Jump to content

Volkswagen narahtanu päästöjen vääristelystä


Recommended Posts

Lisäys testin tunnistamiseen: Rattia ei rullilla pyöritellä,ajonvakautukseen ei tule signaalia kiihtyvyyksistä, kukaan ei pidä ratista kiinni, GPS on mykkä (aina ollaan sisätiloissa), monasti konepelti on raollaan, etäisyystutkat edessä ja/tai takana tunnistaa jotakin mittalaitteita tai kiinnitysrakenteita ilman muutoksia jne... Tunnistaminen on siis varsin helppoa. 

Osa autoista ei edes suostu toimimaan ilman erillistä "dynamometri" asetusta testirullilla - johtuen lähinnä kyllä ajonvakautuksista.  

Link to comment
  • 9 months later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...