Guest Fear Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Tulipa tuossa viime kesänä hankittua vaihdossa avo kupla kesän rientoihin, vuosimallia -68. Autohan on ilmeisesti lyhennetty ja laikka-avo, muttei menoa haittaa. Aiempi rakentelija on mennyt aika kaukana originaalista, eikä tästä ole tarkoituskaan rakentaa alkuperäistä. Kesän toimi hyvin ja huomiota sai ansaitusti. Myyjä kertoi että kone on rakennettu uudelleen pari tuhatta kilometria sitten, mutta tiedä sitten. Auto on ulkoa todella siisti maalipinnan paria virhettä myöten. Pohjaa on hitsailtu ihan jonkin verran, mutta on kuitenkin niin kova, ettei ainakaan tänä talvena tarvitse mikkiä pohjaan osoittaa. Moottorina otteessa 1300, mutta myyjä kertoi tilalla olleen 1600. Tupla weberit näyttää autosta ainakin löytyvän, muusta en osaa vielä sanoa. Öljyä vuotaa hiukkasen ja kytkin ravistaa. Kesän aikana ei kyllä öljytikusta lähtenyt pois kuin milli. Sisusta on sangen karu; verhoiluina vain ovipahvit (jotka täysin sileät ja jopa ovenkahvat on jätetty nahan alle :D ) ja takakyljissä pienet verhoilut, joihin upotettu kaiuttimet. Peltipinnat on vedetty alustamassalla aina koelautaa myöten... Näihin tulee talven aikana muutosta rankalla kädellä. Penkkeinä ilmeisesti 1 tai 2 golffin penkit siististi punaisiksi verhoiltuina ja kipillä. Takapenkki mustalla nahalla verhoiltu. Autohan on jo seisonnassa ja laittelua aloiteltu. Talven aikana auto laitetaan kunnolla tonttiin, samalla uusitaan kaikki iskarit, jarrut, ymym. Moottori käytetään auki sekä laatikko. Moottorin sisältö ratkaisee paljon jatkosuunnitelmia ;) Eilen tuli napattua kone jo pois paikoiltaan huoltoa varten ja osoittautu että laatikosta kytkinakselin stefa se vuotaa kytkimelle. Itse akselissa tuntuu myös välystä, taitaa joutua laatikonkin aukaisemaan. Moottori vielä kasassa, kaasarit irroittelin pöydälle ja vähän tarkastelin. Näillä jatketaan seuraavalle tallikerralle ja pitää muistaa pitää kamera matkassa :) Quote
MU Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Älä ainakaan kytkinakselin väljyyden takia lootaa aukaise,pieni sivuttaisvälys kuuluu asiaan. Vauhtipyörän mutterissa neulalaakeri johon kytkinakseli tukeutuu. Quote
Guest Fear Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Entäs pystysuunnassa? Stefan saa ilmeisesti vaihdettua laatikkoa purkamattakin? Painelaakeri toistaiseksi vielä paikoillaan, niin ei paljoa nähnyt mitään.. Kytkimen sain puhtaaksi polttamalla ja kevyellä hionnalla, muuten pintaa hyvin. Asetelmassa/vauhtipyörässäkin vielä hiomapaperi jäljet. Eipä ollut keltanokallekkaan kummonen homma napata moottori pöydälle, taishan tuossa 1.5h mennä kaikkineen kun auton ajo sisään =) Quote
MU Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Joo,sama välys joka suuntaan.Ja stefan vaihto onnistuu lootaa avaamatta. Quote
x-pj Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Kytkinlevyn pesuun brake cleaner on hyvä. Irrottaa rasvat hyvin. Sitten vielä pesee läpimässä fairivedessä kaikki jäämät pois. Quote
Guest Fear Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Onko tuossa kytkinakselilla vielä toinen stefa laatikon sisäpuolella; ainakin vahvasti näyttäisi. On meinaan sekin yhtä väljä ku oli ulompikin. Toki ei minua haittaa kunhan ulompi pitää öljyt poissa kytkimeltä... Quote
Guest Fear Posted October 7, 2010 Posted October 7, 2010 Todi, moottorista purettu oikeastaan kaikki muu ylimääräinen paitsi kannet, sylinterit ja lohko vielä kasassa. Moottori mehii ainakin kampiakselin päästä, työntötankojen putkista toiselta puolen moottoria sekä ehket vähäsen myös öljypumpunkannen välistä. Löytyykö näihin täydellisiä (hyviä) tiivistesarjoja ihan jokaikistä tiivistettä myöten, vai toimiiko liima esim. öljypumpussa, polttoainepumpun kannessa ymym. Kone kuitenkin tarkoituksena purkaa ihan atomeiksi. Laatikko vielä toistaiseksi kiinni, tähän tarvitsee hommata ainakin nuo stefat Kumma jos ravistaa Moottori pois nostettuna, ainoastaan toisen puolen kaasarit joutui irroittamaan että mahtui tulemaan ulos Kosteaa Quote
mite^ Posted October 8, 2010 Posted October 8, 2010 Onko toi 2 pytty vuotanut kenties pytyn ja kannen välistä kun näyttää kansi ihan nokiselta? Quote
nalleolut Posted October 8, 2010 Posted October 8, 2010 ihan ot kysymys... mitkä laatikot tuos turvakaaressa on molemmin puolin... Quote
Guest Fear Posted October 8, 2010 Posted October 8, 2010 Onko toi 2 pytty vuotanut kenties pytyn ja kannen välistä kun näyttää kansi ihan nokiselta? Katos perhana, en itse ole edes huomannut moista. Pitääpäs tehdä ohivuotomittaukset noihin pyttyihin. ihan ot kysymys... mitkä laatikot tuos turvakaaressa on molemmin puolin... Varmaan tekijä ajatellut että on siistimpi jos kylkilinja jatkuu vähän matkaa ylöspäin ennenkuin alkaa kaari... Nuo "laatikot" yhdistää periaatteessa kaaren ja kylkipellin yhtenäisiksi tuolta kohin, kun kaari jatkaa sit kuitenkin runkopalkkiin asti. Palkeissa on keulan puolella vielä 20x20mm kulmalistat poppareilla kiinni, joidenka tarkoitus on täysi mysteeri. Quote
Guest Fear Posted October 13, 2010 Posted October 13, 2010 Nyt tuli tenkkapoo. Otin taka-akselin madalluksen ja laatikon pois oton yhteydessä "irti" ja jousilatat olivat tottakai jämähtäneet vääntösauvaan todella hyvin kiinni. Noh aikani tenuttuani lähti sauva lattoineen päivineen irti ja hyvä näin, sai pillillä ja prässillä itse latankin viimein irti. Nyt vaan ainoa ongelma on ettei minulla ole tarkkaa kohtaa tiedossa jossa se oli kiinni. Merkit tein, mutta on todella helppo lukea itse vääntösauvan asento boorin kaks pieleen. Onko mitään perusarvoa; mittaa, astetta ym. missä itse sauva pitäisi olla ja lisäksi latta? Quote
metake Posted October 13, 2010 Posted October 13, 2010 Jos autossa on jousisauvan halkaisija 21 mm niin jousilattojen kulma 20°, jos jousisauvan halkaisija on 22 mm niin sitten kulma on 17°. Sisäpäässä yhden hampaan kääntö vaikuttaa 9° ja ulkopäässä 8° 10'. Eli laita jousisauva suunnilleen paikalleen ja mittaa kulma. Jos kulma pitää olla vaikkapa tuon 17° ja se on 14° niin käännät sisäpäätä 4 hammasta (= 36°) ja sitten ulkopäätä takaisinpäin 4 hammasta (= 32° 40'). Näin vääntösauva on kiertynyt tuon erotuksen verran eli 3° 20' ja nyt kulma on noin 17°. Edit: Korjattu laskuvirheet pois.. Quote
Guest Fear Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Joo tuo taukukko jo tulostettuna onkin, mutta nyt vasta rehellisesti tajuan kuinka sitä käytetään :D Kiitokset nopeista vastauksista. Viikonloppuna tippuu perse kohilleen, kuvia tulee =) PS: Vaikuttaako moottorin omamassa miten paljon painumaan? Nimittäin nyt madallushetkellä tuo konehan ei ole paikoillaan. Quote
Guest Fear Posted October 18, 2010 Posted October 18, 2010 Vaihdelaatikkokin tuli nostettua pöydälle ja tähän vaihdetaan ainakin kytkinakselin- ja vetarienstefat sekä molemmat vetarien suojakumit. Oli laatikkoon päässyt aika paljon kosteutta kun öljy oli vaalean harmaata :D Myös metallimujua oli magneetissa ihan suht paljon. Huuhtelin moottoriöljyllä laatikkoa pari kertaa ja pitää ekat ajokilometrit huuhdella keväällä sit lisää. Toinen vetarinputki on myös vuotanut ja jarruhilppeet olivat ihan öljyssä. Tuo stefa on toisessa "navassa" useamman millin alempana kuin toisessa, lie syy vuotoonkin? Samalla kun tuli purettua taka-akselisto hieman ihmetystä tuotti tuo kallistuksenvakaajan toimintaperiaate; puuttuuko tästä jotain kun ei ole mitenkään timmi. Tuo vetariin kiinni tuleva latta pääsee liikkumaan ihan vapaasti noin 10cm (toki painuu vasten kun auto omalla painollaan), eikä ylemmätkään puslat ole mitkään välyksettömät: Tallin sulake ongelmien jälkeen sai kompurankin toimimaan ja tuon vauhtipyörän pultin auki. Stefa taitaa vuotaa sieltäkin. Kuuluuko kampuran liikkua päittäin ihan kädellä työntämällä useita millejä? VP:n alla on shimmilevyjä neljä kappaletta, eli ne ilmeisesti kiilaavat kampuran napakaksi VP:n kanssa? Quote
metake Posted October 18, 2010 Posted October 18, 2010 Samalla kun tuli purettua taka-akselisto hieman ihmetystä tuotti tuo kallistuksenvakaajan toimintaperiaate Se ei ole kallistuksenvakaaja vaan lisäjousi. Quote
Guest Rampe Posted October 18, 2010 Posted October 18, 2010 toi ei ole kallistuksen vakaaja vaan apujousi. tulee mukaan vasta kun perä on painunut jonkinverran, siksi välys Quote
Guest Fear Posted October 18, 2010 Posted October 18, 2010 No johan on kaikenlaisia. Onko tuosta hyötyä madalletun perän kanssa? Quote
Guest Rampe Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 eipähän pohjaa niin helposti eli kannattaa jättää paikalleen. Quote
Guest Fear Posted October 28, 2010 Posted October 28, 2010 Dodii, kirjoitellaanhan tännekkin välillä (ja nyt kun muistin ottaa kamerankin tallilta mukaan). Kuplaa on pakerrettu melkeinpä joka ilta par tuntinen ja laatikko on tähän mennessä availtu ja kauhisteltu mikä poskilaakerisorvi se onkaan! Saipa laatikko pintaansa tuoreen maalinkin ja odottelee aircooledilta tiivistesarjaa ym. =) Laatikko irroitettuna ja putsattuna kaikesta savesta, öljystä ja maaleista. Uutta väriä pinnassa, poskilaakerinlautanen on kanssa maalailtu ja vetarin laippa. Hieman kauhistutta nostatti metallimujun määrä laatikossa ja tämä poskilaakerinkannen sorvaus :D Oli yksi pultti löystynyt sitä mukaan mitä itselleen tilaa sorvannut kanteen, ei ollut enää kuin parilla kierteellä kiinni! Eipä ollut kesän ajoilla kyllä laatikon toiminnassa mitään moittimista. 4.2mm oli lähtenyt kannesta kävelemään! Vetarien putket saivat myös osansa hionnasta ja maalaamisesta. Nämä kasataan myös uusilla osilla, kuten jarrutkin. Quote
Guest Fear Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 Pienen hiljaiselon (ja osien odottelun) jälkeen tuli taas tallilla askarreltua jotain pientä laatikon ja vetarien parissa. Miten tiukassa vetarien laippojen (eli nämä mitkä on vetarin putkessa) kuuluu olla kiinni? Laitoin pultit ihan ykkös nyyttoniin ja vetari jämähtiä sojottamaan suoraan ulos; ei siis liiku kovinkaan herkästi jos miettii taka-akselin liikettä. Jotta vetariputki liikkuisi hyvin, joutuu pultit jättämään ihan sormi kireyteen?? Tosin öljyhän tuonne väliin tulee tosielämässä, mutta silti hirvittää sen muovi puolipallon kestävyys... Quote
-MITO- Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 Paperitiivisteillä shimmataan nahkeaksi. Quote
Guest Fear Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 Noita paperitiivisteitä oli kaksi kun irroitin ja kaksi tuli puolelleen uudenkin sarjan mukana, et niillä mennään. Löysälle jääpi, pitää laittaa liimalla kiinni vaikka nylockit onkin. Quote
-MITO- Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 Kannattaa tehdä niinkuin tehdas on ohjeistanut. Uudet muovipuolipallot ei ole kallit ja paperitiivisteitä saa eri paksuuksia. Eli kannattaa kerralla shimmata se kuntoon. Quote
Guest Fear Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 Mistäs noita vois kysellä, kun ei ainakaan aircooledilla näyttäs olevan, eikä missään mainita mitään? Huomasin myös ettei täydellisessä tiivistesarjassa tule tuota vetarinlaipan o-rengastakaan. Quote
-MITO- Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 Oiskohan tossa tarpeeks http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/f ... ort=0&all= http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/f ... ort=0&all= Paruzzilla: product number : 1435 Gasket 0.20mm gearbox sidecovers (pair) swing axel T1/T14 2/67» T2 2/67» T3 2/67» 181 VW number: 111 501 131 A € 3,90 in stock, immediate delivery more info Wolfsburgwest http://www.wolfsburgwest.com/cart/Detai ... 111398005A Quote
Guest Fear Posted December 5, 2010 Posted December 5, 2010 Päivitelläänpäs tätäkin taas välistä hieman jos alkaisi taas saamaan keskustelua aikaiseksi :) Pari viikkoa meni vatvoessa osien puhaltajaa ennenkuin pääsi vetäsemään uuden maalin niskaan. Kaveri sitten suostui lasikuulapuhaltamaan kaikki peräpään osat loppujen lopuksi. Tänään nostin laatikon paikoilleen ja rakentelin tuennat, iskarit, ym pientä laatikkoon liittyen ja hitsasin vasemmassa taka"sisä"lokarin nurkassa olleen haperon kokonaan uusiksi. Napoja en vielä tohinnut kasata kun jäi vähän arveluttamaan noiden osien järjestys vetarin päähän. Tuleeko nuo hilppeet kuvaa seuraillen näin (kaksi paperitiivistettä per puoli?)? Toinen navoista vuoti ennen remonttia ja avatessani huomasin stefojen olleen eri kohdissa. Toinen stefa oli ihan tuon pyöristetyn reunan kohdalla ja toinen vasten tuota syvemmällä olevaa huullosta. Enää ei muista kumpi oli kumpi joten mihis kohtaan tuo stefa nyt kuuluu kiinni naputella? Osia maalailtuna: Pitkään pyöri laatikkokin levällään, mutta siellä se nytten lepää kasattuna ja putsattuna :) Quote
hanski. Posted December 5, 2010 Posted December 5, 2010 stefa tulee niin syvälle kuvassa näkyvään laakerikanteen kuin sille on tilaa, eli pohjaan asti.sopiva iso hylsy on hyvä työkalu väliin.hiukan sipaset öljyä stefaan ennen asennusta niin luistaa paremmin. kaikki tiivistekohdat kannattaa sitten tarkasti puhdistaa maalista, ettei vuoda...nimimerkillä:ensimmäisellä kerralla maalasin joka kohdasta ja vuotihan se perhana! Quote
Guest Fear Posted December 10, 2010 Posted December 10, 2010 Tänään taas puhalleltu lisää osia ja maalailtu, eivät taida tekemällä loppua kesken. Uusia bensalinjoja pitäisi alkaa suunnittelemaan ruisku rojektin alkaessa kun vanhat kaasaritkin tuli jo myytyä tarvitsevalle. Ruiskun osia aika hyvin jo kasassa parista aiemmin puretusta autosta. Ohjaamaan tulee näillä näkymin MS 2, V3.0 ja rakennussarjana tottakai :) Alkuun mennään ihan polttoaine puolen ohjauksella ja myöhemmin mietitään sit kipinä puolta enemmän. Imusarjat pitäisi suunnitella suuttimille sopivaksi ja aihioina pyörinyt mielessä nuo kuplan orkkis pässinsarvet ja niihin hitsais sit suuttimille kaulat. Toisaalta ei hirveä hinta ole noilla aircooledin kauppaamillakaan ruisku-pässinsarvilla... Onko arvon foorumilaisilla enempää tietoa koneeseen ja kansiin stanssatuista koodeista: Moottori: AB 883868 Kansi: 2BR, 56, 0401013752 (tuskin valmistajan puhelinnumero :D ) Tietäisi vähän suuntaa mitä tuo kone pitää sisällään... Quote
abbe Posted December 10, 2010 Posted December 10, 2010 Paruzzin kirjasta: AB 883868 => 1300 cc 44 hp/32 kW 12/1972 - 7/1973. Quote
Tutkija Posted December 10, 2010 Posted December 10, 2010 Ja brasilian jälkituotantovalua kannet kun on 2BR merkintä,eli moottori on todennäköisesti ainakin 1600cc kun 1300cc sylinteriputkelle brassit ei ol tehneet ikinä kansia. Quote
Fileas Posted December 10, 2010 Posted December 10, 2010 Nuo vetarin kumit on väärässä asennossa, eipä jousta toivotulla tavalla, ja kesto ikä ei ole varmaankaan pitkä? (vuotomielessä ihan hyvä ajatus) Orggisasennuksissa sauma tulee vaakatasoon. Quote
Guest Fear Posted December 11, 2010 Posted December 11, 2010 Ja brasilian jälkituotantovalua kannet kun on 2BR merkintä,eli moottori on todennäköisesti ainakin 1600cc kun 1300cc sylinteriputkelle brassit ei ol tehneet ikinä kansia. Tätä oikeastaan juurikin hain, että onko tähän runkomoottoriin vaihdettu suuremmat pytyt/kannet jälkikäteen. Suunnitelmissa on kyllä mitata iskunpituus ja sylintereiden halkaisija kunhan kannet kerkeää ottamaan irtaalleen. Nuo vetarin kumit on väärässä asennossa, eipä jousta toivotulla tavalla, ja kesto ikä ei ole varmaankaan pitkä? (vuotomielessä ihan hyvä ajatus) Orggisasennuksissa sauma tulee vaakatasoon. Kumien pannat eivät ole vielä kiristetty, joten käännetäänpäs pikkuisen jotta tulee huva =) Onko sen kummemmin väliä tuleeko keulaa/perää kohti sauma? Quote
Guest Fear Posted December 15, 2010 Posted December 15, 2010 Tuli eilen laitettua auto rullaavaan kuntoon ja eihän se tuo madallus mennyt ihan niinkuin elokuvissa; korkealle jäi ja jostain syystä vielä sentin vinoon. Nyt pitäisi toista puolta laskea 50mm ja toista 60mm, eli käännänkö 50mm puolta nyt sisältä 9 booria myötäpäivään ja ulkoa 9 booria takaisin, eli madaltuisi 4.95mm? 60mm puolta taas sisältä +1 ja ulompaan ei tarvitse koskea ollenkaan? Perhana kun on monimutkaista tämä :D Quote
Guest Fear Posted December 15, 2010 Posted December 15, 2010 Selvisi tuon apujousenkin virka tontittaessa -> ihan turha kapistus, siksi on 2/3 leikatut pohjaanlyöntikumit :D Onhan tuo vielä paikoillaan vaikka tuskaa tekikin saada tuon madalletun perän kanssa kiinni. Piti rungostakin ottaa se uloke yläreunasta poijjes, että sai latan mahtumaan haluttuun kulmaan. Aika mukavan tuntuinen on silti vaikkei joustoa olekkaan kuin pari milliä. Osaltaan vaikuttaa nuo pallero renkaatkin, mutta hyvä näin. Keulalle vielä hommata dropit ja säätöpalat jotta saa vaateriin tuon. Villiä touhua: Quote
Anpu Posted December 16, 2010 Posted December 16, 2010 Kone laskee alustaa vielä jonnin verran. Voit hommata iskarit säädettävillä jousilla ja passata korkeus just haluamaksi. Quote
metake Posted December 16, 2010 Posted December 16, 2010 Kuten Anpu jo totesikin ensimmäisenä tarkkasilmäisenä, niin ei tuota korkeutta voi säädellä kohdilleen ennenkuin on kaikki romut paikallaan. Kone ja muut palikat pudottaa perää helposti viitisen senttiä, joten tulee ainakin matala kupla :D Apujousen voi jättää pois kun vaihtaa jousisauvat paksumpiin joita oli vanhemmissa kuplissa, en muista tuliko apujousi jo -68 mutta niissä missä sitä ei ole, niin niissä on 2 mm paksummat jousisauvat. Quote
Guest Fear Posted December 16, 2010 Posted December 16, 2010 Mulla olikin reilusti +100 kg jantteri seisomassa takapenkin takalaidassa, joten aika hyvin kompensoi moottorin painoa. Jäi vielä joustovaraakin kun kaveri pomppi kyydissä =) Nuo paksummat sauvat vois olla kyllä aika pop ja poistaa tuo apujousi. Pitää katsella miltä näyttää kun saa moottorin kiinni ja etupäänkin alas sit joskus keväämmällä. Quote
Guest Fear Posted December 25, 2010 Posted December 25, 2010 Nostellaanpas tätäkin taas vaihteeksi. Lomilla kerennyt touhuilla tallillakin oikein mukavasti ja mm. perä on saatu balanssiin ja kasaan. Auto käännetty ja alettu puuhailemaan keulan kimpussa. Akseliston nappasin lattialle ja vakio olat tuli irroiteltua ym pientä. Pitää heittää koko rohjake hiekkapuhallutukseen ja todeta sen jälkeen kuinka monta reikää joutuu parsimaan. Jotenkin pitäisi samalla saada hahmoteltua mitenkä paljon tuota akselia pitäisi mahdollisesti kaventaa madaltavien olkien ja säätöpalojen kanssa.. Moottoriakin tuli tylsyyteen hieman ihmeteltyä ja ei oikein kivalle näytä... Toisesta kannesta on tulpan vierestä halkeama hitsattu jo aiemmin ja ykkösen männästä on toinen rengas poikki! Tosin kuvassa öljyinen palotila on niin sanotusti ehjän puoli. Kuutioita tuli laskimeen 1688. 69mm isku (vakio?) ja poraus 87,93mm. Vähän on välistä puhaltanut ja vasen on se silmämääräisesti ehjempi! Mistähän nuo männän alareunoissa olevat jäljet ovat tulleet molempiin. Venttiileihin se ei tuossa kohin edes voi ottaa kiinni.. Vieläköhän näistä sais kalut? Hoonaus jäljet näkyvät hyvin mutta sitten on molempien putkien yläreunassa skraadut ja kakkosen sylinterissä vielä sivuillakin. Quote
Guest Fear Posted December 29, 2010 Posted December 29, 2010 Koneen purku jatkui jotta saisin kaikki tarvitsemani nippelit ja nappelit tilaukseen. Päänvaivaa tuottaa vain nuo laakereiden koot ja merkinnät. Nokka-akselinlaakerit on STD, merkitty liuskoihin. Kiertokankienlaakereissa lukee seuraavaa: BB 2121, MM 4 01/100. Sanooko kenellekkään mitään? Laakerit ovat paksuudeltaan 1.85mm ja leveyttä on 17.5mm. Pesän halkaisija unohtui. Runkolaakereissa lukee seuraavaa: 73955820, Ce, U1.0 / U0.50, eli ilmeisesti on porattu jo kertaalleen? Vauhtipyörän päädystä ensimmäisen laakeripesän halkaisija on 66.0mm mitattuna lohko kasattuna sekä laakerin ulkohalkaisijalta (paljonko on std??). MUTTA toinen laakeripesä VP:stä onkin laakerista mitattuna 66.50mm, siis täh! Lohko varmaankin käy runkolinjan oikaisussa ja tämän myötä lähtee vielä pikkuisen pois. Nokassa noston kohdalta mitattuna halkaisija 39.1mm, lie joku virinokka, ainakin nokkapyörä näyttää jälkiasennetulta. Ja viimeiseksi; mitkä pytyt menevät lohkoon ilman pinnapulttien siirtoa? Nyt siis kiinni tuo 88mm slip-on sarja ja kun tarkoituksena olisi uusia pytyt ja männät niin ottaisi kerralla vähän lisää kuutioita =) Meneekö 94mm pelkällä lohkon ja kannen porauksella? Ja kuvia kansalle =) Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.