Guest Sgegis Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 Tämmönen projekti tuli aloitettua tossa muutama kuukausi sitten. Volsu oli seissy ulkona jo kolmatta vuotta. Tekemistä riittää: Vesi-tekniikka Perus madallukset + jarrut Maali+ sisusta uusiksi Ainii ja ne mädät pitäs varmaa hitsata. Quote Link to comment
Guest Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 mul on PALJON enemmän hitsattavaa. ;-) Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 No joo menihän tohon~250h kun ton hitsas kokonaan. Quote Link to comment
Guest BugPower Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 justiin samanlainen pohja kun mulla oli, tosin meitsillä meni melkeen jalka läpi pohjasta... peltiä peltiä ;) (vesitekniikka kupla volkkariin on 1 pahimpia syntejä) Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 justiin samanlainen pohja kun mulla oli, tosin meitsillä meni melkeen jalka läpi pohjasta... peltiä peltiä ;) (vesitekniikka kupla volkkariin on 1 pahimpia syntejä) , mutta ehkäpä luotettavin ja virityspotentiaalisin (pienillä kustannuksilla) ei ollu toi kyllä ainoo reikä. Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 Millä noita kuvia sais pienennettyy ilman että menee ihan pikselimössöksi? Quote Link to comment
Guest fastghia Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 justiin samanlainen pohja kun mulla oli, tosin meitsillä meni melkeen jalka läpi pohjasta... peltiä peltiä ;) (vesitekniikka kupla volkkariin on 1 pahimpia syntejä) , mutta ehkäpä luotettavin ja virityspotentiaalisin (pienillä kustannuksilla) ei ollu toi kyllä ainoo reikä. Jos ilmavolkkariin laitetaan vesikone, mitä siitä sitten tulee? En tidä, mut mun mielestä juuri tuo outo ilmajäähdytteinen lentokoneenmoottori on yksi tärkeistä syistä ajaa sellaisella.... Joten kukin tekee mitä haluaa autolleen. Tietty vesikone splittiin voi olla eksoottisempaa. Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 Jos ilmavolkkariin laitetaan vesikone, mitä siitä sitten tulee? En tidä, mut mun mielestä juuri tuo outo ilmajäähdytteinen lentokoneenmoottori on yksi tärkeistä syistä ajaa sellaisella.... Joten kukin tekee mitä haluaa autolleen. Tietty vesikone splittiin voi olla eksoottisempaa. Saahan sinne laitettua ilmajäähdytteisenkin jos on tyytymätön vesijäähyyn. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 http://i12.tinypic.com/47n6snq.jpg fixed for ya ;) Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 http://i12.tinypic.com/47n6snq.jpg fixed for ya ;) Kunhan kokeilin :D Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Projekti jatkuu moottorin sovittamisella ja etuakseliston madaltamisella & kaventamisella~ 2" Quote Link to comment
Racing Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 On se "vähän" muuttunut lähtökohdasta! Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 Nonniin tämmöiset tulivat tänään postissa ja täytyy todeta että työnjälki on aivan loistavaa! Lahtelainen laippa velho (tiedä saako nimeä mainita) duunasi vauhtipyörän ja laipan eikä ollut kallis (mukana tuli pultit ja laakeri)... Jostain taisin lukea että P VALTOSELLA ois vr:n laippa ;) Work goes on ja sillee Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Tällätavalla pidetään katsastusinssi tyytyväisenä:) [Ruiskumassat pohjassa] Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Tänään tuli ostettua jotain pikku tilpehööriä, piti hakee keiteleestä droppiolat, mutta oli ilmeisesti kiinni.höh. Pitäs vedellä sähköt tossa joku kaunis kesäpäivä. Onko toi sähkösatsi "hyväksi todettu" jota hotcars myy, vai käydä vaa ostamassa johtoa ja pätkii menee... Quote Link to comment
-tipi- Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 Tuo pääsylkkä on ainakin perseestä. Ite ostin Biltemasta 7-napasta peräkärrikaapelia, tarkotuksena vetää se edestä taakse ja kaveriksi paksumpi pääkaapeli. Mutta silti käytin ehjää orkkis piuha satsia. Quote Link to comment
Fileas Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 Ääni OEM johdolle, ei mitään vääriä värejä johdoissa tms. virityksiä Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 No siis vanha johtosarja on vielä tallella ja ei se poissuljettukkaan ole, ajattelin vaan että jos jollain on kokemusta noista hc sarjoista.... Tänään tuli taas tuhlailtua kaikemoisiin turhuuksiin... Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 Jostain taisin lukea että P VALTOSELLA ois vr:n laippa ;) Juu, jos ahistaa nelikkolla ajo * Ekassa kuvassa Audin R5 + kuplan loota setti * Tokassa VR6 bolt on setti kuplan askiin ;) Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 Se voipi olla että vauhdinnälkä koittelee jossakin vaiheessa ;D Heh. Tossa ku laseja laitettiin paikalleen niin eihän se saatanan tuulilasi menny ehjänä paikalleen :D Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 Heh. Tossa ku laseja laitettiin paikalleen niin eihän se saatanan tuulilasi menny ehjänä paikalleen :D Oliko uusi tiiviste? Jotkut uudet on niin paksuja että ei sitten mene ei mitenkään. Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted June 4, 2007 Share Posted June 4, 2007 Jep oli uusi tiiviste, mutta tuli kyllä ihan asennusvirhe. Uutta lasia kaivataan..... Quote Link to comment
-tipi- Posted June 4, 2007 Share Posted June 4, 2007 Usein muuten sanotaan et lasin asennukseen tarvitaan kaksi tyyppiä, mut menihän noi ovaaliin tuuli- ja takalasi yksinkin. Tai jos ihan tarkkoja ollaan, olihan mulla kaksi 'tallitonttua' (2&4v) henkisenä tukena. Quote Link to comment
Guest Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 fastghia on asian ytimessä. vähän komeempaa tekoa adapteri kuin hemin valmiste. mitä tuo maksoi? Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Oisko adapteri ollu joku 60€+mutterit ja pultit.. Niin ja ei näitä vesipatoja hirveesti oo tietojeni mukaan täällä Helsingissä päin. Se on kun haluaa tehdä jotain massasta poikkeavaa.... Ja niinkun jo aikasemmin sanoin, kaikki muutokset on helposti korjattavissa. Auto tulee näyttämään täysin alkuperäiseltä ulkokuoren suhteen. (Siis ei mitään vitunreikävirityksiä syylarille mihinkään keulaan...) Quote Link to comment
Guest Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 (Siis ei mitään vitunreikävirityksiä syylarille mihinkään keulaan...) ...ja aiot saada jäähtymään luotettavasti tavalla joka on?...... Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Onko porukka noita koneita tehnyt ilman termaria, niin että vesi kiertää kokoajan j-järjestelmässä? Niin jotta auttaako kuinka paljon ton jäähtymisen kannalta... Quote Link to comment
metake Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Sisälokasuojaan konehuoneeseen reikä ja siihen syyläri, flekti laitetaan puhaltavaksi, ettei ime paskaa täyteen. Tällaista systeemiä käytettiin mm. minissä ja morris mailerissa. Tampereella pyörii tällainen kupla jossa syylari ko. toteutuksella ja toimii mahottoman hyvin. Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Löytyyköhän mistään kuvaa siitä? Ois ihan mielenkiintosta nähä miten on saatu mahtumaan.. Oma ratkaisu on koteloida toi syylari puhaltavalla flektillä. Viileä ilma olisi tarkoitus tuoda varapyöräkotelon pohjalla olevasta "skuupista" Saa nähä miten skulaa... Pari kuvvoo.. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Ketsan kuva, mutta varmaankin sallii tännelaiton Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 : ) aika ahtaan näköstä, mutta siisti paketti ! Koitan kuitenkin saada sen sopimaan (ja toivottavasti toimimaan) tuonne keulille. Mites sulla Sepi, miten on toiminu, vai ootko päässy vielä ruisailemmoon? Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 ei tässä ole ajeltu kuin pari kilometriä, ehkä ensi kesänä sitten enemmän. Mulla on termari 77 astetta ja flektin kytkin nissan sunnysta asteita muistaakseni 80. Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 Työvoitto. Kaidelle kiitos tuulilasista. Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 Nonii kesälomat on vietetty ja olis korkee aika alkaa taas harrastamaan jos meinaan saada kuubelon liikenteesee 2008 wapuks... Täytyy alkaa tota akseloo duunailemaan. Nysse o puhallettu. Minkähän moisia jigejä ootta nä tehnä, itse ajattelin rautapalkkia johon lukkopihdeillä kiinni akseli... Siis kavennus / madallus Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 Monet on kuulemma käyttäneet sitä runkopalkkia jiginä. Quote Link to comment
Sakke Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 Semmostä mäki oon kuullu. Ite en oo koskaan kyllä kokeillut... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.