Juuse Posted September 30, 2018 Share Posted September 30, 2018 Tämmönen tuli kuusenalta kaivettua. Vuosimalli tars ny ainakin selvitellä. Vinkkarivilkut joku ehtiny salvaamaan 1 Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted September 30, 2018 Share Posted September 30, 2018 Vuosimalli osuu välille 1958 - 1960. Valmistenumero löytyy moottoritilasta oikealta puolelta vaakaan olevasta korin pellistä Quote Link to comment
Urbantoy Posted September 30, 2018 Share Posted September 30, 2018 Ihan rapsakka projekti.. tuloo hyvä varmasti jos vaan virtaa riittää, sekä äijässä että migissä.. Quote Link to comment
Juuse Posted October 1, 2018 Author Share Posted October 1, 2018 On todella rapea. Onkoos kukaan happokylvetystä harrastanu? Liekö missään moisia altaita. Siis autoon. Kovin kylmäävä ajatus tuota alkaa puhaltaan. Toisaalta jääkö sitäkään vähää hapossa tuommosesta jäljelle Quote Link to comment
Juuse Posted October 1, 2018 Author Share Posted October 1, 2018 511388 Kuinkas tämä tulkataan? Quote Link to comment
Essi Posted October 1, 2018 Share Posted October 1, 2018 5 minutes ago, Juuse said: 511388 Kuinkas tämä tulkataan? https://www.thesamba.com/vw/archives/info/chassisdating.php Mä ymmärtäisin, että elokuu 1959, eli vuosimallia 1960. Quote Link to comment
peruskallio Posted October 1, 2018 Share Posted October 1, 2018 Käytin pappatunan rungon hapotuksessa, olin tosin puhallellutkin sitä hiekalla sitä ennen. Jos haluat maaleista ym. Eroon, ei happo ainakaan omalla kohdalla tehnyt mitään. Ruoste katosi joo, ohuemmat peltiosat olivat vääntyneet mielenkiintoisiin muotoihin ja jotenkin pelti tuntui venyvämmältä kuin ennen happoa (voi olla korvien välissä tämä tuntemus) Päällisin puolin, siitä oli mielestäni lopulta enemmän haittaa kuin hyötyä, mutta en sitten tiedä onko jotain iloa jos rungon/tankin sisäpuolella olisi ollut alkavaa ruostetta. Olisi samalla pitänyt pyytää sinkki siihen päälle. Quote Link to comment
Juuse Posted October 1, 2018 Author Share Posted October 1, 2018 Joo-o, taitaa se hiekkapuhallus olla se perusvarma tapa. Lähtee ainakin kaikki rupumalmi. Ja eipä noita kylkiä tarvi kattolinjaa myöden puhkua. Quote Link to comment
-AP- Posted October 1, 2018 Share Posted October 1, 2018 Eikö sooda ole nykyaikaa ...? Quote Link to comment
Janne Välilä Posted October 1, 2018 Share Posted October 1, 2018 36 minutes ago, -AP- said: Eikö sooda ole nykyaikaa ...? Ei... Pirun työläs pestävä puhalluksen jälkeen & silti porukalla ollut maalin pysymisen kanssa murheita. Oma suositus lasimurska (ei kuula) tai vesi. Quote Link to comment
Kujis Posted October 4, 2018 Share Posted October 4, 2018 kaikkee höpö höpöö on keksitty . Korkeapaine pesu(vesi) on paras ja kallein. Mut mitä sitä pyörää keksii uudelleen -> hiekkapuhallus. Quote Link to comment
-AP- Posted October 4, 2018 Share Posted October 4, 2018 Kohde näyttää vähän sellaiselta, että mahtaako hiekan tai paineveden jälkeen jäädä jäljelle muuta kuin akselit ja ikkunanraamit ...? Quote Link to comment
Juuse Posted October 4, 2018 Author Share Posted October 4, 2018 Älä ny. Katto on ihan hjuva Quote Link to comment
-AP- Posted October 4, 2018 Share Posted October 4, 2018 1 hour ago, Juuse said: Älä ny. Katto on ihan hjuva On hyvä kaikenkaikkiaan, tottakai, mutta vaatinee hellävaraista käsittelyä. Quote Link to comment
mikan Posted October 14, 2023 Share Posted October 14, 2023 Mikäs on tämän juniksen tilanne syksyllä 2023? Quote Link to comment
Juuse Posted October 15, 2023 Author Share Posted October 15, 2023 Puukkosahatettu jokunen vuosi sitten... Tais Viroon palasina lähteä Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.