Mikko Posted June 1, 2009 Posted June 1, 2009 Rottana pitäis lähteä hessikkiin saksaan..grubenwerksin tonttiakselilla ja cb tropeilla,sprintstareilla,albertit tietenkin Joko on prinssi albertit kiinni? Quote
tono Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 Kilvet tippunu matkalle? Vai eikö nykyään niitä enään autoihin laiteta? : ) Mutta kieltämättä aika söpön näköinen auto (jos autosta ny voi sanaa 'söpö' käyttää) Quote
Guest Posted June 17, 2009 Posted June 17, 2009 Hattua nostan parivaljakolle joka tätä rottaa on tehny!! Ja millä aikataululla! Hitto kun on ollu niin perkeleen kiirettä omalla pajalla ettei oo ees Hessulla ehtiny käymään.. Aikeissa on ollu monesti, mut aikataulut on menny aina uusiks.. Eniway siisti rotta, kelpais kyllä miulleki.. Quote
Kartsa78 Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Lopuksi pistän hinnan mitä osat ja muut maksoivat niin alottelijat saavat kuvaa mitä maksaa rakentaa kupla ja auttaa ymmärtämään miksi jonkun valmiin auton pyynnit voi tuntua kovilta.. Niin paljos se tekikään? Quote
SePi Posted July 8, 2009 Posted July 8, 2009 Tohon kun lisää korin maalauksen, puskurit, verhouksen ja alkuperäisen moottorin kaikkine hiluineen, niin arvataan, mitä täys entisöity splitti saattaa maksaa... Quote
JaniM Posted July 8, 2009 Posted July 8, 2009 Alle kymppitonnin. Tai sanotaan hyväkuntoinen alkuperäinen räpeltämätön ja hyvällä maalilla. Quote
ARTO Posted July 8, 2009 Posted July 8, 2009 Tohon kun lisää korin maalauksen, puskurit, verhouksen ja alkuperäisen moottorin kaikkine hiluineen, niin arvataan, mitä täys entisöity splitti saattaa maksaa... Saman verran saa euroja uppoamaaan helposti pystylamppuisiinkin ja sitten porukat nauraa nettiauton ilmoituksille kun joku raukka yrittää priimasta pystylampusta/möhköstä pyytää vaikka sitä kolmea tonnia. En tosi yritä väittää pystylamppuosien maksavan kaikilta osin splittiatasoa, mutta yhtälöä tasoittaa joidenkin möhköjen omien osien koirkeat hinnat ja jopa nyt vaikea saatavuus niin ei oo aina helppoa 70-luvun kuplisteillakaan. Quote
mikan Posted July 8, 2009 Posted July 8, 2009 ..on muuten suomen ruosteettomin splitti... Noiden kuvien perusteella olen nähnyt useammankin splitin joissa ei ole ruostetta edes yhteensä noin paljoa vai mitä tuo suomen ruosteettomin tässä yhteydessä tarkoittaa? t. Mika Quote
mikan Posted July 8, 2009 Posted July 8, 2009 Virtasen vihreää splittiä katselin tässä yhtenä päivänä ja olis voinut päällepäin luulla ruosteettomammaksi. Mutta tuo on kyllä totta, että aina ei päällepäin tiedä mitä on pintaa syvemmällä. Ei pitänyt kettuilla, jotenkin vain aina korvaan särähtää nää Suomen sitä ja tätä. :-) t. Mika Quote
SePi Posted July 8, 2009 Posted July 8, 2009 Eikä nää munkaan toteamukset tarkoita että kaduttais mitä on autoonsa laittanu verrattuna sen suomalaiseen arvostukseen.Täällä vaan oikeasti arvokaita kulkineita ei kannata edes laittaa kaupan, koska se on tosiaan kohta naurupalstalla. Mielellään olis Barninkin ratten suonu kuljeskelevan kotimaassa. Omalla kohdalla on tilanne siksi kiinnostavassa kohdassa, että vakuutustarkastaja on antamassa lausuntoa saako tolle mun kuplalle osakaskoa ja mihin arvoon. Alkuperäisillä osilla tehtynä tuon Barnin kuplaan olisin varannu 12.000 vähintään - siis museoleimakelpoiseksi, vaan sehän onkin jo toinen juttu ja nyt perikuntakaan ei pääse siihen hommaan :-) Quote
Kurre Posted July 8, 2009 Posted July 8, 2009 Nykyään läpimätä sammalta kasvava p-kasa on vaan hyvä patina Quote
ARTO Posted July 8, 2009 Posted July 8, 2009 Omalla kohdalla on tilanne siksi kiinnostavassa kohdassa, että vakuutustarkastaja on antamassa lausuntoa saako tolle mun kuplalle osakaskoa ja mihin arvoon. Jos jo pelkän osakaskon saaminen on työn ja tuskan takana, kannattaa kyllä vaihtaa vakuutusfirmaa. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.