Toisen lähteen mukaan olis -79 2-litranen tölkin kansilla? Mitä eroja noissa kansissa mahtais olla? Quote Link to comment
joksa Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 Mitä eroja noissa kansissa mahtais olla? http://www.tunacan.net/t4/ Type 4 exhaust ports The Type 4 cylinder head used two different types of exhaust ports over the years. The early "oval port" was used in all models through 1978. This includes every 914, 912E and 411/412. The 1972-1978 Transporter used the oval port, but in 1979 it received what is called the square port. The heads with the square ports are also referred to as Vanagon heads, as all of the aircooled Vanagons utilized this port. Quote Link to comment
Hebster52 Posted September 15, 2008 Author Share Posted September 15, 2008 Ok. tuossahan näyttäs olevan pyöreet tai "soikeet" imuaukot? Quote Link to comment
DOODAH Posted September 16, 2008 Share Posted September 16, 2008 Ok. tuossahan näyttäs olevan pyöreet tai "soikeet" imuaukot? ..kuka muu puhui imuaukoista? Quote Link to comment
Hebster52 Posted September 16, 2008 Author Share Posted September 16, 2008 Joo, no nyt kun luen tarkemmin niin siinähän lukeekin Exhaust ports... :) Quote Link to comment
Hebster52 Posted September 17, 2008 Author Share Posted September 17, 2008 No niin. Näyttäs siltä että mulla on -79 2-litranen kone? GE koodi viittaa 75-79 vuosiin ja kansien pakokaasu kanavat näyttäis olevan "tölkkimallia" elikkä neliskulmaiset? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 neliö = uusi tyyppi = perskuleen hankalasti löytyvä Quote Link to comment
Hebster52 Posted September 18, 2008 Author Share Posted September 18, 2008 No, tänään kaivelin laatikoita ja seuraavaa osaan sanoa heti mitä puuttuu: Suutin pari jakoputkineen toiselle puolelle (oliskohan ollu oikeanpuoleinen pari) puuttuu. Öljyjäähdytin puuttuu. Moottoripelti joka tiivistää koria vasten vauhtipyörän päässä. Kiinnike termostaatin vaijerille? Ilmaputsarit. Huohotin laatikko Varmaan muutakin... Seuraavanlaista osaa löytyi: 3 erilaista plenumia..? 3 erilaista Boksia? Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 7, 2008 Author Share Posted October 7, 2008 Tämmöiset kolahti postilaatikossa eilen. :D Quote Link to comment
jori Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 aika mielenkiintoisen näköiset häkkyrät:) mistä tollasia saa? En kyl ite tollasia ole ennen nähny... Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 7, 2008 Author Share Posted October 7, 2008 Nämä tulee Meanbeam Industries Ruotsin tuotannosta. :) Quote Link to comment
Tanhis Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Itse nähnyt noita myynnissä silloin tällöin erinäköisissä paikoissa ja aina ihmetellyt että mites hitossa noi oikein toimii mutta näköjään noin. Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 9, 2008 Author Share Posted October 9, 2008 Tänään tämmöiset kolahti postilaatikkoon: Jännä postilaatikko kun sinne kolahtaa koko ajan jotain.. :D Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 Nyt on keulamerkki ja peilit paikoillaan. :D Quote Link to comment
Guest Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Nyt on keulamerkki ja peilit paikoillaan. :D Mutta missä jäkälät keulamerkistä?!?! ;o) Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 Oli turhan karvanen... :D On edelleen laikukas kun annoin sille vain kevyt pesu. Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 19, 2008 Author Share Posted October 19, 2008 Miten noi etuvalot on kiinni??? Sain umpiot ja kehät viime viikolla mutta kai noi umpiot pitää olla kiinni jotekin kans? Eihän ne voi pysyä pelkästään muovikehän avulla? Quote Link to comment
joksa Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Hebster52 said: Eihän ne voi pysyä pelkästään muovikehän avulla? Muovikehä on tarkoittettu umpioihin, joissa oma pidike mukana (samanlainen kuin ykkösgolfissa). Pultataan valokopan sisältä reunalta löytyviin kielekkeisiin. http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/1038-onko-ketään-sovittanut-golf-1-ajovaloja-kuplaan/ Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 Muovikehällä minä tarkoitinkin tuon kromikoristerenkaan kun ovat muovista. Sun mainitsemaa muovikehää mulla ei taida olla? Pitää kuvata mitä osia mulla on jos joku osaa kertoa mitä puuttuu. Quote Link to comment
joksa Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Kromisiin muovikehiin ei tule mitään kiinni, ovat pelkät koristeet. Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 Kromisiin muovikehiin ei tule mitään kiinni, ovat pelkät koristeet. Jep, tuota aavistinkin.. Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 Eiks tossa kuuluis olla reikä öljytikkua varten??? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Eiks tossa kuuluis olla reikä öljytikkua varten??? Jossakin typ-4 koneissa tikkendaali tulee kuten typ-1 mosassa, lohkosta läpi että helähtää. Vaiha puhallin koppa(kin) =) Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 Joo, saan kohta vaihtaa koko kone jotta saan öljytikku sopimaan... LOL. :D Lohkossa ei ole ainakaan paikkaa tikulle... Quote Link to comment
P_Valtonen Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Eiks tossa kuuluis olla reikä öljytikkua varten??? Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 Niin? Mitä yrität sanoa? ;D Quote Link to comment
mite^ Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Niin? Mitä yrität sanoa? ;D Do it? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 shit, texti jäi pois. Elikkä olis ihan koppia ö-tikkendaali putkien kanssa. Tarttekko? Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 23, 2008 Author Share Posted October 23, 2008 Eiks tuon reijän ihan poraakin auki? Paljonko pyydät semmoisista sitten? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Eiks tuon reijän ihan poraakin auki? juu toki voi Paljonko pyydät semmoisista sitten? Kaksi puhallinkopan puoliskoa ilman läppendäälejä = sikamainen 5e / yht molemmat puoliskot. Quote Link to comment
Hebster52 Posted December 3, 2008 Author Share Posted December 3, 2008 Olisko kellään tietoo miten pitkä tuo öljytikun putki kuuluu olla sisäänpäin? Se oli katkennu sisäpuolella ja loput oli hävinny. Ulkopää oli 50mm mutta nyt kuvassa sekin pätkä on poistettu. Meneekö toi putki koko puhallinkopan läpi öljyntäyttöputken lähelle vai kuinka? Quote Link to comment
Hebster52 Posted December 3, 2008 Author Share Posted December 3, 2008 Löysin sambasta kuvia. Onko tuo tikun putki yhtenäinen läpi koko puhallinkopan? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.