Guest MillaI Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 Joo, ei ole heti tarkoitus ikkunoita irroittaa... Ei ehkä enää ikinä. Metake taitaa itse valmistaa tuota Tummelia, kun sitä usein ehdottaa! Tummeliako käytät liukasteena? Tiedän et se on hyvä rasva koska ole emäntäkoulunkin käyny. Quote Link to comment
metake Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 Tummeliako käytät liukasteena? Tiedän et se on hyvä. En ole ihan kaikkeen kokeillut, voishan sitä yrittää kotona ehdottaa... Quote Link to comment
Guest MillaI Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 Sain vihdoin liukuoven lasin paikoilleen kunnon fairykylvyn avulla. Ovikin on paikoillaan jo, mut jotain säätöä lukot tarttee vielä kun ei se pysy kiinni. Kattoverhoilija ei sit tullu vielä. Joten hitaasti yritän keksiä tekemistä autotallissa... Quote Link to comment
Guest MillaI Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 ÅÅÅKKEEEE! Linda ei edisty!!?? Quote Link to comment
Miglos Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 no mee, Milla, talliin duunaamaan =) Quote Link to comment
Guest MillaI Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 Mä en osaa/uskalla tehdä sähköjä. Odotan et katoverhoilun laittaja tulis. Moottori on vielä kesken. Eli en saa luukkuja ja ovia kiinni ennen kuin kattoverhoilu on paikoillaan ja sen jälkeen vasta ikkunatkin. Kojelautaa ei kai kannata asentaa ennen kuin sähköt on tehty? Auto ei kulje ilman moottoria. Eli odotan et saisin homman taas siihen tilanteeseen et voisin tehdä jotain. Etuvalojen sähköt tein äsken, jotta sain lamput paikoilleen. Ostan etuvilkut jos jollain on nurkissa kuleksimassa uudet/uuden veroiset. Quote Link to comment
metake Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 ÅÅÅKKEEEE!Linda ei edisty!!?? No hitto, eihän sellainen vetele. Korjaamme tilanteen pikapuolin, soittelen... Quote Link to comment
Guest Jutta Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Mä voin tulla juottamaan, enkös Åke oo aika hyvä siinä? Sitä paitsi osaan käyttää kutistussukkia, vai olikohan ne stay-upit? Infoo Åkeliini millon meet jos vaikka tulisin mukaan. Quote Link to comment
Guest MillaI Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 Sellaiset päivämäärät kuin 10.9.-12.9. on heitetty ilmoille. Käviskö kellee? Jorkka pappakin pääsisi silloin paikalle! Eli talkoot ehkä taas tiedossa. Quote Link to comment
jolkkon Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 On kyllä kamalaa seurata vierestä mitä palkkatöiden aloittaminen tarkoittaa autoharrastukselle! Talkoot on hyvä idea saada hommaan vauhtia. nim. 8-16 joka helevatin päivä Quote Link to comment
Guest Jutta Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 Jorkka-Pappa ainakin varas mut tolle viikonlopulle joten mä tuun varmaan paikalle pitelemään papukaijapihtejä. Quote Link to comment
Guest MillaI Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 Joo, Lindan kasaus tyssäs kuin seinään kun työt aloitin. Ei ole aikaa istua autotallissa ja ihailla aikaansaannoksia. Ylitöitäkin harvaseilta.. Mitä sitä palkalla tekee jos ei ole aikaa niitä tuhlata autoihin? Pitäisköhän tehdä vielä muutama muksu niin sais hyvän syyn olla kotona (tallissa)? Jos ei Åke pääse auttaa sähköissä tuolloin, niin tehdäan me kaikki muut hommat valmiiksi! Eli juodaan, syödään ja naarmutetaan peltejä... Quote Link to comment
metake Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 Jos ei Åke pääse auttaa sähköissä tuolloin, niin tehdäan me kaikki muut hommat valmiiksi!Eli juodaan, syödään ja naarmutetaan peltejä... Meinasin kyl tulla jo ens viikonloppuna, mutta voin mä jättää tulemattakin... Quote Link to comment
Guest palomaeki Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 Jos noille vilkuille on tarvetta niin voisin kurkata jos mulla ois hyväkuntosia vielä eteen...? Quote Link to comment
Guest MillaI Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Etsin vielä hyväkuntoisia etuvilkkuja, aikaa ja tallimotivaatiota. Quote Link to comment
Guest MillaI Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Tervetuloa lauantaina ja sunnuntaina tallitalkoisiin! Noin puolesta päivästä lähtien lauantaina alkaa rankka uurastus tai kaljan litkintä. Quote Link to comment
Guest MillaI Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 Kiitos kaikille talkoolaisille! Linda edistyi tarjoilusta huolimatta. Pelkääjällä on ovi ikkunoineen. Kojelaudan sähköt on melkein laitettu. Liukuovi toimii ja lukkokin melkein. Vaihteisto on paikoillaan. Nyt pähkäilen et mihin omia paras laittaa ohjaamon kaijuttimet? Ja et mitä mä oikein laitan sen takaosan laminaatin alle, kun kaikki sanoo eri matskua? Quote Link to comment
jonih Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 Ja et mitä mä oikein laitan sen takaosan laminaatin alle, kun kaikki sanoo eri matskua? Ruusukuvioinen kaakeli? Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 Kaakelia laminaatin alle? Seuraava ehdotus onkin sitten varmaan nupukiviä. Quote Link to comment
Guest MillaI Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Lindassa on jarrut!! KEerran ilmattu ja muutama ilmaus jäljellä. Etuovetkin on paikoillaan lasineen. Ja vaihteisto on kiinni. EHKÄ moottori saadaan persuuksiin maanantaina. Kattoverhoilua vieläkin odottelen ja sähköjen viimeistelyä. Eli ens viikolla vois ehkä jopa kokeilla starttaako moottori vielä!! JEE! Otan kuvia kunhan jaksan noutaa kameran objektiivin korjaamolta... Quote Link to comment
Guest MillaI Posted October 2, 2010 Share Posted October 2, 2010 Do dii. Sain vihdoin objektiivin huollosta, siinä oli bajonetti rikki! :D Uusia kuvia. Quote Link to comment
Guest MillaI Posted October 2, 2010 Share Posted October 2, 2010 Ja vielä kuva bitumin asentamisesta Quote Link to comment
Guest KariT Posted October 2, 2010 Share Posted October 2, 2010 Mitä laitat laminaatin alle? Mulla on vaimennusmatot kiinnitetty peltiin, mutta kai sinne jotain muutakin pitäisi laittaa??? Quote Link to comment
Guest MillaI Posted October 2, 2010 Share Posted October 2, 2010 Mä en tiedä mitä lattiaan pitäis laittaa. Kaikki ehdotukset menee ristiin. Tällä hetkellä oli mielessä tuon "telttapatjan" jättäminen laminaatin alle. Mut mulla ei ole alla bitumia, ainakaan vielä. Olin ajatellu et se laminaatti ja sisustus painais sen telttapatjan niin tiivisti lattiaan et kondensiota ei pystyis tapahtumaan, mut voi olla väärässä ja luultavasti olenkin, koska usein olen. :D ELi mietin vielä et jos laittais ohuen bitumin vielä alle. Quote Link to comment
Guest MillaI Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 Mitä ootte laittanut siihen vinoon seinään, eli takaosan lattian ja mootritilan väliseen seinään? Mä laitoin jo bitumia, mut mitä muuta? Joku eriste? Miten tuo kuskin takana oleva väliseinä olis paras verhoilla? Siis mihin asti se tulis? Quote Link to comment
Guest MillaI Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Ny on moottori persuuksissa! Vaikka kuvissa ei sitä näy, niin myös kaasarit on asennettu ja toinen uusi sorsa. JEE!! Kiitos avusta Turo ja Jari! Quote Link to comment
jonih Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Komeeta! No nyt kun tuo alkaakin olla jo ajokunnossa, niin muistutuksena mainittakoon, että meidän tarjous kolkista on edelleen voimassa! Quote Link to comment
Mikojan Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Milla, mistä hankeit tuon vararenkaan hupun, on muuten aikas hyvän näköinen ? Quote Link to comment
Guest MillaI Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 Kattoverhoilu on paikoillaan JEE! Quote Link to comment
Tomppa Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 Takaluukku ilmeisesti ei vielä? :) Quote Link to comment
Guest MillaI Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 Huomenna saa luukun ja muutaman ikkunan! :) Kiittää ja kumartaa! Quote Link to comment
Guest MillaI Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 No ei tullu vielä takaluukku kiinni koska se ei mahtuisi aukeamaan autotallissa. Mut saatiin neitiin kiinni sorsat, äänenvaimennin, sivuikkunat, kattovalo ja toinen häikäisysuoja. Vähän myös sähköjä tuli tehtyä. Kiitos tallikaverit Jutta, Jorkka, Åke ja Jari! Quote Link to comment
Guest MillaI Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 Ikkunoista siis puuttuu enää tuulilasi. Se taitaa tulla viimeisenä. Tietääkö kukaan mistä saa pääkaupunkiseudulla halvimmalla tuulilasin? Pitää vissiin ostaa uusi tuulilasikin kun kaikki muutkin lasit on uusia. Quote Link to comment
Jallu Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 Milla, mistä hankeit tuon vararenkaan hupun, on muuten aikas hyvän näköinen ? selaappa tarinaa pari sivua taaksepäin niin johan selviää Hyvin etenee, siistiä jälkeä ! Quote Link to comment
Guest Marzan Posted October 11, 2010 Share Posted October 11, 2010 Ikkunoista siis puuttuu enää tuulilasi. Se taitaa tulla viimeisenä. Tietääkö kukaan mistä saa pääkaupunkiseudulla halvimmalla tuulilasin? Pitää vissiin ostaa uusi tuulilasikin kun kaikki muutkin lasit on uusia. Mä ostin möhköön tuolta edelliskesänä: http://www.tgtuulilasit.fi/ Lasi on hyvälaatuinen ja meni hyvin paikalleen. Hintaa oli muistaakseni 90 €. Kyselin noin 5 paikasta ja tämä oli halvin. Antoivat vielä hyvät asennusohjeet paikan päällä. Varmaan jostain saa halvemmallakin, jos on aikaa etsiskellä. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted October 11, 2010 Share Posted October 11, 2010 Mikäs toi kuskinpuolen westyikkuna on? Kaksiosainen? En ole moista ennen nähnyt, tosin on jäänyt näkemättä paljon muutakin. Quote Link to comment
Guest MillaI Posted October 11, 2010 Share Posted October 11, 2010 Tuon ikkunan ostin joskus eBaystä. En tiedä mihin se kuuluu alunperin. Nyt testaan et paljonko se vuotaa sateella ja humisee ajaessa. Tiiviste ilmeisesti pitäis olla toisenlainen, kun ei kauhean tiukasti istu. Jos tuo ei ole hyvä, niin vaihdan sit alkuperäisen. Quote Link to comment
Heka Posted October 11, 2010 Share Posted October 11, 2010 Olisko toi westyikkuna tölkistä? Samanlaisia on ollut joissakin. Jos vaihdat tavallisen tilalle, niin voin ostaa ton sulta pois! =) Quote Link to comment
Recommended Posts