-Alex- Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 Onko kaikki Empin osat tälläistä laatua? :D Kivasti roikkuu putket... "One system fits none" Mut näyttää alaskassakin tarkenevan kuplalla ajaa :) Quote Link to comment
Lasse Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Joo tätähän se on ollut noiden ameriikanihmeosien kanssa niin kauan kuin jaksan muistaa. Oma muisti ulottuu 80-luvulle. Ja tuskinpa globalisaatio on laatua parantanut. Quote Link to comment
Hebster52 Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Eihän ne alunperin ole suunniteltu tontitetuille ajoneuvoillekaan. :) Kun ne suunniteltiin volkkarit olivat vielä maastureita nykymuotiin verrattuna ja eipä kai ne ole muuttanu niiden muotoilua alkupäivistä lähtien..? :D Quote Link to comment
JaniM Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Halpa ja hyvä. Öö, just. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted April 11, 2009 Share Posted April 11, 2009 aika harvassa halpispaketissa on laipat kohdallaan, vaikka ostais pakettinakin, niin saattaa kollektorista lähtee putki minne sattuu... Quote Link to comment
Guest pronos Posted April 11, 2009 Share Posted April 11, 2009 Bolt on, dream on. Empin mattosarjan, kynnyslistat ja vaihdekepin ostin ja hyvin toimii. Quote Link to comment
-Alex- Posted April 12, 2009 Author Share Posted April 12, 2009 Se vasta ihme olis ollut jos ei kynnyslistoja tai mattoja olisi leikattu oikean kokoisiksi :D Quote Link to comment
Guest pronos Posted April 12, 2009 Share Posted April 12, 2009 Kyllä niissäkin vähän sanomista olis...Tää vaihdekepakko välin lyhentäjällä on kyllä hieno, halpa ja hyvä. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 On se hienoa ettei tarvitse enää asentaa heikkolaatuista Taivanilaista shittua. Nyt sitä saa jo muualtakin :) Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Paikallinen pönttökuski sai Empi 4080 paineasetelman ekassa lähdössä tähän kuntoon. EMPI PERFORMANCE CLUTCHES 4080 EMPI 1700lb. Pressure Plate. The latest addition to the EMPI high performance line. Perfect for drag race, sand/off-road or high performance street applications. Vika varmaan siinä ettei ole mainittu JM käyttöä? :) Quote Link to comment
mikan Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 "Perfect for drag race, sand/off-road, jokkis or high performance street applications." t. Mika :-) Quote Link to comment
mite^ Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 näitä ollut enemmänkin. Juuri empin asetelmia sekä sassilaisia. :/ Quote Link to comment
Lasse Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Glopipalisaation voittokulku jatkuu.... Quote Link to comment
Guest VW 1303 Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 tommosta yks niittistä asetelmaa ei kannata laittaa mihkään viritettyyn moottoriin. eikä empin levyä, kun siitä repee kitkapinnat niittauksista irti. Quote Link to comment
-Alex- Posted August 20, 2009 Author Share Posted August 20, 2009 Hypistelin vasta saamaani kerscherin jarrusarjaa, jossa alumiinista CNC koneella tehdyt adapterit, sekä boxsterin uudet jarrusatulat, jotka on brembo tehnyt, voi jo puhua laadukkaasta sarjasta ;-) Quote Link to comment
Guest Keiteleen Kone Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Äänenvaimentajakuva on hyvä esimerkki tökeröstä asiantuntemattomuudesta. Alkukuvissa on käytetty vanhaa pakosarjaa johon on ympätty EMPI:n logolla oleva vaimentaja joka ei ole tarkoitettu sopivaksi v a n h a a n + käytettyyn e r i m e r k i n - pakosarjaan. Paineasetelma ei repeä itsekseen ilman ulkoista syytä, useimmiten vaurion todellinen aiheuttaja jätetään tarkoituksellisesti ilmoittamatta, tai sitten ei tiedetä sitä vaan kokeillaan uudelleen jos sattuisi kestämään! Kuvan tapauksessa tiedän tarkalleen vaurion todellisen aiheuttajan, vika ei ole ollut itse asetelmassa. Ehkä kannattaisi korjata ja eliminoida ensin vaurion aiheuttaja. Kytkinlevyjen kitkapintojen repeäminen johtuu osittain kytkinlevyn rakenteesta, osin kytkimen käyttövirheistä, kytkinakselin ylimääräisistä välyksistä (ohjaus liian väljä), kiero vauhtipyörä, väljistä vetoakseleista ym. Jos asentaa hieman kalliimman, paremmalla rakenteella olevan kytkinlevyn niin se kestää paremmin kytkimen "väärinkäyttöä", joillakin kestää moitteettomasti halvempikin asetelma ja levy, joillakin ei kestä mitkään, ei autot eikä moottorit. Mistä löytyy "yksiniittisiä" roskalaadun paineasetelmia? Quote Link to comment
-Alex- Posted August 20, 2009 Author Share Posted August 20, 2009 Onhan se totta että erimerkkiset pakosarjat ja vaimentimet eivät ehkä kovin hyvin aina passaa yhteen, niin myös tuo kuvan auton omistajalle joku kertoi thesambassa. Varmaan lähes kaikilla firmoilla on omat erilaiset jigit jossa ne kasailee pakoputkia. Quote Link to comment
metake Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Mulla viime vuonna just sama tilanne, tuntemattoman merkkinen pieni laippainen kärmes + Empin "mondo" vaimennin. Seuraus: Vaimennin liian takana ja alhaalla, hermot meni kun vaimennin osu joka hidastetöyssyssä ja montuissa maahan. Tälle kesälle hain uutta putkea ja kaikista vakuutteluista huolimatta ostin taas samanlaisen Empin "mondo" vaimentajan, mutta tällä kertaa ostin myös Empin pienilaippaisen kärmeksen. Nyt putki istuu hyvin, vaimennin on noin 4 - 5 cm edempänä ja n. 2 - 3 cm ylempänä kuin viime vuonna, eikä ole osunut (vielä) kertaakaan kiinni. Quote Link to comment
Guest Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 em. syista ostan yleensa pelkan pakosarjan ja teen loppuputkiston itte.. tulee moninverroin tarkemmin istuva kuin halvat kaupasta ostetut :) Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Kuvan tapauksessa tiedän tarkalleen vaurion todellisen aiheuttajan, vika ei ole ollut itse asetelmassa. Kerrotko tuon, niin pojat osaa jatkossa väistää vaaran? Ja samalla aiheettomat rekkulatkin vähenee. Quote Link to comment
Guest VW 1303 Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 noissa osissa ei todellakaan ole mitää vikaa. olipa ne sitten kenen tahansa seli seli ziro be reira osamyyjän myymiä osia. tarinaa on kuultu mistään muualta et saa yhtä hyvää, kestävää ja laakukasta kuin meiltä just näissä ei ole ollu mitään vikaa. vikaa on vain ostajassa, käyttäjässä ja asentajassa. Quote Link to comment
-Alex- Posted August 21, 2009 Author Share Posted August 21, 2009 Heheh, rohkenen silti väittää että kyllä esim. empikin pukkaa markkinoille välistä vaihtelevan laatuista tuotetta :D Quote Link to comment
Guest VW 1303 Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 kun uustuotanto osat ei miellytä niin voi ne tehdä itse alusta alkaen. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.