Guest simo91 Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 eli missähän voi vika olla kun käy vain 1 ja 3 kunnolla ? otin 2 ja 4 tulpan johdot irti niin ei ole mitään vaikutus käymiseen ja sitten otin taas vuorostaan 1 ja 3 niin jaksaa nipin napin pysyä käynnissä. Olen vaihtanut uudet tulpat+johdot ja virranjakajan kansi.Sytytys säädetty kohilleen. missä vika ? Quote Link to comment
Racing Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 Kannet halki tulpanjengoista ja vuotaa puristuksia pihalle tai venttiilien säätö pielessä/venttiilit vuotaa tms. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 kannattaisi varmaan katsoa tuleeko "pimeiden" johtojen kautta kipinää tulpalle? Quote Link to comment
Guest Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 noin se vakiokone usein kay tyhjakayntia, paaosin kahdella pytylla :) Loput kaksi vaan heiluu mukana yleisesta mielenkiinnosta. Johtuu imusarjan rakenteesta ja imupulsseista. On niilla pieni vaikutus ja yksilokohtaisia eroja tuntuu olevan. Quote Link to comment
Guest simo91 Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 katoin niin jokaiseen tulee kipinä..vaan se oli jännä kun käsin pyöritti konetta hitaasti niin tuli vaan kahdelle kipinä. Quote Link to comment
mite^ Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Kärjet, kärkiväli, puola, jakajan akselissa klappia? Quote Link to comment
Guest simo91 Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 kärkiväli katottu. Äsken kävin kokeilee startti pilotilla jotta onko imu vuotoja missään, ei ollu vaikutusta kun suhuttelin liitos kohtiin vaan sitten kokeilin piruuttaan suoraan ilman putsariin sitä niin kierrokset vaan hyyty, niin oisko vika ilman saannissa ?? Quote Link to comment
Guest simo91 Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Mitäs ootte mieltä että kannattaako ostaa normaali puola vai sitten suur teho puola ? Quote Link to comment
Tanhis Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Mitäs ootte mieltä että kannattaako ostaa normaali puola vai sitten suur teho puola ? Kannattaa ostaa laadukas puola. Quote Link to comment
Guest Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 koita ekaks uudet karjet ja kondensaattori. Jos puolan ostat niin laadukas tavallinen puola joka EI tarvitse esivastusta. Quote Link to comment
tmm Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Komppaan Bugfuelia. Tuskin siinä mitään vikaa on. Kurkku/sylinteri lienee ainoa tapa taata seosta tasaisesti joka pyttyyn. -Tuomas Quote Link to comment
Guest simo91 Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 ei vkl kerinny rakentelemaan niin irrottelin tänään konkan että käyn vara osa liikkeestä uuden niin piti ihan vähän aikaa miettiä että pitääkö kuplassa muka olla kaks konkkaa ??? kun tuossa näky olevan kaks kondensaattoria . toinen oli ihan oikeessa paikassa vaan toinen oli sitten puolan + navassa Quote Link to comment
Kurre Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 kun tuossa näky olevan kaks kondensaattoria . toinen oli ihan oikeessa paikassa vaan toinen oli sitten puolan + navassa Ettei olis häiriönpoistaja Quote Link to comment
Guest Variant Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Eihän 2 ja 4 piuhat oo ristissä? Jos ei ja ongelmaa ei ajossa, ei kannata huolestua. Ihan niin kuin Bugfuel ekassa viestissä kertoi. Itselläni oli myös sama ihmettelyn aihe, mutta kun viritin lisää ja vaihdoin imusarjat+kaasarit, "ongelma" poistui. Quote Link to comment
Guest simo91 Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 ei ole ristissä. vaan kun ongelmaa on ajossakin niin vähän huono juttu. Quote Link to comment
Virtanen Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Oma kokemus jonkun sylinterin huonosta käynnistä, kaikki sytytyspuolen osat vaihtoon > ei vaikutusta. Sen kanssa kärvistelin muutaman vuoden, käynti parani aina hiukan kun ajoi paljon. Lopulta tajusin, että vika oli imusarjassa. Oli puhki esilämmitysputkeen... Quote Link to comment
Guest simo91 Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 no tilasin nyt uuden kondensaattorin niin pitää sitä vielä kokeilla jos ei vaikuta vois sitten kahtoo ton imusarjan. Quote Link to comment
NO H2O Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Puristuspaineiden mittauskaan ei varmaan haittaisi... Huohottaako kone kovasti? Viekö öljyä? Pöllyttääkö sinistä? Minkälaiset ko. sylinterien tulpat ovat verrattuna 1 ja 3 pyttyihin? Mikäli kone alkaa olemaan "tiensä päässä" vian korjaaminen virtalaitteita, tms. parantelemalla ei poista vikaa vaan "loiventaa" sen esiintymistä ja ominaisuuksia... Quote Link to comment
Guest Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Mulla oli tollanen kun oli kolme neljästä kannesta enempi ja vähempi halki venttiilistä tulupanreikään.. Quote Link to comment
Guest simo91 Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 öljyä saa kyllä kippailla vähän väliä lisää :D mutta sinistä ei työnnä Quote Link to comment
Guest simo91 Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 kävin testiajolla puoli tuntisen ja välillä tuntui jotta rupeisi kunnolla lähtemään mutta se on kyllä tosiaan semmosta hetkellisä Quote Link to comment
Guest simo91 Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 nyt taas pelittää kun vaihdoin konkan ja käret, ajamassa en oo kyllä käyny vaan mitä paikallaan kierrättelin niin tuntus pelaavan. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.