metake Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 basso tekno ja dupsteppi tulee soimaan koko bifin ajan 24/7! Paskaa musaa vastaan varaamma järeämmät työkalut.. :D Quote Link to comment
Guest Aloittelija Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 se on kuule " m e t a k e " semmonen juttu että silon kun subwoofer ja basso laulaa aloittelijan mökin edustalla niin se ei tule keskeytymään!!! vara akkuja ja konden saattoreita ON MUKANA! äänen painetta löytyy! Quote Link to comment
ARTO Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 22.59.59 stereot offille ja volkkarin puola ON asentoon ja ja kääntö.... Pröm, kaasareiden/ruiskuläppien asento auki ja rengasta polttamaan. Tätähän ei kielletty vaan musiikin kanssa jumputtaminen. Entä kännikuorolaulanta... :D Quote Link to comment
-AP- Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Entä kännikuorolaulanta... Mikään ei voita ukkokvartetin aamuöistä esitystä 'Aikuinen nainen mä oon' ... Quote Link to comment
metake Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Mikään ei voita ukkokvartetin aamuöistä esitystä 'Aikuinen nainen mä oon' ... Quote Link to comment
Jooo Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=bk1vJXsc ... re=related En voi vannoa etteikö olisi vähän nostalgiaa mukana kun 2010 aloittelemme pelimiehellä ja lopettelemme aamupojilla... Tai ehkä saamme tässä kesänkynnyksellä kehiteltyä jonkun uuden "hitin". Sepi kun soitteli siinä naapurissa suomi iskelmää niin yhdistelmä kuullosti kauniilta jo siinä mökkien edustalla. Taisi siellä joku pussihousukin tanssimassa mukana näkyä?? -Pasi Quote Link to comment
Jooo Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Onkohan Mikkelissä karvaisia metsäneläviä?? Quote Link to comment
Guest MillaI Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Napsun monoradio Blaupunkti -66 päihittää kaikki! Mä tuun vaan jos Napsu menee katsastuksesta läpi, en tule enää hengari jäsenenä! Eli, vuoden päästä nähdään... Quote Link to comment
NO H2O Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Onkohan Mikkelissä karvaisia metsäneläviä?? Heh... Tänä keväänä on kuulemma bongattu ilmielävä "turun murre" http://hiki.pedia.ws/wiki/Turun_murre Karvaista orkkua unohtamatta... ;-) Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Saako soittaa Erkki Liikasta? Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted June 15, 2010 Author Share Posted June 15, 2010 Jussi hei! Tätäsuvea ei vietetä ilman liikasta. Etsi se Lambada.... Quote Link to comment
ARTO Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Ööh tuota pojat... ootte taineet erehtyä tapahtumasta... ne humppaveisuufestivaalit on toisaalla... Quote Link to comment
Guest UMK Seppelin Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 LAIVA LIPUT TILATTU! Quote Link to comment
Guest Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 LAIVA LIPUT TILATTU! Lähekkö saksaan biffin ajaksi vai? :) Quote Link to comment
Jallu Posted June 19, 2010 Share Posted June 19, 2010 vai menetkö laivalla mikkeliin.. Quote Link to comment
Guest UMK Seppelin Posted June 19, 2010 Share Posted June 19, 2010 Ei vaan kuskimme tulee ruotsin kautta. Itse tuskin olemme ajokunnossa. Ruotsalainen luotto kuskimme Japi näillä näkymin on taas mukana, niin kuin yleensä Torpissakin. Rock´n Roll! Quote Link to comment
Guest UMK Seppelin Posted June 19, 2010 Share Posted June 19, 2010 Pakko tuottaa kuski ulkomailta, kun jostakin syystä emme löydä kuskia enää kotimaasta. Onneksi vielä olemme löytäneet sen laivamatkan päästä, ettei tarvi Afrikasta lennättää. No VWTHAICLUBistakin olisi ollut kuski halukkaita tulossa.... Quote Link to comment
Guest UMK Seppelin Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 No käytiin Hietsussa Uugen (aasi) kanssa reenaamassa ajamista ja ei enää hätää kuskista. Hiukan Rollen kanssa tietenkin innostuttiin, kun löysimme soutuveneen. Karillehan se tietenkin pamahti näillä käsivoimilla ( salilla viimeksi vuonna -93 ) onni onnettomuudessa emme soutaneet kuin jotain hiukan reilua 30 solmua. Onneksi kerhomme aasi sai vedettyä meidät takaisin veteen. Sen jälkeen aasi halusi vielä hiukan pullistella ja näyttää miten Kupla Volkkari lähtee...... -UMK Rules- Quote Link to comment
JaniM Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Jokos mökeistä on tullut jollekki laskua? Himoksella kyllä laskutti heti kun varas. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted June 20, 2010 Author Share Posted June 20, 2010 Ei ole laskua tullut, sovittiin että maksamme kun tulemme. Soitin visulahteen tänään ja varmistin mökkihinnat. Lomakoti 6 hengen + sauna 170 euroa vrk. To-SU yhteensä 510.- Himoksella maksoi sama aika 300.- Pienempi 4 hengen "lomakoti" ilman saunaa 125.- per vuorokausi. Meiltä siis 760.- kahdesta mökistä..... En valita en mutta kallista on! Quote Link to comment
UltraVW Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Juu maksetaan paikan päällä, mulle kyl sano jo yli kuukausi sitten ettei oo kun noita isoja mökkejä pari jäljellä ja sit niitä 10 neliön kaapeja? Outoa jos nyt sitten on kaikkia vielä jäljellä? Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted June 20, 2010 Author Share Posted June 20, 2010 Mie varasin omat mökit muistaakseni marraskuussa. Quote Link to comment
UltraVW Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Ok,tämä selittää kaiken ,luin huonosti ... Quote Link to comment
Guest UMK Seppelin Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Olen varannut kerhollemme mökin eilen! Muutama väkisin makuu paikka on siellä vapaana, joten Uudenkylän Moottori Kerhon jäsenet, mikäli haluatte nukkua mökissämme, niin tarjoamme Rollen kanssa makuu paikat. Eikä maksa tietenkään mitään! Quote Link to comment
Guest MillaI Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Reilu kuukausi enää ja mua alkaa pelottaa et Napsu ei oliskaan valmis. Peltipakettia edelleen siis odotan. Mun pitää sit varmaan tulla fillarilla jos haluan ilmajäähyllä tulla... Edit: Pelti tuli ja homma jo aloitettu!! Super hyvä päivä. Voin ehkä jopa myydä syksyllä mun Polon pois kun uuden duunin mukana saan pakun käyttöön! Quote Link to comment
Guest jukka81 Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Onko vaasan suunnalta lähös Mikkeliin porukkaa ettei tarttisi yksikseen lähtee (jos meinaa yleensäkkin lähteä) körötteleen? Quote Link to comment
Guest UMK Seppelin Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 Pakko kait meidän on Rollen kanssa tulla edes yhdet ottaa, kun toi Simokaan ei enää pysty. Sekun on jollain "KARPPI" dietillä? Quote Link to comment
Kujis Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 Muistakaa/Muistetaan että Mikkelin lähellä Ristiinassa on moottoripyörätapahtuma samaan aikaan -> http://www.mcroadrats.com/rottaralli.htm Sinne on tulossa 600-1000 kpl motoristia (18 vuoden kokemuksella) ympäri suomen, joten varotaan pyöriä ja pyörät varoo Vaunuja. Kun niitä Aaseja on pyöräkuskeissakin.. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 BIF 2010 arpamosaan saatu sponsorilta kuorma VW osaa. Näyrä kiitos heidän suuntaan. Sama speksi kuin 2007: Tonnikuussatanen (85,5*69) kuplan kone, joka tehty palliksen askiin, jotta menee heittämällä Kupla ja Junis. Sekä takakannakkeen lisäämisen jälkeen myös Pallis tai Tölökki. Valitettavasti lohkosta puuttuu Typ-3'n ö-täyttö reikä. Eli menee joka ilmajäähyn koriin, paitsi pikku askartelulla kolkkiinkin. Tässä on rempattu kaikki kuluva, mainittakoot esim lohko on AAR porattu + sylinterien dekkipinnan oikasu, kiertokangen yläpäät. Uutta osaa on mm Autolinean 1600 2r bolt on kannet, laakerit, tiivisteet, putket&männät, kaikki pumput, tönäriputket, syttypiuhat etc. Alla kuva Ooberin toimituksesta. Koneessa märkämaalatut mustat pellit. Simpaselle kiitos pintäkäsittelystä!! Sä mahdollistit sen että koneesta tulee kestävän lisäksi myös kaunis :) Kasaamme koneen kolmen taisteluparin voimin lauantaina klo 10-> ja koneen tömäytän käyntiin kun se on nipussa abaut 19-20. Oletuksena toki ettei mitään budjetoimatonta viisästystä tullu..... Koneella arvonta myös lauantaina "jossakin vaiheessa, kun bändi on tauolla". Itte veikkaan että 20-21. Toi on ns bolt-on kone seuraavin muutoksin: - Paineasetelma ja kytkinlevy ei kuulu pakettiin mukaan. Ne voit ostaa vaikka Sponsoriemme tiskiltä. - Koko pakosarja riisutaan käynnistämisen jälkeen koneesta. Nämä(kin) on ostettavissa Sponsoriemme tiskiltä latery. Arvat maksavat 10e/kpl, joita myydään INFO pisteessä sekä kiertävän arpamyyjä Thö-Pihliksen toimesta. Pihliksellä on virallinen Ooberin Oranssi arpamyyjä paita päällään ja miehellä vartta melkein kolmatta metriä, joten tänä vuonna ei arpamyyjän löytyminen pitäs olla ongelma :) Koneen tekemisessä ovat mukana tänä vuonna: * FVWA * OberSchlachter * FVWA Päijät-Häme * P_Valtonen + muut kasaustiimin pojat; Simpasen Vellu, Forsgreenin Henkka + kasausorjat Jori-Eemeli-Tuoppo Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted July 14, 2010 Author Share Posted July 14, 2010 Biffissä tarjolla T-paitaa (useita malleja ja värejä) Lippiksiä, pipoja ja tarroja. Quote Link to comment
Aaperi Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Toivottavasti viime vuotista 3 päivän NRJ aamuh*mot putkea ei koeta tänä vuonna. Lokasuojanauhatkin tuli viimesellä. Kiirus tuloo... Quote Link to comment
Jooo Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Toivottavasti viime vuotista 3 päivän NRJ aamuh*mot putkea ei koeta tänä vuonna.Lokasuojanauhatkin tuli viimesellä. Kiirus tuloo... Katotaan nyt et mitä "kasettia" kuunnellaan... joka vuosi ollut jotain uutta :) Pelimiehiä, Umbrellaa, aamupoikia on jo kuunneltu noita 3päivän settejä. Paljonhan on tietenkin siitä kiinni että saadaanko soitinta paikanpäälle. -Pasi Quote Link to comment
nalleolut Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 mihin aikaan perjantaina voi tulla ihmettelemään.... Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted July 18, 2010 Author Share Posted July 18, 2010 Me lähdemme jo Torstaina. Tässä epävirallinen sääennuste: http://www.foreca.fi/Finland/Mikkeli?tenday Sateliten tarkkaa ennustetta odotellessa! Quote Link to comment
Pepe Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Mikä v#tun museokatsastus -paitoja saa minun kautta BIF:iin lauantaiksi hintaan 14 jeuro / kpl. Jos tämä mahtava tarjous kiinnostaa, toimi näin: Laita minulle yksityisviesti jossa nimesi, puhelinnumerosi ja paidan koko (saatavilla M-XL). Soitan lauantaina ja sovitaan paitojen luovutus. Maksu käteisellä. Huom! Jos lauantaiksi sattuu varsin kehno sää tai joku muu kosminen este, jää reissu tapahtumaan tekemättä. Tämän huomaat siitä, ettei soittoa kuulu :) Quote Link to comment
Viltsu Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Voi hitsi kun ei nyt itse tiedä tulenko vai en. Jos meinaan tulla niin pitäis lähteä liikkeelle jo huomis aamuna ja jättää paku kolmeksi yöksi johonkin Jyväskylä-Heinola-akselille nelostien varteen parkkiin. Ja siitä sitten perjantaina ajella Mikkeliin. Quote Link to comment
Pepe Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Volkkaripalstan tarroja BIF:ssä saatavilla Apulaissheriffin toimiston apulaissheriffi Kape77 on nohevana teettänyt "VOLKKARIPALSTA.COM" ikkunatarroja. Koska Palstan sheriffit ovat luonteeltaan joviaaleja ja toivovat, että käyttäjät jakaisivat Volkkaripalstan ilosanomaa myös tien päällä, tarjoamme kyseisiä tarroja veloituksetta palstan aktiivisille kynäsedille ja -tädeille. Tarran leveys n. 20cm. Tarran saa kun käy vetämässä Kapea hihasta Roomalaisten leirissä. Leirin tuntomerkkeinä kuulema ovat "varhaispallis, punavalkoinen junis ja vitun tölkki". Jos leiriä ei itse löydä, muut osaavat varmaan neuvoa. TARROJA RAJOITETTU MÄÄRÄ! Quote Link to comment
Guest biblo Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Kys.leiristä saattaa raikaa myös poliittiset laulut.. Quote Link to comment
Guest DaFox Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Kys.leiristä saattaa raikaa myös poliittiset laulut.. Mulla ja kaverilla -> ..on vahva epäilys tuosta ;) Quote Link to comment
Guest biblo Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=TvrLV2Glvwo Quote Link to comment
Recommended Posts