Jump to content

Bug in Finn 2016 Ruovesi 29-31.7.2016


jarska1

Recommended Posts

Kiitokset tapahtuman järjestäjille & entisille ja nykyisille yhdistyksen vetureille!

 

Ja lauantailta erityiskiitokset bändille hienosta setistä, sekä Turusen Mikolle klo 3.00 saunavuorosta :-)

 

NAWt4ggDX5MgfjFkzYBut8nd7kmf-JSTsR6_QrmX

 

 

Ja alla ehkä toimiva linkki tiukkaan menoon. Jos videokuva on mielestäsi kyljellään tai katollaan, et vain heiluta päätäsi oikeassa rytmissä... ;)

 

https://photos.google.com/share/AF1QipM4wH-pAi2QYp_RtRNEDrs6TUXHnmSYSUlGuPzNsnh5JqSQnYn3YO1RR-EGAdw5bQ/photo/AF1QipNl6kXcuAj4GTeHxo6pVPhfa_wnJpXNI6qRQgI1?key=Z3VINFhhWkxlRWxBMWNZQWRTZjFzMlE5OWwxU1l3

 

EDIT: Yritetty korjata linkkiä - toimiiko BUG63 nyt?

 

NYT TOIMII :)

Link to comment

KIITOS hienosta tapahtumasta,jonka tekee...VWihmiset ja hieno tapahtumapaikka!=)ONNEA matkaan...uudelle pj:lle ja hallitukselle!P.S. äänentoistoon voisi panostaa,mikki palkintojenjakoon ja pari kajaria pääportin/wc/suihku tilojen alueelle...

Link to comment

Tämä paljastui onneksi mätäkuun jutuksi. Tulin lauantaina ja minulta perittiin vain 16€. Autossa nukkuva yksi henkilö sähköllä. Olin tyytyväinen.

Yksin autolla teltan kanssa pe-la yö 10€

  • Like 1
Link to comment

Kiitos järjestäjille hienosta tapahtumasta taas kerran.

Onnittelut uudelle PJ:lle :D

 

Minä kyselin etukäteen vain yhden yön telttapaikan hintaa ja paikan varaamista useamman auton seurueelle sain vastauksen:


Tervehdys,

 

ei tapahtumaan olekaan kuin yksi hinta, telttapaikka 14 euroa / henkilö

-hinta on sama varaa sen etukäteen tai paikan päällä, mutta etukäteisvaraukset ovat erittäin toivottavia

-kyllä etukäteen voi varata useamman auton seurueelle, mutta ne pitäisi olla etukäteen maksettuinakin, jotta saadaan koko seurueen paikkamäärä selville



Eli hinnoittelu muuttui sitten tasalta ja puolelta, paikan päällä sen maksaminen olisi ollut 4€/hlö halvempaa, koska pystyimme olemaan vain yhden yön. 8€ ei kaada vuoden harrastusbudjettia, mutta yhden yön vaihtoehtokin voisi olla vastaisuudessa paikallaan.

 

 

Kuvia lauantailta: http://aijaa.com/a/DHVc5U
 

14222142.jpg
Tölkkifoorumi.fi:läisten VWälijäähy leiri la 30.8.2016

 

Edited by AT5nok
  • Like 2
Link to comment

Toi etukäteen maksu on kans ihme juttu, jos nyt varaat ensvuodelle niin lasku napsahtaa samantien postiin ja jos tulee este tapahtumaan pääsyssä niin et rahoja saa takas vaan käskevät myydä varauksen itse.

Ja tosiaan hinnat heittelee kyselijöiden mukaan, ei aina sama kuin esim. jäsenille netis ilmoitettu.

Link to comment

Toi etukäteen maksu on kans ihme juttu, jos nyt varaat ensvuodelle niin lasku napsahtaa samantien postiin ja jos tulee este tapahtumaan pääsyssä niin et rahoja saa takas vaan käskevät myydä varauksen itse.

Ja tosiaan hinnat heittelee kyselijöiden mukaan, ei aina sama kuin esim. jäsenille netis ilmoitettu.

Minä kysyin myös leirintäalueen s-postista, voiko kaksi muuta henkilöä käyttää minun maksaman "toisen yön", koska minulle vakuuteltiin vielä pari viikkoa ennen tapahtumaa, että on vain yksi hinta koko tapahtuman ajaksi. Sain vastauksen, ettei maksamaani "toista yötä" voi käyttää kukaan muu,

 

Etukäteen maksulla ymmärsin, että voisi varata jonkun alueen sieltä, Minä tein näin, sovin koodisanan jolla varauksen tekijät ohjataan samaan paikkaan. 

No ei siellä ollut mitään varattua aluetta, käskivät itse etsiä sopivan. Ekasta infon näyttämästä paikasta meidät häädettiin pois, kun olikin kuulemma varattu matkailuvaunuille. Alueen kartassa oli teltan kuva.

 

Tapahtumakohtainen maksu olisi ollut ihan ok, jos olisi ollut mahdollisuus olla paikalla koko viikonloppu ja edelleenkin VW harrastus ei kaadu muutamaan euroon :D

Edited by AT5nok
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...