Jump to content

T2 1970


Recommended Posts

Posted

Onko mitään konsti saada etupää alemmaksi kotikonsteilla. Keulii niin perkeleesti. 

15887612088755498396512269776224.jpg

Posted

Riippuu mitä oot valmis tekeen.. Ilman pikkuhommia se ei oikein laske

Laskupalat etuakseliin, droppiolat taitaa olla ne helpoimmatr

Juniksen akseli puottaa jo aika hyvin, mutta aika savotta.. tein itelle ku tilasin WagenWestin akselin auton mukana pallon kiinnikkeillä

Posted

Dropeilla taitaa laskea liikaa, jos ajattelee vain sen verran madaltamista, että olisi suorassa? Säätöakselilla pääsisi miedompaan madallukseen. 

 

Omaan silmään tuo on tosin liki täydellinen. Jos olis mun, niin saattaisin nostaa takapäätä inansa ylös ja sitten isompaa kumia alle. 🙂 

  • Like 2
Posted
1 minute ago, Essi said:

Jos olis mun, niin saattaisin nostaa takapäätä inansa ylös ja sitten isompaa kumia alle. 🙂 

Näin tein itse ja olen tyytyväinen. Ei lopu maavara Suomenkaan teillä.

Posted
1 minute ago, Sakke said:

Taitaa kuvan auto olla kuitenkin 72? Eikö se ollut että droppien kanssa pitää jarrutlin muutta 73->

 

-72nen CrossOver Sakke oikeassa.. tuskin keulapeltiä vaihdettu

Posted

Jos "keulimisella" tarkoitetaan sivutuuliherkkyyttä ja kevyttä keulaa, niin sehän on näiden waunujen viehättävä ominaisuus. Miksi pitäisi poistaa tämä asia saksalaisen insinöörin loppuun asti ajattelemasta kokonaisuudesta, heh-he?

Posted
42 minutes ago, Etelän Hetelmä said:

Jos "keulimisella" tarkoitetaan sivutuuliherkkyyttä ja kevyttä keulaa, niin sehän on näiden waunujen viehättävä ominaisuus. Miksi pitäisi poistaa tämä asia saksalaisen insinöörin loppuun asti ajattelemasta kokonaisuudesta, heh-he?

 

No jos haluaa seilata kaistalla ku heikkopää niinkuin päissään veneellä ku ei tiedä kummalla airolla vetelee menemään... niin ei muutakuin suuntana keula kohti taivaan rantaa..

Ite ensimmäinen ajokerta Valaalla oli järkytys ku kontista sen hain enki uintiretken jälkeen.. Keulakorkeella mettän keskeltä motarilla aukealle, oli hytti täynnä räpylöitä ku meinas heivata ojan pohjalle.. meni hetki ku tajus että ei saatana onko kölissä vikaa.. Sitten maita myöten niin johan se rupes pysymään valkosten viivojen välissä.. vielkin aika karmeaa, mutta eiköhän se punasla koneilla ja sillä maagisen simpukan korjauksella parane.. no aikanaan nekin, tummelia ranteisiin ja vatkataan ruoria

Posted

Kiitos, eli toi olis niin kuin normaali asento. Sitten sen pitää jättää siihen kun on menossa museoon. Auto on muuten 8/71 malli eli sekasikiö. 

Posted
32 minutes ago, stamp said:

Kiitos, eli toi olis niin kuin normaali asento. Sitten sen pitää jättää siihen kun on menossa museoon. Auto on muuten 8/71 malli eli sekasikiö. 

Vanhalle autolle normaali, mutta ei alkuperäinen asento. Takajouset kuoleutuvat ajan kuluessa ja siksi perä alkaa "roikkua". Alun perin on ollut vaaterissa. Perän roikkuminen vaikuttaa myös ajoon, kun painopiste siirtyy taemmas. Esim. tässäkin ketjussa mainittu tuuliherkkyys lisääntyy.
Posted
13 hours ago, stamp said:

Kiitos, eli toi olis niin kuin normaali asento. Sitten sen pitää jättää siihen kun on menossa museoon. Auto on muuten 8/71 malli eli sekasikiö. 

Jos museointi mielessä niin sitten helpoin ja halvin on säätää takajousitus booreista takaisin oikealle tasolle

Posted

Minä ratkaisin saman ongelman dropeilla. Omanikin museoitu ja välimalli. 

Jouduin vaihtamaan levyt ja satulat uusiin sopivuuden vuoksi. Melko helppo homma kuitenkin. 

Posted
13 minutes ago, Jorrma said:

Ja eikös toi keula laskeudu kun hytti täynnä porukkaa?

No riippuu minkälaisen norsuparin saa istutettua.. 

Ei tuo kevyesti ylipainoisella mihinkään painu. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...