Stidi Posted July 2 Share Posted July 2 Olisko kellään lainata tai myydä tällaista, tai vastaavaa käikälettä jolla saisi 5x205 jakoiset vanteet isolla keskireiällä tasapainotettua? Quote Link to comment
PZQ Posted July 2 Share Posted July 2 Rengasliike A.Karvinen Mäntsälä, pystyy ainakin painottamaan oem isojako adapterilla, huippu suositus! Maaliman nopeimman kuplankin vanteet painotettu siellä😎 1 Quote Link to comment
Perttipee Posted July 2 Share Posted July 2 Mulla on liikkeessä CSP:n vastaava, taitaa vaan olla liian kaukana😔 1 Quote Link to comment
ovaaliheppu Posted July 2 Share Posted July 2 Mulla taitaa olla muutamia teräksisiä laserleikattuja jakoadaptereita jossain, jos tarve. 205 ja 130x5 jaot, keskellä pyöree reikä, yhdellä tollasella ite painotellu. Vaikka 10€+ smartpostit. Pultteja ei oo. Tais olla sopivat reiät 205 jaolla että voi vetästä M14x1.5 jengan suoraan. Quote Link to comment
Stidi Posted July 2 Author Share Posted July 2 Mä luulen että taitaa olla helpoin ratkaisu ajella Mäntsälään renkaan vaihtoon. Kiitos vinkistä. 1 Quote Link to comment
-AP- Posted July 3 Share Posted July 3 Kotkassa Harri H. taannoin teki jarrurummusta adapterin tätä työtä varten, onkohan käikäle edelleen jaoksen 'yhteiskäytössä'? Quote Link to comment
ovaaliheppu Posted July 3 Share Posted July 3 Näitä vielä yks jouten jos joku tarttee. Keskireikä noin 65.7mm 205x5 jaon reiät 12.5mm (M14x1.5 alkureikä) ja 130x5 jaon reiät 14mm. Paksuus 8mm Quote Link to comment
Koskinen Posted July 3 Share Posted July 3 Rengasliikkeessä raskaalla puolella näiden vanteiden tasapainotus onnistuu hyvin, jos sellainen palvelu liikkeessä on. 1 Quote Link to comment
Tanhis Posted July 4 Share Posted July 4 Itsellä toistaiseksi tasapainoitus onnistunut paikallisessa luottoliikkeessä ilman adaptereita. En sitten tiedä että onko ns. väärin tehty jos vanne keskitetään koneeseen isoviis jaon keskireijästä. Quote Link to comment
ovaaliheppu Posted July 4 Share Posted July 4 Vakiovanteella ei kauheen kauas välttis mee totuudesta, sprinteissä huomasin että keskireikä heittää hitusen ja muoto siinä reiän kohdalla vähän haastava kartiolle. Ajelin tasapainottamattomillakin ekan kesän 15tkm eikä mitään vatkuttamista tuntunu sen kummemmin 145/185 rengastuksella noilla 80km/h matkavauhdeilla. Seuraavaks kesäks painotettiin adapterilla, tais olla 10-35g per vanne, enkä kyllä ajossa huomannut edelleenkään muutosta mihinkään suuntaan :D Quote Link to comment
PZQ Posted July 4 Share Posted July 4 (edited) Mä luulen kanssa että suht vakio rengaskoolla ja 80 matkavauhdilla tuskin huomaa onko painotettu vai ei. Mutta jos on persiilleen painotettu niin saattas jopa huomata ;) Edited July 4 by PZQ Quote Link to comment
mllks Posted July 17 Share Posted July 17 Vähän myöhässä vastaamassa, mutta tulevaisuutta ajatellen Keravalla Rengasverkko on onnistuneesti tasapainottaneet aina juniksen vakiovanteet. Quote Link to comment
Stidi Posted July 17 Author Share Posted July 17 Rengasliike A. Karvisella kävin Mäntsälässä. Kunnon vanhanliiton liike ja meininki, ja asentaja/omistaja tiesi mitä tekee. Tietoa volkkareista tuntui olevan muutenkin vaikka muille jakaa. Vahva suositus. 3 Quote Link to comment
ovaaliheppu Posted July 17 Share Posted July 17 Asmo on volkkarimies, oliko Ghia pihassa koristeena? Quote Link to comment
Stidi Posted July 17 Author Share Posted July 17 1 minute ago, ovaaliheppu said: Asmo on volkkarimies, oliko Ghia pihassa koristeena? Ei ollut, joku oli peruuttanut takakulmaan. Quote Link to comment
Recommended Posts