Timppa Posted June 21, 2004 Share Posted June 21, 2004 niin... nolosti 2004 tapahtumien johdosta, reisink tiim Puttonen oppineena, rupeaa valmistelemaan ensivuoden autoa, seuraavasta viikosta alkaen. Quote Link to comment
Ketsa Posted June 21, 2004 Share Posted June 21, 2004 Jaa-että-turbokin-hiasen-kyytiin-? ;-) Quote Link to comment
Timppa Posted June 21, 2004 Author Share Posted June 21, 2004 no todellakin..:DD Quote Link to comment
Guest Sami Lahtimaa Posted June 22, 2004 Share Posted June 22, 2004 Tietty tuota on komeampi hinata !!! Quote Link to comment
Guest Kimmo Antikainen Posted June 22, 2004 Share Posted June 22, 2004 joo tosiaankin, hahah :D Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted June 22, 2004 Share Posted June 22, 2004 meillä on ensivuoden kaluston 6 tunnin testiajo ahvenistolla 30-31 heinäkuuta. Quote Link to comment
Sakke Posted June 22, 2004 Share Posted June 22, 2004 Jep,itekki hain just etuakselin valmiiksi,huomenna liimaan säätöpalat kiinni.Ens vuoden auto on ainaki matalampi ja ehkä jopa kapeemmilla renkailla :D Quote Link to comment
-MITO- Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 Jokos o puttos reisink porsse kisakunnossa? Quote Link to comment
DOODAH Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 Vaasasta tullaan kans uusin eväin (ei enää lihapiirakkaa) kesällä 2005. Näyttää siltä että autokin vaihtuu. Tällä kertaa ovals only...No ihmekkös tuo. vanha auto on edelleen myymättä, siitä jollekkin tuoreelle tiimille biili jolla pärjää mukavasti. Ellei joku tee siitä siviili biiliä. Quote Link to comment
Ketsa Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 Jokos o puttos reisink porsse kisakunnossa? MIKÄ NIISTÄ? Quote Link to comment
Timppa Posted September 23, 2004 Author Share Posted September 23, 2004 http://www.fvwa.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=3701 .. suunnitelmat muuttuvat..:/ Quote Link to comment
-MITO- Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 Jaa tolla porsaalla olet osallistumassa? Quote Link to comment
Timppa Posted September 23, 2004 Author Share Posted September 23, 2004 no jos nyt ei taas suunnitelmat muutu, Quote Link to comment
Ketsa Posted October 22, 2004 Share Posted October 22, 2004 Yhdistyksen puolella keskustellaan aiheesta taassa. Mitä mieltä täälä vaikuttava Urho-väki tuosta radan muutos suunnitelmasta? Itseä ei paljoa ajatus lämmitä :-( Uudemmat moottoriradat on toki aivan eriluontoisia ajella, mutta niillä on mielstäni mukavempi kyllä sitten kiertäää nykyaikaisemmalla ja nopeammalla kalustolla. Ahvenisto on mielestäni juuri sopiva paikka kiertää rataa kuplanopeudella ja naatiskella... Eli vanha kalusto vanhalle radalle! Toisaalta olisi tärkeätä saada mahdollisimman pian tieto siitä, että missä meinataan ajella --> Tietäisi mitä tekee tai jättää tekemättä. Quote Link to comment
Guest Posted October 22, 2004 Share Posted October 22, 2004 Voi sitä naatiskella muillakin radoilla, toisekseen turvallisuutta tuo myös lisää ajamiseen kun ei ole ihan niin lähellä kaiteet... ;o) Quote Link to comment
Timppa Posted October 22, 2004 Author Share Posted October 22, 2004 juu, appari olis mun mielestä ainakin ihan hyvä rata.. mutta jos ei sinne saa niin sitten ei saa..:/ Quote Link to comment
Sakke Posted October 26, 2004 Share Posted October 26, 2004 Noh,ei ahvenisto huono ole. Mut matkaa tulee taas aika paljon. Quote Link to comment
Guest Posted November 5, 2004 Share Posted November 5, 2004 Mitä mieltä täälä vaikuttava Urho-väki tuosta radan muutos suunnitelmasta? -SE EI OLE RADAN MUUTOS SUUNNITELMA VAAN SUUNNITELMA SILTÄ VARALTA ETTÄ RATA TÄYTYY VAIHTAA. HEITTO KEMORASTA OLI KESKUSTELUN AVAUS! JOSSAIN MUUALLA KUIN AHVENISTOLLA VOIS JÄRJESTÄÄ JOTAIN MUUTAKIN, KUTEN KIIHDYTYSAJOA. Itseä ei paljoa ajatus lämmitä :-( Uudemmat moottoriradat on toki aivan eriluontoisia ajella, mutta niillä on mielstäni mukavempi kyllä sitten kiertäää nykyaikaisemmalla ja nopeammalla kalustolla. Ahvenisto on mielestäni juuri sopiva paikka kiertää rataa kuplanopeudella ja naatiskella... Eli vanha kalusto vanhalle radalle! -SUOMESSA EI OLE YHTÄÄN RATAA JOKA EI SOPISI KUPLALLE, OLI SE SITTEN VAKIO TAI VIRITETTY. MIKÄLI AHVENISTO EI OLISI AINOA RATA RUUHKASUOMESSA, URTSI AJETTAISIIN VARMASTI JOSSAIN MUUALLA. TÄMMÖISELLE PORUKALLE JOSSA ON MUKANA PALJON ERITTÄIN VÄHÄN RATA-AJO KOKEMUSTA OMAAVIA KUSKEJA, AHVENISTO ON EHDOTTOMASTI HUONOIN RATA. AHVENISTO TOSIN ON SUOMEN YLIVOIMAISESTI HAUSKIN RATA. Toisaalta olisi tärkeätä saada mahdollisimman pian tieto siitä, että missä meinataan ajella --> Tietäisi mitä tekee tai jättää tekemättä. -TIEDON SAA VALITETTAVASTI VASTA KUN VARAUKSET KÄSITELLÄÄN. PERINTEISESTI SE ON OLLUT TAMMI- HELMIKUUN VAIHTEESSA. JOS OSALLISTUMISESI EHTONA ON AJO AHVENISTOLLA, EHDOTTAISIN ETTÄ UNOHDAT KOKO JUTUN. AUTON RAKENTAMINEN PITÄISI OLLA JO HYVÄLLÄ MALLILLA JA MIKÄLI HANSKAT ON TISKISSA HELMIKUULLE ASTI NIIN VEIKKAAN ETTÄ ET TULE EHTIMÄÄN. KATSOMOSSA ON KYLLÄ TILAA. Parhain Terveisin Urhon Ajot Organisaatio Quote Link to comment
-Puide- Posted November 5, 2004 Share Posted November 5, 2004 Eikait se matkan paljous ny mikään este voi olla??? Quote Link to comment
Guest Posted November 5, 2004 Share Posted November 5, 2004 On täältä PK seudulta vaivaannuttu Vaasan korkeudelle asti vielä ajamaan kilpaa... :) Jan Quote Link to comment
Ketsa Posted November 5, 2004 Share Posted November 5, 2004 Jaa-hans. Meillä on ainakin niin tiheä laatikko ajokkiin investoituna, että ei oikein naurattaisi motoparkkiin lähteä :( Eli välitykset valittuna ylämäen nousukykyä silmällä pitäen... Organisaation kommentit ovat aivan oikeita, eli Ahvenisto on huonoin rata kokemattomalle kuskille, mutta myös hauskin rata... Itselläni on mahdollisuus päästä ajamaan oikealla rata-autolla muita ratoja kuin affenistoa, joten siksi "rummutan" affenistosta, en sen takia, että kupla ei kulkeutuisi kärrissä kauemmaksi. Jos Ahvenisto on järjestäjien vaihtoehto no.1, niin olisiko mahdollista saada lukkoon järjestyksessä myös vaihtoehdot 2 ja 3? Rauhoittaisi meikäläisen mieltä ainakin jos ei muuta. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted November 5, 2004 Share Posted November 5, 2004 Motoparkissa kieltämättä välitykset loppuu pääsuoralla jo ennen sitä keskisyheröä, meillä oli laitettu moraalinen rajoitus 5000rpm ja 185/65 -rengastuksella em. kierrosrajoitus tuli aika äkisti vastaan. Sama homma Ahvenistolla 205/50 -rengastuksella. Tosin eipä nopeutta juuri enempääkään tarvittu, ei keritty ihan jalkoihinkaan jäämään. Samoin viimekesän urhojen aamun kosteassa/öljyisessä suti tyhjää nelosella 2000rpm alkaen jos torppasi liikaa kaasua - nopeus riitti taatusti. Sekä Motoparkissa että Ahvenistolla oli liikkeelle lähdön jälkeen käytössä ainoostaan kolmonen ja nelonen. Arveluttaa jos ensi vuonna olisikin niin pitkä perä että vois jopa kakkosta käyttää - kasvaneen kierrosalueen myötä voip vauhti karata nelosella jo vaarallisille lukemille (yli 140, whoo uho!) Puavo@dwl.fi Quote Link to comment
Sakke Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 Kahtokaa tämä: www.flyingfenders.cjb.net Quote Link to comment
Guest Sami Lahtimaa Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 Jaah se meni sit online tuo saitti noh pitää parannella se nopeamapaa :D Tuomolla tullee kiire ;D Quote Link to comment
Sakke Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 Niin ja joo,sisältää laikkakuvia :D Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted November 29, 2004 Share Posted November 29, 2004 Täältä viimevuotisen videoo, 77mb / 10 minsaa: http://www.dwl.fi/urtsi04.wmv Puavo@dwl.fi Quote Link to comment
Racing Posted November 29, 2004 Share Posted November 29, 2004 Kivaa katseltavaa,lataaminen vain kesti kauan...mutta matskua tuli senkin edestä. Quote Link to comment
Sakke Posted November 29, 2004 Share Posted November 29, 2004 tässä kuvia uudesta urhomoottorista jolla tullaan menemään lujaa :D http://www.volkkaripalsta.com/album_pic.php?pic_id=117 Quote Link to comment
Racing Posted November 29, 2004 Share Posted November 29, 2004 Näköjään,muista laittaa kennedyn asetelma ettei kytkin luista D:)) Quote Link to comment
Guest Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 Prkl. 12 sekkaa näkyy ja siihen stoppaa... Yritetäänpä uudestaan. Quote Link to comment
-Puide- Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 onko toi se incar video? vai onk siinä ennennäkemätöntä materiaalia? =) Quote Link to comment
mikan Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 onko toi se incar video? vai onk siinä ennennäkemätöntä materiaalia? =) 10 minsaa sekalaista salaattia. Suurin osa radan varresta eri kohdista, lopussa incar-kuvaa. t. Mika Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 Juu kuvattu on aamusta iltaan, enimmäkseen radanvierus/varikko-settiä (noin 6 minsaa) ja sit pari kierrosta incar:ia. Valitettavasti loppuhuipennus jäi eri pätkään mutta se onkin erikseen ladattavissa http://www.dwl.fi/URHOCRASH.wmv.avi Kiinteellä auton jalustalla kuvattua incar-videoo olis kaikkiaan 3 varttia tuon lisäksi, mutta ne on kaikki 8mm -kasetilla eikä kellään meistä ole korttia jolla ne saisi koneelle. DV:tä ei saatu sisälle siksi, että kamerateline oli vähän paksua matskua, ja dv:ssä oli jalustan ruuvikiinnike hieman kameran sisuksissa ja ei mokoma ruuvi yltänytkään! Puavo@dwl.fi Quote Link to comment
-Puide- Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 Oli kiva video! Lisää näitä =D Mulla olis kortti... en oo vaa ikinä käyttäny Sitä =D Quote Link to comment
ozone Posted December 15, 2004 Share Posted December 15, 2004 Onko kellään 1303:seen etukaaren mittoja tai piirustuksia? Pääkaari meillä jo on. -Parkstadt Blähung P.S. Uho: Ens vuonna voitetaan ainakin se jokkisauton näkönen vessa jolle tänä vuonna niukasti jäätiin (5. sija) Quote Link to comment
Jope Posted December 15, 2004 Share Posted December 15, 2004 -Parkstadt Blähung kirjoitti: P.S. Uho: Ens vuonna voitetaan ainakin se jokkisauton näkönen vessa jolle tänä vuonna niukasti jäätiin (5. sija) VastaUHO: Ei siihen pelkät turvakaaret auta, "vessaa" viilataan. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.