Hanttapuli Posted July 31, 2016 Share Posted July 31, 2016 Tölkkifoorumin mukaan vain viikonloppupakettia tarjolla http://www.tolkkifoorumi.com/phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=3524 Tämä paljastui onneksi mätäkuun jutuksi. Tulin lauantaina ja minulta perittiin vain 16€. Autossa nukkuva yksi henkilö sähköllä. Olin tyytyväinen. 1 Quote Link to comment
Stidi Posted July 31, 2016 Share Posted July 31, 2016 Jon jotain taitaa olla nimi, on palstallakin. Quote Link to comment
Guest BUG63 Posted July 31, 2016 Share Posted July 31, 2016 Kiitokset tapahtuman järjestäjille & entisille ja nykyisille yhdistyksen vetureille! Ja lauantailta erityiskiitokset bändille hienosta setistä, sekä Turusen Mikolle klo 3.00 saunavuorosta :-) Ja alla ehkä toimiva linkki tiukkaan menoon. Jos videokuva on mielestäsi kyljellään tai katollaan, et vain heiluta päätäsi oikeassa rytmissä... ;) https://photos.google.com/share/AF1QipM4wH-pAi2QYp_RtRNEDrs6TUXHnmSYSUlGuPzNsnh5JqSQnYn3YO1RR-EGAdw5bQ/photo/AF1QipNl6kXcuAj4GTeHxo6pVPhfa_wnJpXNI6qRQgI1?key=Z3VINFhhWkxlRWxBMWNZQWRTZjFzMlE5OWwxU1l3 EDIT: Yritetty korjata linkkiä - toimiiko BUG63 nyt? NYT TOIMII :) Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 Pöytäkirjan tarkastajana joutui ihan urakkahommiin. Vuoden 2015 pöytäkirjan tarkastus oli nyt lauantaina ja vuoden 2016 pöytäkirjan tarkastus eilen. 1 Quote Link to comment
hakkis Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 KIITOS hienosta tapahtumasta,jonka tekee...VWihmiset ja hieno tapahtumapaikka!=)ONNEA matkaan...uudelle pj:lle ja hallitukselle!P.S. äänentoistoon voisi panostaa,mikki palkintojenjakoon ja pari kajaria pääportin/wc/suihku tilojen alueelle... Quote Link to comment
Tanhis Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 Tämä paljastui onneksi mätäkuun jutuksi. Tulin lauantaina ja minulta perittiin vain 16€. Autossa nukkuva yksi henkilö sähköllä. Olin tyytyväinen. Yksin autolla teltan kanssa pe-la yö 10€ 1 Quote Link to comment
-MITO- Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 No olipa sitten edullista, mikähän tuo hinnoittelu mitä bif sivulla oli? Quote Link to comment
Geronimo Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 Harmi ettei tänävuonna päässy paikanpäälle. Muistakaapa nämäkin kinkerit ihan kohta. Tuntuu että jos Lady Luck lataa ilmat kohilleen niin alue käy pieneksi...Teretulloo! https://www.youtube.com/watch?v=wq211_-6rSY 2 Quote Link to comment
AT5nok Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 (edited) Kiitos järjestäjille hienosta tapahtumasta taas kerran. Onnittelut uudelle PJ:lle :D Minä kyselin etukäteen vain yhden yön telttapaikan hintaa ja paikan varaamista useamman auton seurueelle sain vastauksen: Tervehdys, ei tapahtumaan olekaan kuin yksi hinta, telttapaikka 14 euroa / henkilö -hinta on sama varaa sen etukäteen tai paikan päällä, mutta etukäteisvaraukset ovat erittäin toivottavia -kyllä etukäteen voi varata useamman auton seurueelle, mutta ne pitäisi olla etukäteen maksettuinakin, jotta saadaan koko seurueen paikkamäärä selville Eli hinnoittelu muuttui sitten tasalta ja puolelta, paikan päällä sen maksaminen olisi ollut 4€/hlö halvempaa, koska pystyimme olemaan vain yhden yön. 8€ ei kaada vuoden harrastusbudjettia, mutta yhden yön vaihtoehtokin voisi olla vastaisuudessa paikallaan. Kuvia lauantailta: http://aijaa.com/a/DHVc5U Tölkkifoorumi.fi:läisten VWälijäähy leiri la 30.8.2016 Edited August 3, 2016 by AT5nok 2 Quote Link to comment
Tanhis Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Oli tosiaan 10€ ilman sähköä ja kuullosti lähinnä sellaiselta pyydetään nyt sitten vaikka kymppi tyyppiseltä kommentilta. Quote Link to comment
Jorrma Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Toi etukäteen maksu on kans ihme juttu, jos nyt varaat ensvuodelle niin lasku napsahtaa samantien postiin ja jos tulee este tapahtumaan pääsyssä niin et rahoja saa takas vaan käskevät myydä varauksen itse. Ja tosiaan hinnat heittelee kyselijöiden mukaan, ei aina sama kuin esim. jäsenille netis ilmoitettu. Quote Link to comment
Ketsa Posted August 3, 2016 Share Posted August 3, 2016 Paikallislehdessä oli oikein etusivulla juttu tapahtumasta. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 3, 2016 Share Posted August 3, 2016 Ketsa on tasalaatunen BIF-kuvauksissaan, olipa still tai liikkuva :) Quote Link to comment
AT5nok Posted August 3, 2016 Share Posted August 3, 2016 (edited) Toi etukäteen maksu on kans ihme juttu, jos nyt varaat ensvuodelle niin lasku napsahtaa samantien postiin ja jos tulee este tapahtumaan pääsyssä niin et rahoja saa takas vaan käskevät myydä varauksen itse. Ja tosiaan hinnat heittelee kyselijöiden mukaan, ei aina sama kuin esim. jäsenille netis ilmoitettu. Minä kysyin myös leirintäalueen s-postista, voiko kaksi muuta henkilöä käyttää minun maksaman "toisen yön", koska minulle vakuuteltiin vielä pari viikkoa ennen tapahtumaa, että on vain yksi hinta koko tapahtuman ajaksi. Sain vastauksen, ettei maksamaani "toista yötä" voi käyttää kukaan muu, Etukäteen maksulla ymmärsin, että voisi varata jonkun alueen sieltä, Minä tein näin, sovin koodisanan jolla varauksen tekijät ohjataan samaan paikkaan. No ei siellä ollut mitään varattua aluetta, käskivät itse etsiä sopivan. Ekasta infon näyttämästä paikasta meidät häädettiin pois, kun olikin kuulemma varattu matkailuvaunuille. Alueen kartassa oli teltan kuva. Tapahtumakohtainen maksu olisi ollut ihan ok, jos olisi ollut mahdollisuus olla paikalla koko viikonloppu ja edelleenkin VW harrastus ei kaadu muutamaan euroon :D Edited August 3, 2016 by AT5nok Quote Link to comment
Recommended Posts