Jump to content

Kauhavan kosto maailmalle


Recommended Posts

Posted

ite kans tykkään lokareilla,kun ne on niin leveet.... vetareina orggikset katkaistuna... tallin isäntä sai zetoriin hyvät tapit vetarin pyrstöistä... :)

Posted

Tuon vannerengasyhdistelmän kun työntäis 34 heppaseen kuplaan ( joo, oletetaan lokasuojien olevan renkaiden mukaiset ), vois 100km/h olla tiukassa pedaali lattiassakin.

Posted
Lokarit näyttää liian leveiltä?

 

t. Mika

 

Samaa mieltä, omassa ässässä samanlainen ongelma erilevyisillä osilla tosin =)

Posted

onhan ne leveet +100mm levitystä ja keula saman verran ja astinlaudat... sitten kun pintaväriksi tulee musta jossain vaiheessa,niin se vähän rauhoittaa noita kirkkaan valkoisia...

Posted

eli 84x94...pitkäisku lohko... super flo1(virtaa 280hv kanavat putsattu)...48idat...nokka oli englen fk87... ja tulossa 1.4 tai 1.5 keinut... ynm uutta palikkaa... penkitys tänä talvena,kun saadaan laatikon päällinen pakosarja 41.5mm...kollektorilta lähtee 4" putki vaimentimelle ja taka helmasta läpi....simons vaimennin tulee kannen alle kun on nostettu 10cm laatikkoa

post-1753-13888360554619_thumb.jpg

Posted

Nyt en ymmärrä? Laatikon päälle pakosarja? tuleeko sulla turbo sinne, vai onko kone vapaastihengittävä? En tiedä mitenkä sellainen toimii jos kollektoriltä lähtee 4" tuuman putki, eli onko kollektorin suuaukkokin on se 4" tuumaa? Toivottavasti ei =)

 

Tuollaisessa koneeseen laittaisin itse

1 3/4" pakosarjan, tai jos venttiilit ovat jo 48x38 kokoiset, laittaisin 1 7/8" kokoisen pakosarjan.

 

Fk-87 on ihan kohtalaisen hyvä nokka noille kansille, kovin paljon pienempää ei ainakaan kannata laittaa SF 1 kansien kanssa. Puristukset vähintään 10:0 tuon nokan kanssa, niin silloin ainakin voi voimaa löytyä =) Itte varmaan laittaisin tasan 10, jos katuajoa harrastaisin FK-87 ja SF kansien kanssa.

 

Mulla itsellä vähän samankaltainen nokka tulossa kans, mallia webcam 86C, valmistaja suosittelee 9,5-10 puristuksia.

 

Jos ei oo ite varma kombinaatioista, kiva kattoa esim, Cal-look ja DKP sivuilta jäsenien autojen koneiden reseptejä. Cal-look.comissa on top10/20 nopeimmat autot myös esillä.

 

 

http://www.dkpcarclub.com/dkpcars.html

 

http://www.cal-look.com/members.shtml

Posted

Pitääkös aina noudattaa joidenkin "raamattujen" arvoja. Olipa volsu millainen tahansa, on iso putki aina räyhäkäs. Tähän projektiin se sopii muhkeiden renkaiden rinnalle kuin porkkana lumiukolle:)

Posted

yhdessä bajan moottorissa oli ja hyvin pelas....ei ollut kollektorilla 4"reikää...

 

joo ei sitä aina mennä sääntökirjojen mukaan... ei tos neljänkympin alueella enää pari pollea tunnu ja kun on noi hidasteetkin...

 

simonssissa oli vaan niin muhkeat äänet ja se otetaan uudelleen käyttöön... onhan se ny rumaa jos sellainen mehupilli tulee helmasta läpi tässä tapauksessa...

Posted

jätä ennemmin putki piiloon helman alle, tulee ihan yhtä "hyvät" äänet eikä jää hirveää tynnyriä näkyviin.

Posted

miltä se näyttää jos laittaa tämän pakarin,kun laatikkoa on nostettu 100mm...jos jollain olis kuvaa ja kuinka se vaimennus on toteutettu?sivuttain lokarin päälle...tulee korkealle... helman joutuisi ainakin loveamaan ja luukun... kuva hc:n sivuilta

 

vois sopiakin näillä lokareilla vaimennin näkyviin,jos hommais jonkun pyöreen simons esim....

post-1753-1388836055765_thumb.jpg

post-1753-13888360557855_thumb.jpg

Posted

Vaikea hahmottaa ilman kuvaa. Tuonko vois jotenkin mallintaa, niin näkis suuntaa.

 

Itselle tulee perinteinen yks iso vaimennin, just tälläinen:

 

RKC_Muffler.jpg

 

 

 

Tälläinen ei varmaan paljoa vaimenna..

 

142112.jpg

Posted

joo ton ekan tyylinen,mutta se vaan tulis lokarin päälle näkyviin niin että vaimennin 100mm korkeemmalla. kollektorilta esim.4" putki 90 astetta oikealle ja siihen vaimennin... mites jos tuohon vaihtas sen isomman kollektorin ja siihen isompi putki sitten?

 

onx toi keraaminen mondon vaimennin?

Posted

se oli 3" putkea eikä 4" ja kollektorissa alle 3" reikä olisko ollu70mm...eikö se sen verran kärsisi muuttaa sitä kollektoria.... pari kipaletta lojuisi tallissa...

 

kyllä siitä helmasta ja luukusta tulee varmaankin läpi...

 

hotcarsilla sanottiin että noita race kärmeitä on eri valmistajilla eri kollektoreilla,eli pienellä ja isommalla... hc:n on pienemmällä...

Posted

Sen tiedän että osalla valmistajilla(berg, phoenix) on isompi laippa kollektorissa pakosarjoissa ja osalla(scat, bugpack, kymco) taas se perinteinen pienempi laippa kollektorissa 1 3/4" pakosarjoissa.

 

Itsellä Scatin 1 3/4 pakosarja.

  • 3 weeks later...
Posted

uusi vaijeri mekanismi ja 20cm siirretty taakse päin keppiä ja käppäriä....

 

 

etu pyörä sovituksessa ja kavennus 80mm per puoli etuaksilaa

post-1753-13888360608247_thumb.jpg

post-1753-13888360608537_thumb.jpg

post-1753-13888360608766_thumb.jpg

Posted

Hyvältä näyttää ja hienoa kun vielä uskalletaan rakentaa oman maun mukaan kuplia. Kuinka tukivarret kiinnität akselistoon kun otat(?) jousilatat pois?

Posted

etuakseli kasassa ja pyörät paikoillaan...huomenna iskarit kiinni joiden varassa kori on alimmillaan ja rajoittimet ynm.... teetin sellaiset iskarin siirto akselit joissa kierretään alkuperäinen tukivarsi 10mm akselin sisälle....

post-1753-13888360661816_thumb.jpg

post-1753-13888360662061_thumb.jpg

post-1753-13888360662462_thumb.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...