mite^ Posted December 7, 2008 Share Posted December 7, 2008 btw näyttää hienommalta ilman lokaria mutta neki pitää asentaa :( Quote Link to comment
Guest biblo Posted December 7, 2008 Share Posted December 7, 2008 Aika makuasia tuo lokari.Itse tykkään lokareilla. Quote Link to comment
kosola Posted December 7, 2008 Author Share Posted December 7, 2008 ite kans tykkään lokareilla,kun ne on niin leveet.... vetareina orggikset katkaistuna... tallin isäntä sai zetoriin hyvät tapit vetarin pyrstöistä... :) Quote Link to comment
ARTO Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 Tuon vannerengasyhdistelmän kun työntäis 34 heppaseen kuplaan ( joo, oletetaan lokasuojien olevan renkaiden mukaiset ), vois 100km/h olla tiukassa pedaali lattiassakin. Quote Link to comment
mikan Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 Lokarit näyttää liian leveiltä? t. Mika Quote Link to comment
-Puide- Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 Lokarit näyttää liian leveiltä? t. Mika Samaa mieltä, omassa ässässä samanlainen ongelma erilevyisillä osilla tosin =) Quote Link to comment
kosola Posted December 8, 2008 Author Share Posted December 8, 2008 onhan ne leveet +100mm levitystä ja keula saman verran ja astinlaudat... sitten kun pintaväriksi tulee musta jossain vaiheessa,niin se vähän rauhoittaa noita kirkkaan valkoisia... Quote Link to comment
kosola Posted December 15, 2008 Author Share Posted December 15, 2008 eli 84x94...pitkäisku lohko... super flo1(virtaa 280hv kanavat putsattu)...48idat...nokka oli englen fk87... ja tulossa 1.4 tai 1.5 keinut... ynm uutta palikkaa... penkitys tänä talvena,kun saadaan laatikon päällinen pakosarja 41.5mm...kollektorilta lähtee 4" putki vaimentimelle ja taka helmasta läpi....simons vaimennin tulee kannen alle kun on nostettu 10cm laatikkoa Quote Link to comment
VW1303 Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 johan on mylly :D Quote Link to comment
-Alex- Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Nyt en ymmärrä? Laatikon päälle pakosarja? tuleeko sulla turbo sinne, vai onko kone vapaastihengittävä? En tiedä mitenkä sellainen toimii jos kollektoriltä lähtee 4" tuuman putki, eli onko kollektorin suuaukkokin on se 4" tuumaa? Toivottavasti ei =) Tuollaisessa koneeseen laittaisin itse 1 3/4" pakosarjan, tai jos venttiilit ovat jo 48x38 kokoiset, laittaisin 1 7/8" kokoisen pakosarjan. Fk-87 on ihan kohtalaisen hyvä nokka noille kansille, kovin paljon pienempää ei ainakaan kannata laittaa SF 1 kansien kanssa. Puristukset vähintään 10:0 tuon nokan kanssa, niin silloin ainakin voi voimaa löytyä =) Itte varmaan laittaisin tasan 10, jos katuajoa harrastaisin FK-87 ja SF kansien kanssa. Mulla itsellä vähän samankaltainen nokka tulossa kans, mallia webcam 86C, valmistaja suosittelee 9,5-10 puristuksia. Jos ei oo ite varma kombinaatioista, kiva kattoa esim, Cal-look ja DKP sivuilta jäsenien autojen koneiden reseptejä. Cal-look.comissa on top10/20 nopeimmat autot myös esillä. http://www.dkpcarclub.com/dkpcars.html http://www.cal-look.com/members.shtml Quote Link to comment
ARTO Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Pitääkös aina noudattaa joidenkin "raamattujen" arvoja. Olipa volsu millainen tahansa, on iso putki aina räyhäkäs. Tähän projektiin se sopii muhkeiden renkaiden rinnalle kuin porkkana lumiukolle:) Quote Link to comment
-Alex- Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Ei tietenkään pidä, sanoin että itse laittaisin jos tekisin vastaavaa konetta, ja haluaisin kaiken irti siitä. Quote Link to comment
kosola Posted December 15, 2008 Author Share Posted December 15, 2008 yhdessä bajan moottorissa oli ja hyvin pelas....ei ollut kollektorilla 4"reikää... joo ei sitä aina mennä sääntökirjojen mukaan... ei tos neljänkympin alueella enää pari pollea tunnu ja kun on noi hidasteetkin... simonssissa oli vaan niin muhkeat äänet ja se otetaan uudelleen käyttöön... onhan se ny rumaa jos sellainen mehupilli tulee helmasta läpi tässä tapauksessa... Quote Link to comment
Guest Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 jätä ennemmin putki piiloon helman alle, tulee ihan yhtä "hyvät" äänet eikä jää hirveää tynnyriä näkyviin. Quote Link to comment
kosola Posted December 15, 2008 Author Share Posted December 15, 2008 kaikilla on omat mielipiteensä...katotaan mihin se putki menee... :) Quote Link to comment
Hebster52 Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Jännä projekti.. :D Noilla lokareilla ei olis tarvinnu lyhentää vetareitakaan... ;) Quote Link to comment
Ketsa Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Kyllä noi lokarit huutaa 5 tuuman tuplaputkia ja vähintään 40mm akselista tehtyjä T-bars:eja :-) Quote Link to comment
kosola Posted December 15, 2008 Author Share Posted December 15, 2008 Kyllä noi lokarit huutaa 5 tuuman tuplaputkia ja vähintään 40mm akselista tehtyjä T-bars:eja :-) ei hullumpi idea noi t-barsit :) Quote Link to comment
kosola Posted December 17, 2008 Author Share Posted December 17, 2008 miltä se näyttää jos laittaa tämän pakarin,kun laatikkoa on nostettu 100mm...jos jollain olis kuvaa ja kuinka se vaimennus on toteutettu?sivuttain lokarin päälle...tulee korkealle... helman joutuisi ainakin loveamaan ja luukun... kuva hc:n sivuilta vois sopiakin näillä lokareilla vaimennin näkyviin,jos hommais jonkun pyöreen simons esim.... Quote Link to comment
-Alex- Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Vaikea hahmottaa ilman kuvaa. Tuonko vois jotenkin mallintaa, niin näkis suuntaa. Itselle tulee perinteinen yks iso vaimennin, just tälläinen: Tälläinen ei varmaan paljoa vaimenna.. Quote Link to comment
kosola Posted December 17, 2008 Author Share Posted December 17, 2008 joo ton ekan tyylinen,mutta se vaan tulis lokarin päälle näkyviin niin että vaimennin 100mm korkeemmalla. kollektorilta esim.4" putki 90 astetta oikealle ja siihen vaimennin... mites jos tuohon vaihtas sen isomman kollektorin ja siihen isompi putki sitten? onx toi keraaminen mondon vaimennin? Quote Link to comment
Hebster52 Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Tuleeko kollektori helman/takaluukun läpi? Quote Link to comment
-Alex- Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Se on rosterinen A1 vaimennin, 360$ Quote Link to comment
-Alex- Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Todennäköisesti ei vastaa kaasuun niin hyvin jos menet kollektoria suurentamaan alkuperäisestä. Quote Link to comment
kosola Posted December 17, 2008 Author Share Posted December 17, 2008 se oli 3" putkea eikä 4" ja kollektorissa alle 3" reikä olisko ollu70mm...eikö se sen verran kärsisi muuttaa sitä kollektoria.... pari kipaletta lojuisi tallissa... kyllä siitä helmasta ja luukusta tulee varmaankin läpi... hotcarsilla sanottiin että noita race kärmeitä on eri valmistajilla eri kollektoreilla,eli pienellä ja isommalla... hc:n on pienemmällä... Quote Link to comment
Ketsa Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 CSP:n Pyyttoniin saa vaihtaa kollektorin kuristimen oman maun ja moottorin mukaiseksi: http://www.csp-shop.de/cgi-bin/shop2/sh ... 8152413514 Quote Link to comment
kosola Posted December 17, 2008 Author Share Posted December 17, 2008 joo ja hintakin oli aika hyvä:) Quote Link to comment
-Alex- Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Sen tiedän että osalla valmistajilla(berg, phoenix) on isompi laippa kollektorissa pakosarjoissa ja osalla(scat, bugpack, kymco) taas se perinteinen pienempi laippa kollektorissa 1 3/4" pakosarjoissa. Itsellä Scatin 1 3/4 pakosarja. Quote Link to comment
kosola Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 keppilinja...pusliille latat jossain vaiheessa... Quote Link to comment
kosola Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 uusi vaijeri mekanismi ja 20cm siirretty taakse päin keppiä ja käppäriä.... etu pyörä sovituksessa ja kavennus 80mm per puoli etuaksilaa Quote Link to comment
kosola Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 ilmajousille teetetyt tornit lisätään aksilaan lopuksi.... Quote Link to comment
kosola Posted January 10, 2009 Author Share Posted January 10, 2009 etuaksila hitsattuna ja 16cm kavennettuna... Quote Link to comment
Guest Salmi Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Hyvältä näyttää ja hienoa kun vielä uskalletaan rakentaa oman maun mukaan kuplia. Kuinka tukivarret kiinnität akselistoon kun otat(?) jousilatat pois? Quote Link to comment
kosola Posted January 11, 2009 Author Share Posted January 11, 2009 jouset jää sisälle pitämään tukivarret yhdessä! keskipala poistettuna,niin ei tarvi jousia katkasta kuin toisesta päästä Quote Link to comment
mikan Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 Toimii sitten samalla kallistuksenvaimentimena. Näppärää! t. Mika Quote Link to comment
kosola Posted January 11, 2009 Author Share Posted January 11, 2009 joo näinkin asia on! :) Quote Link to comment
JaniM Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 Näin se ilmajousitus pitää toteuttaa. Quote Link to comment
kosola Posted January 11, 2009 Author Share Posted January 11, 2009 kiitokset Janille tolppien suunnitteluista! :) Quote Link to comment
kosola Posted January 17, 2009 Author Share Posted January 17, 2009 etuakseli kasassa ja pyörät paikoillaan...huomenna iskarit kiinni joiden varassa kori on alimmillaan ja rajoittimet ynm.... teetin sellaiset iskarin siirto akselit joissa kierretään alkuperäinen tukivarsi 10mm akselin sisälle.... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.