Jump to content

kuplan turvavyöt


Recommended Posts

Minun kautta saa HUOMATTAVASTI halvemmilla postikuluilla Woflsburg Westin voita....

 

Tuossa on yksi paketti lahdossa, 2kpl 3-pistevoita eteen seka 2kpl 2-pistevoita taakse. Postimaksu WW:lta minulle $13 ja minulta suomeen vajaa $40 Siis NELJA vyota. (arviolta tuplasti painoa siis).

 

Kahdelle vyolle jais postimaksua $28 taalta suomeen. Melko huima ero.

 

WW kayttaa ilmeisesti jotai kuriiripostia ulkomaanlahetyksissa, kun on noin tajuttomat postikulut. Mina laitan tavallisen postin kautta halvimmassa lentopostiluokassa, osat perilla 6-12 paivassa.

Link to comment
  • 2 years later...
Minun kautta saa HUOMATTAVASTI halvemmilla postikuluilla Woflsburg Westin voita....

 

Tuossa on yksi paketti lahdossa, 2kpl 3-pistevoita eteen seka 2kpl 2-pistevoita taakse. Postimaksu WW:lta minulle $13 ja minulta suomeen vajaa $40 Siis NELJA vyota. (arviolta tuplasti painoa siis).

 

Kahdelle vyolle jais postimaksua $28 taalta suomeen. Melko huima ero.

 

WW kayttaa ilmeisesti jotai kuriiripostia ulkomaanlahetyksissa, kun on noin tajuttomat postikulut. Mina laitan tavallisen postin kautta halvimmassa lentopostiluokassa, osat perilla 6-12 paivassa.

 

 

Vanha postaus nostaa päätään kun turvallisuus tulee taas kyseeseen. Elikkäs buggy vieläkös kauttasi sais parit 3-pistevyöt?

Link to comment

Asiasta kuudenteen, kaveri kävi just Bromannilta uudet rullavyöt eteen ja taakse. Toinen takavöistä oli tehty 1984! Noh saikin sitten reilut alennukset...

 

Mustia 2-pistevöitä saa tältä palstalta bannatulta helsinkiläis firmalta 19e/kpl, jos ei haittaa että solki näyttää 70-luvun jenkkiautosta reipäistyltä ja valmistusmaa on Mehiko. Joka eittämättä kyllä lienee sama noissakin WW:n vöissä.

Link to comment

Itse meinasin 3-pistevöitä senkin takia että ei olis otta ihan kauhean turvoksis hanttarilla eikä kuskilla jos joutuu äkkijarrutuksen tekemään sikälimikäli se on rumpujarruilla edes mahdollista ^^

Link to comment
  • 1 year later...

Itsellä olisi kanssa tarvetta saada kuplaan vyöt.

 

Onko ihmiset ostelleet nyt viime aikoina vöitä mistä? CSP:llä olisi mukavan näköisiä paketteja mutta tulee vaan hintoihin jos laittaa 4 x 3piste vyöt autoon.

Onko tiedossa halvempia kauppoja josta saisi valmiita settejä?

Link to comment

4x65=260

4x85=340

 

Onko noi nyt kumminkaan niin kauhean kalliita jos kolmipisteet haluat uutena. Tietty halvalla saat ostettua ne jostain vanhasta corollasta romikselta mutta luulempa että kyllä ne romiksellakin pyytää nykyään toimivista vähintään parikymppiä kappale.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...