Guest Pip0 Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, että mites on proejktien käyny? Onko päästy kadulle tahi radalle vai seisooko projektit hakemassa motivaatiota? Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 kupla myyty ja kirppu on "täydellisen" läpikäynnin alla.. Taitaa olla näitä ikuisuus projekteja... Quote Link to comment
jukkis Posted June 4, 2007 Share Posted June 4, 2007 Ikuisuus projekteja tosiaan ;) Mut mulla kuitenki alkaa olee turbo-ähtäri nipussa! Laitoin vakuutuksiin perjantaina ja viikonloppuna pääsin vihdoin jo ahdettuna "varovasti" kilon paineilla ajelee. Mukavasti suhahtaa! Penkki aika ois perjantaina ja jos pysyy kasassa ni turbon muutos katsastus ens viikolla. Quote Link to comment
jukkis Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Kävin penkissä. Helvetillisten kipinän puutos ongelmien kans joutu penkittää säälittävät lukemat!! 131.9 kw/4300rpm 301,3nm/4110rpm. Ahtoja vain 1,1bar. Ei mee mihinkään! Mut tästä o hyvä jatkaa, ensmäinen vw pata minkä tehny/ penkittäny. Quote Link to comment
mikan Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 300 Nm vääntö on aika kiva lukema verrattuna 180 hepan tehoihin. Tuosta kun käyrä jatkuisi vielä +2000 rpm, niin irtoisi aika kivasti tehoa. Mikä siellä ahdistaa vai pelkästään kipinä katoaa suuremmilla kierroksilla? t. Mika Quote Link to comment
jukkis Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Epäili penkittäjä et vika korjaantuu vaihtamalla tulpanjohdot laadukkaampiin, ehkä myös jakajan kannessa tai pyöriässä oli häikkää?? Kiersi helposti 6500rpm missä oli rajotin mut teho ja vääntökäyrä putos pystysuoraan alas jossain 4500rpm kohdalla, ku kipinä loppui. Asiasta toiseen.. aika hieno kommentti tuli meitä ennen penkittäneeltä porukalta... "30hp saatte lisää ku penkitätte kokkolassa". Aika isoja eroja penkkien välissä? Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Näinhän sano slugien dynopäivilläkin, että F-ryhmän parhaat tojota korolla GT:t oli 240-heppasia "Harisen penkissä" ja tässä dynopäivien penkissä tehokkain niistä oli sitten ollut 217hp. Ihan koleasti on vääntöäkin kyllä, tehokin noilla kierroksilla jo varsin kova. Kyllä tuolla kadulla kepittää vakiopainoisellakin (mutta ei välttämättä vakiolaatikkoisella) kuplalla yli 99% liikenteessä olevista muista autoista. Kauppaan saa suoltaa melkoisesti rahaa että samaan pääsee uudella autolla. Puavo @ www.dwl.fi Quote Link to comment
jukkis Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Ei oo vakio laatikkoo eikä painokaan tuskin oo vakio, kuttaperkkaa, polykarbonaattia ja alumiiniä o yritetty tunkee joka paikkaan ;) Varmaan sen yli parikyt hepoo saa lisää ku saa sytkän kuntoon ja vielä tulee lisää ku saa paineet nostettua joku 0,3-0,5baaria ylemmäs... tästä jatketaan! Jos pysyy nipussa ni toinen säälitävä kokeilu tehdään parin kuukauden sisään vesi/metanoli ruiskun, toimivan sytkän ja korkeempien ahtojen kanssa. Quote Link to comment
jukkis Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Pari viteoo. Linkkien toimivuudesta ei mitään tietoo?? Sanokaa toimiiko. http://www.youtube.com/watch?v=hOlH3iCOsaY Pari viimeistä vetoo jäi kuvamaatta, kun kamera mies lähti töihin. Eipä se kyllä paljoo tuosta muuttunu. Quote Link to comment
mikan Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Näinhän sano slugien dynopäivilläkin, että F-ryhmän parhaat tojota korolla GT:t oli 240-heppasia "Harisen penkissä" ja tässä dynopäivien penkissä tehokkain niistä oli sitten ollut 217hp. Onkohan Harisen penkissä tullut sitten jotain muutoksia. Aikoinaan kun Hariselta kyselin luotettavuudesta niin kertoi ajaneensa vakioautoja ja saaneen hyvin lähelle tehtaan ilmoittamia lukemia. Kolmen hepan tarkkuudella oli myös mun autossa tehtaan ilmoittama lukema. Tämä tosin oli joskus vuonna 1 ja 2. t. Mika ps. Pikkasen oli hymy herkässä noissa videoissa. :-D Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Mie epäilen kans että ei niissä ihan niin suurta eroa ole, mutta jos on harisen penkissä mitannu taho X vaikkapa 226hp niin siitähän tulee kahden ihmisen jälkeen puheiden jälkeen jo 240hp ja sitten kun toinen penkki näyttääkin vaan 217hp -> virhemarginaali ei enää olekaan kun pari hassua prosentia. Tommottii 0,5 baria lisää painetta tekee kyllä jo aika perhanasti tehoakin lisää, seuraavaa "säälittävää" dynolukemaa ainakin mie odotan mielenkiinnolla! Puavo @ www.dwl.fi Quote Link to comment
jukkis Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 joo kyllä se pisti hymyilyttää ;) Quote Link to comment
Jr Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Jukkis Mistä noita takasivuikkunan scooppeja saa? Quote Link to comment
jukkis Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Racer place:n kautta tilasin. Valmistaja Butler Built. Quote Link to comment
-tipi- Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Ei sulla videoo ois kadulta/radalta... Quote Link to comment
jukkis Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Ei valitettavasti oo. Kaveri joka nuo aikasemmat pätkät kuvasi ja laitto tuonne näytille tulee käymään juhannuksena tänne kajaaniin. Silloin vois olla saumaa kuvata jotain pätkää jos vaan satun olee ajokunnossa? Sytkä ongelmatki alkaa olla kunnossa. Vetää jo vähän aiempaa paremmin :) Quote Link to comment
jukkis Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 No eipä oo ajo videoo saatu kuvattu vieläkään. Jotain kellotuksia otettiin tänään 0-100 kmh. 5.2 sekunttia ja sitten kellotettiin tuota paikallista "testi" liikenteen jakajaa, joka on aavistuksen alle 200m. Kupla kelaa 130kmh ja aikaa noin 8sek. Testit ei ollu tosiaankaan mitään virallisia, eli elkää vetäkö kukaan herneitä sieraimiin ;) kokeiltiin vaan omaks iloks mitä lukemia saadaan. M3 e36 pemari ottaa samalle jakajalle 110kmh, veljen 525 noin 100kmh jne... kunhan vertailtiin. Miten muitten ikuisuus turbo rojektit etenee? Quote Link to comment
hanski. Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 hitaasti..mutta varmasti... Quote Link to comment
jukkis Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 Etenee? vai kulkee mun kupla? ;) Quote Link to comment
hanski. Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 Etenee? vai kulkee mun kupla? ;) mun projekti etenee hitaasti, mutta varmasti... sun kupla tuntuu kulkevan oikein mukavasti.... jos tuolla n 200 metrillä ehtii kiihtyä n 130....kuulostaa oikein hyvältä!!!! Quote Link to comment
mikan Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 5.2 on jo aika haipakkaa. Oma meni joskus 6.06. Harmi ettei tullut koskaan kokeiltua ahtopaineiden noston jälkeen olisko mennyt vitosen puolelle. Ongelmana vakiovälitykset ja käytettävä kierrosalue, eli vaati kolmospykälää. Kaverin kuplalla kun ajoin, niin se tuntui todella paljon nopeammalta kuin omani ja sille oli joskus kellotettu 4.77. t. Mika Quote Link to comment
hanski. Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 Kaverin kuplalla kun ajoin, niin se tuntui todella paljon nopeammalta kuin omani ja sille oli joskus kellotettu 4.77. t. Mika olikos se musta avo...? Quote Link to comment
hanski. Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 tuollainen välijäähdytin tuli teetyttyä proturbossa..... eikä ollut ilmainen kenno, mutta työn jälki todella hyvää!!! Quote Link to comment
jukkis Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 Asiallinen cooleri näyttää olevan!! Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 Tosiaan asiallisen näkönen cooleri. Ittellä oma projekti etenee hitaasti mutta varmasti... Tässä oma koppa tullu maalauksesta. Onneksi ei menny enempää ku 10-12l lakkaa.. Mutta koneen tekoon ei ole vielä löytyny aikaa. Mutta onneksi tulee talvi kohta.. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 ompas lyöty flakee pintaa, cool Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 Oli pakko maalta se ku "kaikki" kirput yleensä on joko keltasia tai punasia... Vaikka ei niissäkään väreissä mitään vikaa ole.. Flake meni vaan tän verran. Olis ehkä saanu olla hivenen isompaa mutta kyllä tuokin kelpaa. Quote Link to comment
mikan Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 Sehän oikein oul skuulia purkin etiketinkin mukaan. :-) Keväällä se sitten on varmaan ajossa... t. Mika ps. Mikä olikaan rengaskoko? Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 Sehän oikein oul skuulia purkin etiketinkin mukaan. :-)Keväällä se sitten on varmaan ajossa... t. Mika ps. Mikä olikaan rengaskoko? Toivottavasti keväällä. Olis kiva olla vappu cruisingiss mukana.. Tavote on vielä tämä kesä mutta senhän ny tietää että miten siinä käy. Menny niin pikku osien hieromiseksi. Vaikka ny ei tartte enää purkaa mitään. Mutta yllättävän paljo menee aikaa tuohon kokoamiseen :( Quote Link to comment
Guest PaKe Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 Tulipas todellakin komee koppa :) Quote Link to comment
Pepe Posted July 12, 2007 Share Posted July 12, 2007 On kyllä hieno! Opetatko sen nopeaksi? Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted July 12, 2007 Share Posted July 12, 2007 On kyllä hieno! Opetatko sen nopeaksi? hormooneilla olis aikomus saada hivenen vahvemmaksi... Quote Link to comment
jukkis Posted July 12, 2007 Share Posted July 12, 2007 Väri valinta on tosiaan loistava!! Ja muutenki asiallinen kirppu näyttää olevan. Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted July 12, 2007 Share Posted July 12, 2007 Väri valinta on tosiaan loistava!! Ja muutenki asiallinen kirppu näyttää olevan. Kiitoksia kiitoksia. Ittekkin olin aika tyytyväinen ku tuli kori maalarilta. Livena on aivan eri effektit tuossa värissä. Quote Link to comment
jukkis Posted July 12, 2007 Share Posted July 12, 2007 Livenä tosiaan näyttää vieläki paremmalle tuommoset värit. Jotain kokemusta on mullakin tuosta flakesta, tuli kaverin "mopo" maalattua silleen että vihreen kandyn päälle kulta flake ja useita kerroksia kirkas lakkaa päälle. Quote Link to comment
jyrie Posted July 13, 2007 Share Posted July 13, 2007 jos mä oisin kirpun omistaja niin mä ostasin siihen ne ovaalin takavalot mikkä on myynnissä nyt täällä. sopis kaikista parhaiten, tsekkaa vaik usalaisten kirppuja. :-) Quote Link to comment
jyrie Posted July 13, 2007 Share Posted July 13, 2007 jäikö sitä flakea vielä? ;-) ois yks chopperi kun kaipais väriä, siis eu/takaloksu, ö-tankki ja B-tankki... Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted July 14, 2007 Share Posted July 14, 2007 jäikö sitä flakea vielä? ;-) ois yks chopperi kun kaipais väriä, siis eu/takaloksu, ö-tankki ja B-tankki... ei jääny ku pieneen purkkiin hivenen pohjalle. Tämä olis aikomus käyttää koneen pelti osiin ym ym. Ebaystä olen itte ostellu ja suomessahan on tuolle flakelle oma jälleen myyjäkin. Nytt vaan en muista mikä sen nimi oli.. Tuommoseen prätkään menee helpolla yx iso purkki jos lokarit ym malaataan.. Tuon flaken voit itte ruiskutella päälle ja väli kerros lakat. Sitten vesi hioo ja antaa sitten ammattilaisen ruiskutella pinta hyväksi jos omat taidot ei riitä.. Itte meinaan talvella maalata tuolit ym ym. Pitääkattoa jos tilais flakea Tuohon kirppuun tulee rautaristi takavalot On aikomus sekottaa tuota rautaristii vähä sinne sun tänne. Puhtaasti ei ole aikomus tehdä old schooli vaan pikkasen sekottaa uuttakin sekään... Sori että tulee ny sekotettua tätä tbo threadia Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted July 14, 2007 Share Posted July 14, 2007 Ainakin noita saa SP-automaalit oy:stä hyvinkäältä. Tallilla vois olla purkki vihreetä, hopeista ja kultaa... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.