DWL_Puavo Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Pyritään pitämään kuljettajakokous klo EDIT: klo 19! Klo 21-22 on lähtö, klo 20 jälkeen radan pitäisi olla meille vapaa mutta pienet vapaat harjoittelut varmasti kaikille poikaa vielä valoisan aikaan heti kuljettajakokouksen jälkeen. Huom! Autot joita ei ole tänä vuonna vielä katsastettu tai joihin on tehty rajuja modifikaatioita Ahveniston tai Kemoran jälkeen, pyydetään saapumaan katsastettavaksi hyvissä ajoin. Puavo / DWL Quote Link to comment
Pekka Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Pidetään kuljettajakokous jos mahdollsta aikaisemmin, jotta olemme heti valmiita kun rata vapautuu. (kävisikö 19.00?) Shakedownin pääsi ainakin viimevuonna ajelemaan radalle.comin viimeisten ajovuorojen aikana ja jos sääennuste pitää paikkansa niin sateessa siellä voi olla tänäkin vuonna tilaa. Quote Link to comment
Guest Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Meikällä oli ajatuksena tulla tsiigaa ajoja mutta ollu rankka viikko ja ei jaksais himasta lähtee ajelee vaasaan saati sekin vielä että ei oo puhasta kampetta kun pyykinpesukone otti ja levis niin ei jaksa... muutenki ku sain autotallin kämpiltä niin pitää pakata sinne kamaa et voi pestä autoo jne... hanalla kun ei paljoo tee ilman letkua jne. pitää katella vaik ens kesänä sit taas jatkoja :) Pitäkee hauskaa.... toivottavasti kärryt pelaa. Quote Link to comment
JaniM Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Olisiko tarkkaa sääennustetta yölle Sateliitilla? Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted August 28, 2009 Author Share Posted August 28, 2009 Pidetään kuljettajakokous jos mahdollsta aikaisemmin, jotta olemme heti valmiita kun rata vapautuu. (kävisikö 19.00?) Miepä tiedottelen eri foorumeille että kaikki pyrkisivät paikalle klo 19 mennessä. Oisihan se kiva vielä kenties hieman valoisassa ajaa. Puavo Quote Link to comment
hakkis Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Retro ei pääse valitettavasta yhteensattumien vuoksi paikalle.Mites esim.roomalaiset??? Quote Link to comment
Ketsa Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 Parin tunnin päästä lähtö (toivottavasti) viimeiselle turistimatkalle Urhon Ajoihin. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 väliaika dataa lippupisteeltä nr7. Keskeyttåneet: kg. Radalla klr, dlw, vwr, tamike, poppoo 29 Quote Link to comment
metake Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 Keskeyttåneet: kg Tietoo mikä tuli? Eiks Moose oo mukana ollenkaan? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 jahuu! Tunti muiden jälkeen radalle saapunut team Tiara (Puttonen & ponnettomat). Reilua väkeä: antavat ylivoimasuudessan muille tunnin etumatkan :) Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 kg ei tarkkaa tietoa. Hirveä ei näkyny. Tamike löi o tunnin kipinää, kunnes äsken poiki änärin radalle. Johon taas puhallin pojat ajo. Pääsivät jatkaa. Porvoon pojat kylvää vieläkin kipinää. . Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 tamike varikolle tutkimuksiin irtooko vielä osia. 29 ja tiara olleet hetken aikaa radalta pois. Ja tamike saa osta hyvän, vaikkakin tiputetun pakoputken kisan jälkeen multa :) Quote Link to comment
Ketsa Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 klo 24 ateria lippupiste seiskalla Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 dlw kolaroi kaiteeseen. Nyt radalla enää klr vwr puhallin Quote Link to comment
metake Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 dlw kolaroi kaiteeseen. Nyt radalla enää klr vwr puhallin Ai ai, kuka nukahti rattiin? Kuvia? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 radalla enää puhallin ja vwr.. . . . . . . . . . . . Dwl ja Puavo. . . . Ei kuvia, sorry Quote Link to comment
mikan Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 Kohta ei enää ketään radalla ja kaikki kännissä? t. Mika Quote Link to comment
metake Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 radalla enää puhallin ja vwr. No mihin se klr ny katos, eksy yön pimeydessä radalta? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 ajoharjottelun tulokset: Tasapeli! Radal 2 kuskia autoissaan ja saman verran ukkoja lippupistees nr7 :) Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 klr palari radalle. Ja puhallin hävis , samaten vwr hävis Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 taas radal klr puhallin vwr Quote Link to comment
Ketsa Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 jes! Kohta taas syödään, lippupisteen 7 kokki kolmonen on taas vauhdissa. Radalla KLR ajaa kumit vinkuen takaa VWR:n keulaa... Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 tylsä väliaika tieto n 4.5h kohdalta. Samat 3 poppoota radal klr puhallin ja vwr. Puhallin johtaa, toisena ? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 5.5h takana ja en kolmikko tekee tasasta työtä Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 lopputulokset: klr ja puhallin samalla kierroksel, mut klr ylitti maalilinjan ensin. Tiukkaa oli. Kolmas tampesterin vwr ja muista ei tietoa. Nyt kisaturistit Ketsa ja PV siirtyy hotelli majotukseen Quote Link to comment
Ketsa Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 pjeter on jo pois pelistä (ääntä lähtee, mutta liikettä ei havaittavissa). Kauhajoen krouvin edestäkin kaikki halukkaat ovat jo saaneet makkaraperunat ja taxin, joten tienoolla kaikuu enää pjetterin kuorsaus ja vaimea suhaus kun avaan neljännän saunan jälkeisen URHO-oluen... Lippupiste 7 vaikenee, over and out. Quote Link to comment
JaniM Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 tamike varikolle tutkimuksiin irtooko vielä osia. 29 ja tiara olleet hetken aikaa radalta pois. Ja tamike saa osta hyvän, vaikkakin tiputetun pakoputken kisan jälkeen multa :) Saat pitää kisamuistona. Ja pahoittelumme puhallintehtaan pojille. Toivottavasti ei tullut mitään vakavaa tai isompaa vauriota autoon. Ensi kesäksi uusi putkisto ja korkeampi. Laatikon siirtäjävivut meni jökkelöön ja jäi ykkönen tupaan. 36 kiekkaa taidettiin ehtiä ajaa. Luftdudesin (29) laatikko antautui perään laakerit tai vetarien laipat. Heilui aikamoisesti kuulemma vetarit laatikon kyljessä. Ai niin ja kiitokset kaikille mukana olleille. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 Saat pitää kisamuistona. *** Voi kiitos Ja pahoittelumme puhallintehtaan pojille. Toivottavasti ei tullut mitään vakavaa tai isompaa vauriota autoon. *** Kävin pyllistää varikolla keulan alla ja ainoastaan kallistuksenvakaaja näytti kärsineen. . . . Mitkäs oli kaikkien osallistujien kierrokset & sijotukset loppujen lopuksi? Quote Link to comment
Jorrma Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 KG:een laturin hihna karkas ja kone keitti. Quote Link to comment
Guest Jeeves Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 VWR kiittää kanssaharjoittelijoita, ja varsinkin Ketsaa ja Petteriä oikeasta urtsi-hengestä. 162 kierrosta kertyi meillä muistaakseni, ei varsinaisia ongelmia, paitsi pidon ja voiman puute , mutta palkintosijoille ensimmäistä kertaa. Quote Link to comment
WESTY Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 Puhallitehtaan Pojat kiittää ensiksi kaikkia äänes.. eikun tapahtuman osallistujia. Seiska lippupisteen pojille ISO käsi. Meidän kisa meni alusta alkaen hyvin,auto toimi hyvin. Valot sais olla vähän paremmat mut kyl niillä näkee,kierrosajat paranivat joka kuskilla. Itse tykkään ajaa pimeellä,jo perinteeksi muodostuneesta tiimimme pöyrähdyksestä vastasi pepe tuttuun tyyliinsä. Tamiken sabotaasi yritys aiheutti onneksi vain kunnon kipinäsuihkun ja vakaaja vääntyi. vaimennin ei meinannut lähteä auton alta pois,kuski joutui peruuttamaan että homma hoitui. Kisahan meni lopussa aika jännäksi kun KLR antoi "siimaa",Kierroksia meille molemmille tuli 203 mut KLR oli 1/2 kierrosta edellä. Siitä sitten kamat kasaan ja peli trailerille ja nokka kohti kotia samoilla silmillä. T.PETE. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted August 31, 2009 Author Share Posted August 31, 2009 DWL joutui tosiaan valitettavasti jättämään loppu-ajoharjoittelun kesken allekirjoittaneen hemmetin hölmöstä ajovirheestä johtuen. Lisäharjoittelu olisi siis ehdottomasti paikallaan. Kierrosmääräksi jäi 73 + 4 varikkokierrosta, chrono ei näköjään niitä laske. Auto meni kovaan kaiteeseen kuskin etukulma edellä. Kaide oli pultattu isokantaisilla (ei pyöreäkantaisilla) pulteilla kaiteen "aallonharjasta" joten ne pultinkannat repäisivät vanteita aika ilikiästi. Osumanopeudeksi Racechrono (5hz mokkulalla) sanoi 42 kmh. Merkittävästi lujempaa siis osui kun miltä se tuntui, kuljettajassa ei naarmun naarmua tai mustelmaa. Auton vahingoiksi lasketaan 2 vannetta (varmaankin oikaistavissa), takatukivarsi (vaihdettavissa), tuulilasi (muotti + pari uutta lasia pitää teettää), vähän kuituhommia. Vyöt vaihdetaan. Mikko otti hienoja kuvia: http://www.dwl.fi/shows/botnia09 Laitatteko vaikka YV:llä miulle kierrosmääriä mitkä on tiedossa niin koostan ne urhonajot.fi -sivuston tuloksiin! Puavo / DWL Quote Link to comment
Guest Toni I Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 tuulilasi (muotti + pari uutta lasia pitää teettää) Puavo / DWL kysäseppä ensin Kuusisen Eskolta. Juttelin sen kanssa joku aika sitten noista laseista. Se sanoi et sil oli aikanaan joku raumalainen lasifirma, mikä teki laseja sille. Voi muotti olla vielä tallella? Silver Hawkin ja muutaman muunkin korin lasikuitumuotit on vielä Eskolla tallessa. Quote Link to comment
oldis Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Tässä vielä kuvakaappaus DWL ylim. lenkistä racechronon lokissa. Tekniikka toimi luotettavasti mutta valoihin tullaan kyllä panostamaan jos pimeessä meinataan ajaa jatkossa. Quote Link to comment
Jooo Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Tässä vielä kuvakaappaus DWL ylim. lenkistä racechronon lokissa. Tekniikka toimi luotettavasti mutta valoihin tullaan kyllä panostamaan jos pimeessä meinataan ajaa jatkossa. Kaunista! Huomattavasti selvempi kuva kuin aikaisemmat Valtosen ja Ketsan ottamat kuvat... :) Quote Link to comment
Ketsa Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Selkeempi on kuva, mutta yrittäkää itte ottaa kuvia halvalla kännykällä "yökuvaus"- toiminto päällä ja huitoa samaan aikaan mettän reunassa pörränneitä ötököitä pois linssin edestä :-) Quote Link to comment
metake Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 mettän reunassa pörränneitä ötököitä Kutsut sä petteriä ötökäks häh? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Jaa, no joka tapauksessa pyydän nöyrästi anteeksi Tiaran tiimiltä aikaisempaa kommenttiani. ThöPuttis (AKA KeskisuomenOmaLucaBadoer) ei ollut mukana Tiaran tiimissä oletukseni mukaan, vaan hänet oli korvattu Ilimannin wäjellä. Huhut vellovat voimakkaasti F1 kuskien osalta ja ei URHO siitä paljoa jälkeen jää :) Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Jokos kaikki on toimittanu kierrokset Puavolle? Mix ei! Hopi hopi Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.