Jump to content

Kannattaako entisöinti?


Recommended Posts

Eikä oo edes mitenkään ylihinnoiteltuja. Tosin liian kalliita mulle, ei oo varaa heittää kerralla tuo summa pöytään joten omat projekti varmaan maksaa lopussa puolet enemmän omasta taskusta mutta "investoinnit" ovat jakautunu useammalle vuodelle jolloin ne ei tunnu ollenkaan... :D

Link to comment

Tuo ekan linkin kupla on tosiaan ollut tuolla nettiautossa jo pitkään... Koomista sinänsä että sen hinta oli 9500 euroa eikä se silläkään mennyt niin nosti sitten hinnan 11500 euroon ;)) Oli vissiin liian halpa niin kukaan ei sitä ostanut :P

Link to comment
Tunteeko joku paikkaa tarkemmin? Näyttää olevan muutakin wanhaa kalustoa myynnissä.

 

 

Kävin itse paikanpäällä kun eka splitti tuli myyntiin, muttei autoa ollut sillon tontilla. Oli vielä tosin lumi maassa. Nyt näyttäs olevan kuvatkin otettu pihassa.

Link to comment
Guest Damien

Onpa hienoja autoja!

Ei ihan törkeät hinnatkaan, kyllä joku minua varakkaampi voisi ostaakin valmiin harrasteauton. Mulla kun ei ole käyttöautokaan edes lähellä 10 toosaa. Näiden markkinat on kyllä suomessa aika marginaaliset, joten roikkuvat varmaan pitkään myynnissä. Laittais ulkomaille myyntiin, ei persaukiset palstalaiset noita osta. ;)

Link to comment

Autot seisoo ulkona sään armoilla...Kävin tänään katsomassa niitä. Hienoja ovat. Olispa ylimääräistä! Räikkönen ostais noi parin tunnin palkalla...Reilua!

Link to comment
Kyllä toi listan ensimmäinen on ainakin ns. fuskuentisöinti. 30 hp motti ja kummallinen verhoilukangas. Varmaan löytyy paljon muutakin väärää osaa kun tarkemmin tutkii.

 

kerrassaan hävytöntä!!! Paaliin vaan koko pommi! =)

Link to comment

tuo ekan splitti oli myynnissä jokunen vuosi sitten jossain hangon suunnalla, vanhemmalla harrastajalla...oiskohan "entisöinti" tehty joskus 90-luvun alussa..en muista..tosiaakin tuo kummallinen sisusta on mersun kangasta..olin itse ostamassa autoa joskus 7-8 vuotta sitten..mutta hinta oli silloin ns. "metässä" jossain 40000mk luokkaa..ja autossa oli liikaa vääriä osia, joten unohdin..

...splitissä oli silloin vielä hellan 50-luvuset sumarit edessä..kivaa mielestäni noi kojelaudan kansikalokeroiden luukut.. lienee pieni lohtu..väärän sisustan kanssa ja 30 heppasen koneen kanssa..

jarrut taisi olla jonkin 60-lukusen...semmoinen tyypillinen suomi entisöinti..melkein, mut ei ihan..tuo yksilö hakee vielä hetken aikaa uutta omistajaa, jos harrastajapiiristä semmonen löytyy?? ehkä paksu lompakkoinen sikaari mies tommosen osta..

 

-js-

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...