Jump to content

-64 Kupla


Recommended Posts

 

Kokeilin tuollaista paracord-wrappia Grantin rattiin, tuli kiva "tuntuma".

Tein kaasupolkimen rullalaudan renkaasta, tuntuu paljon paremmalta kuin alkuperäinen läpyskä.

 

Rullapoljin.jpg

Paracord Wrap.jpg

  • Like 6
Link to comment

Itsekin reilut 30 vuotta sitten tein rullalaudan renkaasta kaasupolkimen ekaan Kuplaan, mutta nilkka meni ainakin minun mittaisella (185cm) niin vammaseen asentoon, että vaihtui orkkis takas aika pian. Ei ne VW:n inssit suotta aikoinaan sitä läpyskää siihen rullan päälle suunnitelleet.

  • Like 1
Link to comment
4 minutes ago, -tipi- said:

Itsekin reilut 30 vuotta sitten tein rullalaudan renkaasta kaasupolkimen ekaan Kuplaan, mutta nilkka meni ainakin minun mittaisella (185cm) niin vammaseen asentoon, että vaihtui orkkis takas aika pian. Ei ne VW:n inssit suotta aikoinaan sitä läpyskää siihen rullan päälle suunnitelleet.

Eikös kamei tehnyt vielä tehdasorkkista pidemmän polkimen ns parannettu versio orkkiksesta.

Link to comment
18 minutes ago, -tipi- said:

Itsekin reilut 30 vuotta sitten tein rullalaudan renkaasta kaasupolkimen ekaan Kuplaan, mutta nilkka meni ainakin minun mittaisella (185cm) niin vammaseen asentoon, että vaihtui orkkis takas aika pian. Ei ne VW:n inssit suotta aikoinaan sitä läpyskää siihen rullan päälle suunnitelleet.

 

Tein juuri tuon takia vivusta lyhyemmän ja eri kulmassa olevan kuin tarvikkeena myytävissä rullapolkimissa.

Itselläni on jalan asento aika tarkkaan sama kuin alkuperäisellä polkimella.

 

Omien kokemuksieni mukaan ei kaikki inssit todellakaan ole keksineet kaikkea siten, ettei voisi paremminkin toteuttaa...

 

Link to comment
  • 3 weeks later...

 

Vanhemman kuplan takavalot asennettu.

Tilasin Amazonista tuollaisen muunnosboxin vilkuille/jarruvaloille, jos vaikka toimii niin saa pienemmällä vaivalla "jenkkivilkut".

 

Vilkkuboxi.jpg

IMG_20240329_191505_494.jpg

IMG_20240329_191454_902.jpg

  • Like 3
Link to comment
On 3/30/2024 at 8:12 PM, JTG said:

 

Ei jaksanut odottaa ohjausboxia Amazonilta, joten piti tekaista neljästä mikroreleestä oma versio.

Suunnilleen tikkuaskin kokoinen.

Nyt toimii vilkut jenkkityyliin.

 

Vilkut Youtubessa

 

 

IMG_20240330_173945_603.jpg

IMG_20240330_173926_839.jpg

Itse väsäsin vähän samanmoisen paketin peräkärryn valoille aikoinaan. Silloin ostin releitä missä oli kiinnitysklipsu kyljessä. Ja aika riskillä menee jos et kutistesukkia laita apicojen päälle.

Link to comment
13 hours ago, Tanhis said:

Itse väsäsin vähän samanmoisen paketin peräkärryn valoille aikoinaan. Silloin ostin releitä missä oli kiinnitysklipsu kyljessä. Ja aika riskillä menee jos et kutistesukkia laita apicojen päälle.

 

Laitoin tuon paketin vielä erilliseen koteloon ja täytin apicojen välit RTV:llä niin ei ota kiinni toisiinsa.

Tehdään uusi boxi sitten jos joku rele kärähtää tai sitten laitan tuon Amazonin ohjainlaitteen...

 

  • Like 1
Link to comment
4 hours ago, Kurre said:

Oisko tälläsessä mitään järkeä?

images?q=tbn:ANd9GcSV-joqnH34d-a4KK4aFMHVR-CqaWcncSg9vPfnoV8B6cEOvRPU

 

Onhan tossa järkeä 🙂. Ylemmäs kun kelaa niin näkee että on samanlainen minkä itse laitoin.

  • Haha 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...