Guest jallis Posted May 27, 2014 Share Posted May 27, 2014 kuppeli otettu 3.vuode huilin jälkee alle(oli vaan startin herätinvirta hävinny) bussin kattotelinekkin melko valmis. Quote Link to comment
Anpu Posted May 27, 2014 Share Posted May 27, 2014 No onko leimaus lähellä? Pitäs käydä vierailulla. Quote Link to comment
Guest jallis Posted May 28, 2014 Share Posted May 28, 2014 No onko leimaus lähellä? Pitäs käydä vierailulla. häämöttää.mut.... Quote Link to comment
Guest jallis Posted June 3, 2014 Share Posted June 3, 2014 lauantai päivä vierähti vaihteita kääntäessä.nyt löytyy 4.etee.1.taakke Quote Link to comment
Guest jallis Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 ei mahtunu hiekka pelti ni piti ruveta pakaria vääntämään.(onko miten suurta väliä jos putket ei oo saman mittasia Quote Link to comment
Ketsa Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Se riippuu siitä mitä ollaan tekemässä. Harvassa moottorissa ensiöputket on samanpituisia tehtaalta lähtiessä, mutta moottorin virittämisessä pakosarjan optimointi (esim. samanpituiset ensiöputket) on ensimmäisiä perusjuttuja. Quote Link to comment
pko Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 Tässä oli samanlainen väritys,otin kuvan Lahdessa rompepäivillä. Quote Link to comment
Guest jallis Posted June 16, 2014 Share Posted June 16, 2014 nyt ois pakari valmis en sit tiiä vähentääks tuo lasikuitunauha tota moottorin lämpötilaa(sen huomasin et ei kannata tota nauhaa t-paita päällä laittaa) Quote Link to comment
Guest jallis Posted June 16, 2014 Share Posted June 16, 2014 Tässä oli samanlainen väritys,otin kuvan Lahdessa rompepäivillä. sattuu tuo väri myös tossa kusiaisessa tulla takana ittellä valkonen vm.73 Quote Link to comment
Guest jallis Posted July 8, 2014 Share Posted July 8, 2014 tekasin pissipojan säiliön mallia taskumatti Quote Link to comment
eturauhanen Posted July 9, 2014 Share Posted July 9, 2014 Pissapojan suuttimet kannattaa asentaa sit tuulilasin sisäpuolelle, Quote Link to comment
Guest jallis Posted August 9, 2014 Share Posted August 9, 2014 ulostulohaluja olis (liekkö lihonnu 3.5 vuotee ku ei meinaa mahtua) Quote Link to comment
SePi Posted August 9, 2014 Share Posted August 9, 2014 Se turvotus johtuu noiden kolmen ja puolen vuoden aikana tapahtuneesta arvonnoususta. Kromiset jenkkipuskurit ja kaikki! Kannattaa seurata pyttyjen toimintaa ton pakoputkiston kanssa. Omakohtaisena kokemuksena on hamasta nuoruusvuosien virittelystä yksi palanu pakoventtiili - ilmeisesti jotain pulssia käänty takas tai muuten vaan ahisti Quote Link to comment
Guest jallis Posted August 9, 2014 Share Posted August 9, 2014 Se turvotus johtuu noiden kolmen ja puolen vuoden aikana tapahtuneesta arvonnoususta. Kromiset jenkkipuskurit ja kaikki! Kannattaa seurata pyttyjen toimintaa ton pakoputkiston kanssa. Omakohtaisena kokemuksena on hamasta nuoruusvuosien virittelystä yksi palanu pakoventtiili - ilmeisesti jotain pulssia käänty takas tai muuten vaan ahisti millä sitä seurataa yritin kyllä kaikkia putkia osotella juohevasti virtauksen suuntaa Quote Link to comment
SePi Posted August 9, 2014 Share Posted August 9, 2014 millä sitä seurataa yritin kyllä kaikkia putkia osotella juohevasti virtauksen suuntaa Em minä tiijä parasta tapaa, mutta ainakin tulppia kannattaa kattoa pysyykö ne saman värisiä. Meillä oli ihan amisviritys efektoriputki, josta aiheutui tuntuvaa täristystä - mutta siitäpä ei paljon piitattu kun ääni oli möreämpi Quote Link to comment
Guest jallis Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 ensi ajot busilla.kone käy kuumana mihin suuntaan jääh.ripojen vivusto työnnettynä pelkääjan pul.vai kuskin puolelle Quote Link to comment
Kemin Karavaanari Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 ensi ajot busilla.kone käy kuumana mihin suuntaan jääh.ripojen vivusto työnnettynä pelkääjan pul.vai kuskin puolelle En ymmärrä kysymystä. Voitko selventää Quote Link to comment
Guest jallis Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 (edited) En ymmärrä kysymystä. Voitko selventää siis se vivusto mitä termostaatti liikuttaa ittellä ei termostaattia paikoillaan Edited August 26, 2014 by jallis Quote Link to comment
Anpu Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Pelkääjän suuntaan läpät auki. Quote Link to comment
Tanhis Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Se termostaatti on ihan fiksu olla olemassa. Yleisiä lämpeämistä aiheuttavia virheitä on nämä. -läpät puuttuu kokonaan -väärän kokoinen puhallin doghouse kopassa -termari ei toimi -kaikki jäähdytykseen tarkoitetut pellit eivät ole paikoillaan -sorsat korvattu j-putkilla ja ei ole tukittu jäähypeltien sivua. -koneen ympäri kiertävä tiiviste puuttuu eli kone imee poistoilmaa jäähdytys ilmaksi -puuttuvat unohdus pellit tai ns supertinit vakio lärpäkkeiden tilalla. -koneen huonot säädöt -repro puhallinkopat Quote Link to comment
metake Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Yleisiä lämpeämistä aiheuttavia virheitä on nämä. -läpät puuttuu kokonaan Mites se läppien puuttuminen aikaansaa lämpöjen nousua? Quote Link to comment
x-pj Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Mites se läppien puuttuminen aikaansaa lämpöjen nousua? Mulla on sellanen luulo, että läpät aukiollessaan toimivat ilmavirran ohjaimina. Ilman niitä kaikki ilma menee siitä mistä helpoiten pääsee läpi eikä välttämättä ohjaudu sinne missä eniten tarvittaisiin jäähdytystä. Quote Link to comment
Tanhis Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Mulla on sellanen luulo, että läpät aukiollessaan toimivat ilmavirran ohjaimina. Ilman niitä kaikki ilma menee siitä mistä helpoiten pääsee läpi eikä välttämättä ohjaudu sinne missä eniten tarvittaisiin jäähdytystä. Tämä selityksen itsekkin olen kuullut. Quote Link to comment
metake Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Onko tästä ihan testituloksia tai muuta faktaa joku nähnyt jossakin? Vai onko kyseessä kenties samanlainen urbaanilegenda kuin esimerkiksi 009:n myöhästetty kolmosen sytytys? Quote Link to comment
pko Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Tiedän sanoa kokemuksesta,että ei ole kauheasti haittaa peltien puuttumisesta.Itselläni on useamman kesän ajoista kokemusta kuplilla,joista puuttui kaikki ilmoja ohjaavat pellit sieltä puhallinkopan sisältä.Onko sitten tuuria vai mitä? mutta ei ole ollut mitään lämpöhalvauksia moottoreissa ja pelkästään kesäkäytössä olleet.Kahdessa omassani moottoreina 1,6 pikkusen piristetty ja 1,3 vakio.Tietenkinhän viritysaste muuttaa tilanteen haastavammaksi lämpöjen kannalta. Quote Link to comment
Tanhis Posted September 3, 2014 Share Posted September 3, 2014 (edited) Onko tästä ihan testituloksia tai muuta faktaa joku nähnyt jossakin? Vai onko kyseessä kenties samanlainen urbaanilegenda kuin esimerkiksi 009:n myöhästetty kolmosen sytytys? http://www.humeston.org/vwthing3/?page_id=386 http://www.volksbolts.com/faq/cooling.htm Tutkittua ja tutkittua mutta niin monesta paikkaa olen lukenut että niiden poistaminen huonontaa jäähdytystä että kait siinä jotain perääkin on. Edited September 3, 2014 by Tanhis Quote Link to comment
Guest jallis Posted September 3, 2014 Share Posted September 3, 2014 mitä muuta eroa doghose ja doghose super-hd.tuulettimella.kun se hitsaus onko superissa parempi jäähdytys teho/hinta Quote Link to comment
Neanterdaali Posted September 7, 2014 Share Posted September 7, 2014 Kyllä on hieno auto! Työn määrää ja jälkeä ei voi kuin mykkänä ihastella! Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.