Jump to content
Mäki

Mikä virranjakaja virimoottoriin?

Recommended Posts

Itsellä MSD lopetti tulppajumpan, monta kertaa kesässä kun repi kaasareita irti että saa tulpat vaihdettua niin alkaa kummasti miettimään parempia vaihtoehtoja.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Mulla oli kans MSD edellisessä 2276cc koneessa, ensin 2x48 drla kaasareitten kanssa, vähän kokeilin MS ruiskun kanssa. Toimi hyvin, mutta toimi 009 kärjettömän sytkän kanssa myös ok.

 

En tiedä miten yleensä "ekakertalaisilla" pärähtää hukkakipinä+ruiskukoneet käyntiin, sen takia myös nyt kiva että on työkaluteräsnostajat niin ei tartte sisäänajoa harrastaa 😄

Share this post


Link to post
2 hours ago, -Alex- said:

Mulla oli kans MSD edellisessä 2276cc koneessa, ensin 2x48 drla kaasareitten kanssa, vähän kokeilin MS ruiskun kanssa. Toimi hyvin, mutta toimi 009 kärjettömän sytkän kanssa myös ok.

 

En tiedä miten yleensä "ekakertalaisilla" pärähtää hukkakipinä+ruiskukoneet käyntiin, sen takia myös nyt kiva että on työkaluteräsnostajat niin ei tartte sisäänajoa harrastaa 😄

Onko sen nostajan kovuus mitattu tai onko siitä valmistajan annettua kovuutta tiedossa?

Share this post


Link to post
2 hours ago, -Alex- said:

En tiedä miten yleensä "ekakertalaisilla" pärähtää hukkakipinä+ruiskukoneet käyntiin, sen takia myös nyt kiva että on työkaluteräsnostajat niin ei tartte sisäänajoa harrastaa 😄

 

Jos hukkakipinä+ruiskuvermeet on saatu sytyn ja polttoaineen puolesta edes vähän sinnepäin niin kyllä se nokan sisäänajon ajan saa käynnissä pysymään. Eihän niillä seoksilla ja ennakoilla ole nokalle mitään väliä vaikka olisivat vain sinnepäin, kunhan käynnissä pysyy.

Sanoisin, että kaasareiden ja virranjakajan kanssa ongelmia on vähintään yhtä helposti edessä jos tämän ongelmana näkee:). P.S. koitappa vaihtaa kaasariin suuttimet käynnin aikana😁

Share this post


Link to post

Aina kun tulee puhetta parhaista jakajista niin mielestäni pitäisi olla myös jonkunnäköinen maininta siittä mihin käyttöön sitä jakajaa ollaan hakemassa. Hyvän jakajan valkkaamisella kun on melkoinen ero että toimiiko se 0-402m (tai viivalta ekaan mutkaan) hyvin vai onko se kiva ajettava myös väestöllisestä keskipisteestä lofooteille.

 

 

Share this post


Link to post

Virranjakaja on hyvä silloin kun sen auton käyttäjä on siihen tyytyväinen. Ainakin yksi henkilö oli tyytyväinen Keiteleen Koneen myymään VW Kuplan moottoriin tarkoitettuun virranjakajaan kun kävi pokkaamassa ensimmäiset palkinnot yhdessä autokilpailussa jossa oli 140 osallistujaa.

Share this post


Link to post
15 hours ago, Marko said:

Itsellä MSD lopetti tulppajumpan, monta kertaa kesässä kun repi kaasareita irti että saa tulpat vaihdettua niin alkaa kummasti miettimään parempia vaihtoehtoja.

Paljon helpompi ja edullisempi konsti on pienet siistit luukut konehuoneen sivuilla joista vaihtaa tulpat helposti ja nopeasti tuplien kanssa, eikä tartte purkaa mitään. Toki varmasti Msd parempi kun perus 009 jakajana,vaikka omat virikoneet on sillä hyvin toimineet. 

Share this post


Link to post
11 hours ago, Racing said:

Paljon helpompi ja edullisempi konsti on pienet siistit luukut konehuoneen sivuilla joista vaihtaa tulpat helposti ja nopeasti tuplien kanssa, eikä tartte purkaa mitään. Toki varmasti Msd parempi kun perus 009 jakajana,vaikka omat virikoneet on sillä hyvin toimineet. 

Joo niinhän ne on mutta en halunnut alkaa pilkkomaan ehjää autoa.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...