Jump to content

29.8.2009 Urhon ajot - Botniaring 6h yöajoharjoittelu


DWL_Puavo

Recommended Posts

Posted

Pyritään pitämään kuljettajakokous klo EDIT: klo 19! Klo 21-22 on lähtö, klo 20 jälkeen radan pitäisi olla meille vapaa mutta pienet vapaat harjoittelut varmasti kaikille poikaa vielä valoisan aikaan heti kuljettajakokouksen jälkeen.

 

Huom! Autot joita ei ole tänä vuonna vielä katsastettu tai joihin on tehty rajuja modifikaatioita Ahveniston tai Kemoran jälkeen, pyydetään saapumaan katsastettavaksi hyvissä ajoin.

 

Puavo / DWL

Posted

Pidetään kuljettajakokous jos mahdollsta aikaisemmin, jotta olemme heti valmiita kun rata vapautuu. (kävisikö 19.00?) Shakedownin pääsi ainakin viimevuonna ajelemaan radalle.comin viimeisten ajovuorojen aikana ja jos sääennuste pitää paikkansa niin sateessa siellä voi olla tänäkin vuonna tilaa.

Posted

Meikällä oli ajatuksena tulla tsiigaa ajoja mutta ollu rankka viikko ja ei jaksais himasta lähtee ajelee vaasaan saati sekin vielä että ei oo puhasta kampetta kun pyykinpesukone otti ja levis niin ei jaksa... muutenki ku sain autotallin kämpiltä niin pitää pakata sinne kamaa et voi pestä autoo jne... hanalla kun ei paljoo tee ilman letkua jne.

 

pitää katella vaik ens kesänä sit taas jatkoja :) Pitäkee hauskaa.... toivottavasti kärryt pelaa.

Posted
Pidetään kuljettajakokous jos mahdollsta aikaisemmin, jotta olemme heti valmiita kun rata vapautuu. (kävisikö 19.00?)

 

Miepä tiedottelen eri foorumeille että kaikki pyrkisivät paikalle klo 19 mennessä. Oisihan se kiva vielä kenties hieman valoisassa ajaa.

 

Puavo

Posted

jahuu! Tunti muiden jälkeen radalle saapunut team Tiara (Puttonen & ponnettomat). Reilua väkeä: antavat ylivoimasuudessan muille tunnin etumatkan :)

Posted

kg ei tarkkaa tietoa. Hirveä ei näkyny. Tamike löi o tunnin kipinää, kunnes äsken poiki änärin radalle. Johon taas puhallin pojat ajo. Pääsivät jatkaa. Porvoon pojat kylvää vieläkin kipinää. .

Posted

tamike varikolle tutkimuksiin irtooko vielä osia. 29 ja tiara olleet hetken aikaa radalta pois. Ja tamike saa osta hyvän, vaikkakin tiputetun pakoputken kisan jälkeen multa :)

Posted
post-102-13888361375446_thumb.jpgjes! Kohta taas syödään, lippupisteen 7 kokki kolmonen on taas vauhdissa. Radalla KLR ajaa kumit vinkuen takaa VWR:n keulaa...
Posted

lopputulokset: klr ja puhallin samalla kierroksel, mut klr ylitti maalilinjan ensin. Tiukkaa oli. Kolmas tampesterin vwr ja muista ei tietoa. Nyt kisaturistit Ketsa ja PV siirtyy hotelli majotukseen

Posted

pjeter on jo pois pelistä (ääntä lähtee, mutta liikettä ei havaittavissa). Kauhajoen krouvin edestäkin kaikki halukkaat ovat jo saaneet makkaraperunat ja taxin, joten tienoolla kaikuu enää pjetterin kuorsaus ja vaimea suhaus kun avaan neljännän saunan jälkeisen URHO-oluen... Lippupiste 7 vaikenee, over and out.

Posted
tamike varikolle tutkimuksiin irtooko vielä osia. 29 ja tiara olleet hetken aikaa radalta pois. Ja tamike saa osta hyvän, vaikkakin tiputetun pakoputken kisan jälkeen multa :)

Saat pitää kisamuistona.

Ja pahoittelumme puhallintehtaan pojille. Toivottavasti ei tullut mitään vakavaa tai isompaa vauriota autoon.

Ensi kesäksi uusi putkisto ja korkeampi.

Laatikon siirtäjävivut meni jökkelöön ja jäi ykkönen tupaan. 36 kiekkaa taidettiin ehtiä ajaa.

Luftdudesin (29) laatikko antautui perään laakerit tai vetarien laipat. Heilui aikamoisesti kuulemma vetarit laatikon kyljessä.

 

Ai niin ja kiitokset kaikille mukana olleille.

Posted

Saat pitää kisamuistona.

***

Voi kiitos

 

 

Ja pahoittelumme puhallintehtaan pojille. Toivottavasti ei tullut mitään vakavaa tai isompaa vauriota autoon.

***

Kävin pyllistää varikolla keulan alla ja ainoastaan kallistuksenvakaaja näytti kärsineen.

.

.

.

Mitkäs oli kaikkien osallistujien kierrokset & sijotukset loppujen lopuksi?

Guest Jeeves
Posted

VWR kiittää kanssaharjoittelijoita, ja varsinkin Ketsaa ja Petteriä oikeasta urtsi-hengestä.

 

162 kierrosta kertyi meillä muistaakseni, ei varsinaisia ongelmia, paitsi pidon ja voiman puute , mutta palkintosijoille ensimmäistä kertaa.

Posted

Puhallitehtaan Pojat kiittää ensiksi kaikkia äänes.. eikun tapahtuman osallistujia.

Seiska lippupisteen pojille ISO käsi.

Meidän kisa meni alusta alkaen hyvin,auto toimi hyvin.

Valot sais olla vähän paremmat mut kyl niillä näkee,kierrosajat paranivat joka kuskilla.

Itse tykkään ajaa pimeellä,jo perinteeksi muodostuneesta tiimimme pöyrähdyksestä vastasi pepe tuttuun tyyliinsä.

Tamiken sabotaasi yritys aiheutti onneksi vain kunnon kipinäsuihkun ja vakaaja vääntyi.

vaimennin ei meinannut lähteä auton alta pois,kuski joutui peruuttamaan että homma hoitui.

Kisahan meni lopussa aika jännäksi kun KLR antoi "siimaa",Kierroksia meille molemmille tuli 203 mut KLR oli 1/2 kierrosta edellä.

Siitä sitten kamat kasaan ja peli trailerille ja nokka kohti kotia samoilla silmillä.

 

T.PETE.

Posted

DWL joutui tosiaan valitettavasti jättämään loppu-ajoharjoittelun kesken allekirjoittaneen hemmetin hölmöstä ajovirheestä johtuen. Lisäharjoittelu olisi siis ehdottomasti paikallaan. Kierrosmääräksi jäi 73 + 4 varikkokierrosta, chrono ei näköjään niitä laske.

 

Auto meni kovaan kaiteeseen kuskin etukulma edellä. Kaide oli pultattu isokantaisilla (ei pyöreäkantaisilla) pulteilla kaiteen "aallonharjasta" joten ne pultinkannat repäisivät vanteita aika ilikiästi. Osumanopeudeksi Racechrono (5hz mokkulalla) sanoi 42 kmh. Merkittävästi lujempaa siis osui kun miltä se tuntui, kuljettajassa ei naarmun naarmua tai mustelmaa.

 

Auton vahingoiksi lasketaan 2 vannetta (varmaankin oikaistavissa), takatukivarsi (vaihdettavissa), tuulilasi (muotti + pari uutta lasia pitää teettää), vähän kuituhommia. Vyöt vaihdetaan.

 

Mikko otti hienoja kuvia: http://www.dwl.fi/shows/botnia09

 

Laitatteko vaikka YV:llä miulle kierrosmääriä mitkä on tiedossa niin koostan ne urhonajot.fi -sivuston tuloksiin!

 

Puavo / DWL

Guest Toni I
Posted

 

tuulilasi (muotti + pari uutta lasia pitää teettää)

 

Puavo / DWL

 

kysäseppä ensin Kuusisen Eskolta. Juttelin sen kanssa joku aika sitten noista laseista. Se sanoi et sil oli aikanaan joku raumalainen lasifirma, mikä teki laseja sille. Voi muotti olla vielä tallella? Silver Hawkin ja muutaman muunkin korin lasikuitumuotit on vielä Eskolla tallessa.

Posted

racechrono_log.jpg

 

Tässä vielä kuvakaappaus DWL ylim. lenkistä racechronon lokissa.

 

Tekniikka toimi luotettavasti mutta valoihin tullaan kyllä panostamaan jos pimeessä meinataan ajaa jatkossa.

Posted
racechrono_log.jpg

 

Tässä vielä kuvakaappaus DWL ylim. lenkistä racechronon lokissa.

 

Tekniikka toimi luotettavasti mutta valoihin tullaan kyllä panostamaan jos pimeessä meinataan ajaa jatkossa.

 

 

Kaunista! Huomattavasti selvempi kuva kuin aikaisemmat Valtosen ja Ketsan ottamat kuvat... :)

Posted

Selkeempi on kuva, mutta yrittäkää itte ottaa kuvia halvalla kännykällä "yökuvaus"- toiminto päällä ja huitoa samaan aikaan mettän reunassa pörränneitä ötököitä pois linssin edestä :-)

Posted

Jaa, no joka tapauksessa pyydän nöyrästi anteeksi Tiaran tiimiltä aikaisempaa kommenttiani. ThöPuttis (AKA KeskisuomenOmaLucaBadoer) ei ollut mukana Tiaran tiimissä oletukseni mukaan, vaan hänet oli korvattu Ilimannin wäjellä. Huhut vellovat voimakkaasti F1 kuskien osalta ja ei URHO siitä paljoa jälkeen jää :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...