UltraVW Posted July 20, 2006 Posted July 20, 2006 Eli mitkä vanteet helmenvalkoiseen kuplaan? Sekä rengastus ideat.Älä ehdota eteen 125-145 väliltä olevia renkaita? Quote
Racing Posted July 20, 2006 Posted July 20, 2006 Bermit ja 165x15 tai 185/65x15 taakse ja 155x15 eteen. 125-145 kummit ei sovi kyllä kuplaan...jätetään ne rättäriihmisille... Quote
Guest Eino N Posted July 21, 2006 Posted July 21, 2006 voi ziisus mikä ajaa ihmiset laittamaan vielä 2000-luvulla brm-kopiovanteita alle? Ne oli makee juttu 90-luvun alussa, mutta eipä ole enää. Aavistus mielikuvitusta, hölmöt! Laitappa kyösti eteen 155x15 ja taakse 185/65x15 niin eturengas on halkaisijaltaan suurempi kuin takarengas!!! Näyttää varmasti ihan v***un hyvälle!!!!! Quote
GT78 Posted July 21, 2006 Posted July 21, 2006 Itelle ei ole oikein avautunut mikä tää kopiojuttu oikein on? Tottakai se olis hienoo jos kaikilla olis alkuperäset EMPIt alla (tekikö muuten EMPI ikinä ite vanteita vai tehtiinkö ne sille alihankintana? Sillohan nekin oli kopioita jostain...:D) Jos kattoo esim. alkuperäisten ja melko harvinaisten huonokuntoisten ja tuhat kertaa rotvalliin ajettujen vanteiden hintoja ja vertaa uuteen kopioon, niin ei ole ihme että kopiot menee kaupaksi kuin häkä. Ja oli kiinasta tai ei, BRM vannemallina näyttää vaan hyvältä kuppelissa. Esimerkiksi jotkut possun cookie cuttersit on taas aivan hirveät, vaikka olen nähnyt urpoja joiden mielestä ne on komeet nekin. Makuasioista on paha kiistellä. Quote
Guest veewee Posted July 21, 2006 Posted July 21, 2006 Sprintit minä laittisin. Eikä v..tunkaan väliä onko aidot vai ei. Quote
Guest Posted July 21, 2006 Posted July 21, 2006 On ne BRM:it vaan ihan törkeän hienot,oli kopiot tai so last season. Quote
Guest Variant Posted July 21, 2006 Posted July 21, 2006 voi ziisus mikä ajaa ihmiset laittamaan vielä 2000-luvulla brm-kopiovanteita alle? Ne oli makee juttu 90-luvun alussa, mutta eipä ole enää. Aavistus mielikuvitusta, hölmöt! Olisko sulla, Eino, laittaa tälle palstalle kuvia volkkareistasi 90-luvun alusta ja tältä hetkeltä? Olisi muutenkin mielenkiintoista nähdä mistä mihin pitäisi nyt pyrkiä. Quote
Guest Raggare Posted July 21, 2006 Posted July 21, 2006 laita sellaset mitkä miellyttää silmää? (mikä siinä cal-look muotissa jaksaa kiinnostaa vuosikausia..) HEI! osta der steiner radit, niitä saa reprona randarilta ;) Quote
GT78 Posted July 21, 2006 Posted July 21, 2006 noiden puolesta olisin äänestänyt jos olisi ollut vaihtoehtona...über-cool! Quote
Guest Mikko Posted July 21, 2006 Posted July 21, 2006 Makuja on monia mutta oma ajatus olis että semmoiset mitä ei ole MUILLA ja tietysti sopii omaan silmään... Musta ei ole kivaa kun tulee monta aivan sammalla tavalla rakennettua kuplaa jonossa vastaan, tänäpäivänä on mistä valita kunhan vähän käyttää aikaa ja vaivaa asian eteen. Quote
UltraVW Posted July 21, 2006 Author Posted July 21, 2006 Noh kylläpä tämä nyt aiheuttaa kiistaa.Ensinnäkin minua ei esim kiinnosta hevon p... millaiset vanteet muiden autojen alla on ja tuleeko samanlaisia vastaan.Sekä se että onko ne vanteet reprot vai ei.Olisihan se toki hienoa jos olisi ns.turhaa rahaa laittaa aitoihin bermeihin esim. tässä olisi aito setti ja vain 6000us!!!Mielestäni turhan kova sioitus 40 vuotta vanhaan autoon.Vai monellako on alla aidot bermit /empit yms. Helppo sanoa aina että kyllä ne aidot empi/bermit pitää olla mutta monellako tosiaan sellaiset alla on tai varaa edes ostaa sellaisia??? Tämä äänestys on lähinnä sitä varten kun en itse pysty päättämään mikä olis hyvä setti(ei ole oikein silmää kuvitella autoa kun en ole moisia tuon värisessä autossa nähnyt)Eli jos jollain kuvia helmenvalkoisesta autossa jossa alla esim.kiillotetut empit niin laita tänne.Bermeillä on kuvia jo! Eli ei taas sitten herneitä nokkaan tästäkään???? http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=322257 Quote
Pepe Posted July 21, 2006 Posted July 21, 2006 voi ziisus mikä ajaa ihmiset laittamaan vielä 2000-luvulla brm-kopiovanteita alle? Ne oli makee juttu 90-luvun alussa, mutta eipä ole enää. Aavistus mielikuvitusta, hölmöt! Ja mikähän tosiaan mahtaa olla se oikeasti omaperäinen valinta 5x205 vanteeksi, perus suomiharrastajan kukkarolle sopivia vanteita kun ei pilvin pimein ole ja kaikki kukkarolle sopivat "on jo nähty" jossain päin. Taidan tilata Alessiot niin saavutan täyden hyväksynnän VW -piireissä. Noh, sen verran olen arvon kaiman (ja ei, minunKAAN nimi ei ole Eino :-) kanssa samaa mieltä, että en Bermejä ehdota, Sprintit vois rokata! Quote
Guest Posted July 21, 2006 Posted July 21, 2006 Laita sovitteet ja nelipulttiset weltmeisterin vanteet... :) Herättää hassusti keskustelua, eiköhän tuo ole jokaisen oma asia mitkä kopiot sinne alle ruuvaa... Quote
metake Posted July 21, 2006 Posted July 21, 2006 Noista kahdesta itse valitsisin, mutta näähän on makuasioita... Quote
Guest Raggare Posted July 21, 2006 Posted July 21, 2006 edit: jos noi maalais mustiks ja laittas punaskraidurenkaat, mucho bueno pikkudetaili muuten tylsähköön keulatontissaidatkontissa juttuun Quote
Racing Posted July 21, 2006 Posted July 21, 2006 voi ziisus mikä ajaa ihmiset laittamaan vielä 2000-luvulla brm-kopiovanteita alle? Ne oli makee juttu 90-luvun alussa, mutta eipä ole enää. Aavistus mielikuvitusta, hölmöt! Laitappa kyösti eteen 155x15 ja taakse 185/65x15 niin eturengas on halkaisijaltaan suurempi kuin takarengas!!! Näyttää varmasti ihan v***un hyvälle!!!!! Niin se riippuu renkaan valmistajasta eri valmistajien saman kokoisissa renkaissakin on kokoeroa. toki 185/65x15 on vastaava kun 145x15 korkeudeltaan,tiedetään. sovitteet ja valkoiset 4pultti mangelssit alle vaan kolmioreijillä ja 14 tuumasena,eteen 195/70x14 ja taakse 205/70x14 toivottavasti sitten kaikki on onnellisia! Quote
UltraVW Posted July 21, 2006 Author Posted July 21, 2006 Täsä!Lainasin Samin kuvaa sori?Hieno peli Quote
UltraVW Posted July 21, 2006 Author Posted July 21, 2006 Onko noi ylemmät enkeit?Löytyskö vielä empit kiiltävät?Ja sprintit?kiiltävät/mustat? Quote
Guest Markus Posted July 21, 2006 Posted July 21, 2006 Tavistakin tavallisemmat ömpin 5-spoket L87:ssa: Quote
Guest Mikko Posted July 21, 2006 Posted July 21, 2006 Ei herneitä nenään eikä mihinkään muuhun paikkaan, mut mut sehän on tämän homman idea et saa jotain uutta aikaan... Ainakin mulle rohkeutta peliin kyllä siittä hieno tulee. Kunhan ei ole samanlainen kuin muilla... Hinnoista aina rutistaan ja onhan se aivan selvää ettei kaikki pysty harrastukseen sijoittamaan hirveitä, mutta esim. Kävin pojan kans viikonloppuna sealive ja lintsin sekä korkeasaaren läpi yö hotelissa seuraava päivä muumimailma seuraavassa kaupungissa yms. taas yö hotellissa tankki bensaa yms. kun tosiaan piti syödäkkin... HEI vajaa tonni meni mut jannu tykkäs... Kaikki ok,,, 3 vuorokautta kivaa, vannesetti maksaa saman mut palvelee jokusen päivän pitempään... Quote
UltraVW Posted July 21, 2006 Author Posted July 21, 2006 Nyt kun metake teki hienot photoshopit jota en itse laiskuutta viitsinyt tehdä niin omaa silmää rupeaa noi sprintit hivellä Quote
Guest Mika Raussi Posted July 22, 2006 Posted July 22, 2006 Kunhan ei ole samanlainen kuin muilla... Paas kuvia omista pirsseistä niin katotaan onko siellä samanlaisia osia kun muilla. Ainahan sitä on jotain samanlaista kun muilla. Quote
seppo mäntykivi Posted July 22, 2006 Posted July 22, 2006 mut mut sehän on tämän homman idea et saa jotain uutta aikaan... Eiköhän kaikki ole jo tehty moneen kertaan... Quote
Guest joop79 Posted July 22, 2006 Posted July 22, 2006 joo jos haluaa ihan omanlaiset niin joutuu varmaankin tekemään itse :) Mutta nuo sprint starssit sopii kyllä hyvin ja toisaalta kyllä bermit varmaan passais. Voihan ne bermitkin maalata joksikin muuksi kuin mustaksi? Tulis hieman erinäkönen jos sitä haluaa....... Quote
Guest Mikko Posted July 22, 2006 Posted July 22, 2006 Mika hei mailmassa on varmasti enempi erilaisia erikoisvanteita kuin Suomessa kuplia... Mulla on yhdessä tuommoiset, eipä ole kauheesti muita vastaan tullu ja nämä ovat nimenomaan kuplaan valmistetut, ei jako muutoksia eikä muita. http://personal.inet.fi/yritys/hipower/har.%20vanne.jpg Seppo kaikkea ei ole vielä keksitty eikä toteutettu, ei lähellekkään. Quote
mikan Posted July 22, 2006 Posted July 22, 2006 Mun helmenvalkoisessa on takana alkuperäiset 5,5" ja edessä alkuperäiset 4,5" peltivanteet ja kapselit. :-) http://www.volkkaripalsta.com/keskustel ... ?pic_id=17 Niin ja renkaat 205/65-15 ja 165-15. Rok-rok! t. Mika Quote
UltraVW Posted July 22, 2006 Author Posted July 22, 2006 No mulla on kaikki 4j15 ja 165 70 ja nakit aivan loppu! Quote
UltraVW Posted July 24, 2006 Author Posted July 24, 2006 Ompa tasaista???Eli ei tääkään taas auta mua valitsemaan???? Quote
mikan Posted July 24, 2006 Posted July 24, 2006 Kilauta kaverille tai kokeile fifty-fiftyä. :-) Ebaysta vaan katselemaan tarjontaa ja sitten kun osuu sopivan hintalaatusuhteen vanteet kohdalle, niin ne on sitten ne oikeat...ainakin vähän aikaa... t. Mika Quote
Recommended Posts