Jump to content

1300 German look


Guest J R

Recommended Posts

Guest pronos

Aihio ihan asiallinen, jos kesäksi ajoon meinaat ottaa niin kiirettä pitää. Osia netti pullollaan ja alan kauppoja löytyy, jottei ihan mahdoton ajoon saada. Voimia pitkiin talli-iltoihin.

Link to comment

Joo kyllä kiire tulee ja alkukesäksi ei kerkeä millään. Ajattelin kyllä vähän oikoa ja jättää jotkin hienoudet kuten lisämittarit myöhempään ajankohtaan, pääsisi vähän ajelemaankin. Täytyy olla tyytyväinen ettei ole samanlainen aihio kuin Mite^:llä, olis varmaan jääny tekemättä:D

Link to comment

Kuinkas tarkkoja ne on katsastuksessa renkaan näkymisestä? Camperia säädetty niin paljon kun pystyy ja silti taitaa vähän kurkata lokarin sivusta(tulkinta kysymys), tosin ei näy niin selvästi säätöakselin ollessa korkeimmassa asennossaan.

post-3016-13888360933578_thumb.jpg

Link to comment
  • 4 months later...

Hyvinkin mahdollista, ilmeisesti sun vanhat peilit? ainakin nimimerkki vaikuttaa hämärästi tutulta... Pitää ottaa vielä lähiaikoina lisää kuvia niin näkee kokonaiskuvan paremmin, myös noita projektikuvia pitää laittaa kunhan saa aikaiseksi.

Link to comment

Erittäin hieno ulkoasu pystylamppussa. Omasta mielestäni vain kylki kirkuu listaansa takaisin mustaksi värjättynä ja kabiini alkuperäisiä jakkaroitaan Motonetin ovellä käviöitä tervehtivän halppis tuunarijakkaran tilalle.

Link to comment

joo viimeistelyä tapahtuu vielä. Nyt pääasia on että sais katsastettua, sen jälkeen muuttuu korkeuskin. Pakko myöntää että listat ois ollu pop, piti tulla ensin vaan ihan eri näköinen ja menin sitten hitsaamaan reiät umpeen. Niin ja noi penkit sopii ainakin omaan silmään, ei niissä muuta vikaa kuin että ovat tosiaan motonetistä:)...

Link to comment

oranssi ja musta on yllättävän hyvin sopiva värisävy. aika siistin näköinen ja kompakti.

 

Itseä himottas jossain vaiheessa matta oranssi ja matta musta yhdistelmä.

 

Asiasta kuudenteen. Millä jaolla/ et:llä vanteet?

Link to comment

Jako on 4x100 ET muistaakseni 35 ja leveys 7 tuumaa, suurkiitos käyttäjälle Jiibee joka jaksoi minua neuvoa vanne ja rengas asioissa.

 

Tänään tuli sitten myös tuore leima paperiin, katsastuksessa ainoa huomautus oli etupään korkeus. 48cm lampun alareunaan kun pitäisi olla 50cm. Jotain pientä säätöä on kyllä havaittavissa, kytkin luistaa todella rajusti ja rengas ottaa kiinni toiseen etulokariin. No eipähän lopu tekeminen...

Link to comment
  • 5 weeks later...
Tuo on ihan saman näkönen vanteita lukuunottamatta kun minkä ostin itelle tossa joku aika sit http://jukka.galleria.fi/kuvat/K%E4yttiskupla+72/ Mulla tosin on tulossa omaan kattoteline vararenkaineen sekä enskesäks 16" leveet vanteet.

 

sorry ot. onks kuvaa 16" leveestä vanteesta?? vai onko kyse "leveistä" 16 tuuman vanteista ?

 

itse topicin auto kyl iha härski, vannetta ehkä päivittäisin vaik possun cuppeihin tms. =)

Link to comment
Tuo on ihan saman näkönen vanteita lukuunottamatta kun minkä ostin itelle tossa joku aika sit http://jukka.galleria.fi/kuvat/K%E4yttiskupla+72/ Mulla tosin on tulossa omaan kattoteline vararenkaineen sekä enskesäks 16" leveet vanteet.

 

sorry ot. onks kuvaa 16" leveestä vanteesta?? vai onko kyse "leveistä" 16 tuuman vanteista ?

 

itse topicin auto kyl iha härski, vannetta ehkä päivittäisin vaik possun cuppeihin tms. =)

Joo siis leveät 16" vanteet on tulossa =D
Link to comment
  • 2 years later...

Tässä sen verran tapahtunut viime kesästä että nykyään kupla käy megan ja ediksen avulla. Tosin vasta tyhjäkäyntiä mut kuitenkin!

Pelkäsin ensistarttausta ton megan kanssa jo vähän etukäteen kun kaikki osat hankittu käytettynä tai rompparilta, ja meinasin että tulee melkosta tuskaa jos kaikissa joku pikkuvika.

Eihän se sitten ihan ekalla lähtenykään, ei ampunut edes putkeen. No, pari tuntia tietokoneella selaillen ja miettien mikä mahtaa olla, sit takasin tallille ja koittamaan. Tätä jatku parin viikon ajan kun hermot ei kestäny kovin pitkäaikasta turaamista kerrallaan.

Ongelmat oli loppupeleissä ihan simppeleitä, niinkun taitavat yleensäkin olla. Syitä oli mm. liian pienet cranking pw arvot(suuttimet ei auennu vissiin ollenkaan tai ainakaan tarpeeks) ja sit sytytysjohdot oli väärin kun laitoin vaan ton edikseen numeroidun järjestyksen mukaan.. Lämpöanturien näyttämää en ole saanu näyttämään oikein ja toi tps ei ota toimiakseen, mut käy silti hyvin.

Vielä riittää paljon siistimistä ja sen jälkeen ois ajatuksissa alkaa tutustumaan tohon turbohommaan.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...