ARTO Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Metakella hyviä kuvia kuplan alta. Kuitenkin te muutkin kuvaatte volsujanne alta päältä ja takaakin, joten laitellaas tänne miten hyvin/huonosti tervattuja pohjia löytyy. Perään jos vielä kommentit onko alkuperäistä pintaa vai 10-kertaan tervattua tai jopa 5-kertaan hitsattua pintaa:) Kaivelen muutaman kuvan myöskin tänne... Quote Link to comment
Barney Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Tuossa ennen hiekkapuhallusta, epoksia ja pintamaalia. Nykyään kiilt musta. Quote Link to comment
Västi Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Puoliskat + puhallus + Temadur SC50 Medium Gloss Black Quote Link to comment
mikan Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Mun ex-turbon hitsaamaton pohjalevy josta massat kaavittu pois. Yli 40 vuotta suomen teitä kesät talvet. Ja sama puhallettuna ja maalattuna. t. Mika Quote Link to comment
Guest kepajake Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Uudet lattianpuoliskot, hiekkapuhallus ja pari kerrosta 2-komponetti epoksia. Quote Link to comment
mite^ Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Pelastettu siviililiikenteeltä oleva yksilö. Tuolloin kun koria tein niin tuli tehtyä köykästä versiota taivoitteena valmiina 680kg. Nyttemmin ensivuoden sääntöjen takia pitää punttia lisätä kun auton pitää painaa 740kg, kori alustaltaan hiukan vielä kesken mutta kaippa sekin joskus valmistuu. Menikös tuossa pohjan tekemisessä 7 tuntia aikaa vaikka oli melko yksinkertainen homma loppupeleissä. Quote Link to comment
ARTO Posted December 12, 2010 Author Share Posted December 12, 2010 Alkuperäistä maalipintaa 70-luvun lopulta. 30-35tkm nähnyt suomalaista maantietä runsaan 10-vuoden aikana. Kuvat vuodelta 2010. Pohjaa on vahailtu mm lattipeltien osalta, joten siinä syy miksi kiiltää tarkkasilmäisimpien silmissä "liikaa". Quote Link to comment
Roope Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Aikas virheetön tuo arton pohja. Haluu nähdä kuvia ulkokuorestakin. Quote Link to comment
kari kittilä Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Tässä ois muutama kuva mun Karmann Ghia projektin pohjasta. Uudet puolikkaat, hiekkapuhallus, teollisuus epoksi ja pinnassa polyuretaani+lakka Quote Link to comment
Guest Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Kuva parin vuoden takaa. Quote Link to comment
Guest janie79 Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Vähän kaukaa otettu.. huhtikuu 2010. Quote Link to comment
Guest umppari Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Ennen..... ja jälkeen tuunauksen Quote Link to comment
Guest janie79 Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Toivottavasti ei kuitenkaan siinä järjestyksessä :D Quote Link to comment
Hebster52 Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Vaimon 66:sen pohja, tervattu joskus 60-70 luvulla? Ei ole sen jälkeen tehty mitään. Quote Link to comment
Kurre Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 Ennen..... ja jälkeen tuunauksen Eipä uskoisi samaksi paikaksi Quote Link to comment
Barney Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 Aika jännä kun on runkonumero alapuolella :) pohja;) Quote Link to comment
puuhapete Posted May 14, 2011 Share Posted May 14, 2011 Tommonen löytyy täältäpäin: puhallus + puoliskot + sama maali ku Västillä ;) Ja runkonumero yläpuolella =) Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted May 20, 2011 Share Posted May 20, 2011 Sorahieronta, inerta 5, Teknodur pinnassa. Likainen pölyinen yms. Oishan tosta paremman kuvan voinu ottaa, vaikka tässä kohta ennenku kori nostetaan päälle, jos vaikka pesis ja veis aurinkoon :) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.